Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτή η φωτό είναι ακόμα πιο πολλά χρόνια πριν.Φίλε τη φάση της ανορεξίας που λες την είχε περάσει χρόνια πριν.

[/URL] http://imgbox.com/abthwk4W"]
[/URL] http://imgbox.com/abv9fwBR"]
[/URL][URL unfurl="true"]http://www.mediafire.com/file/o4irssas60dprii/zetadoyka135.avi[/code[/URL]]
http://imgbox.com/aboZslO6"][/URL] http://imgbox.com/abthwk4W"]
[/URL] http://imgbox.com/abv9fwBR"]
[/URL]
Κώδικας:[URL unfurl="true"]http://www.mediafire.com/file/o4irssas60dprii/zetadoyka135.avi[/code[/URL]] [/quote] :pipa3: :fuck2: :bigdick: :bigdick: Θυμάμαι όταν τα εiχε με τον Καρβελα to 2003 έμεναν όλοι μαζί στο σπίτι της Βίσσης! Λογικά η γκόμενα πρέπει να είναι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα sex.
Τι της βρίσκουν της κωλόγριας οι γυναίκες ρε πούστη μου...![]()
![]()
![]()
Θυμάμαι όταν τα εiχε με τον Καρβελα to 2003 έμεναν όλοι μαζί στο σπίτι της Βίσσης! Λογικά η γκόμενα πρέπει να είναι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα sex.

Τι της βρίσκουν της κωλόγριας οι γυναίκες ρε πούστη μου...![]()
![]()
![]()
Αυτή η φωτό είναι ακόμα πιο πολλά χρόνια πριν.
Αν και την ξεπέρασε την ανορεξία, εξακολουθεί να ειναι υπερβολικά αδύνατη για τα γούστα μου. Εννοείται ότι δεν θα με χάλαγε για![]()
![]()
![]()
![]()
Θυμάμαι όταν τα εiχε με τον Καρβελα to 2003 έμεναν όλοι μαζί στο σπίτι της Βίσση! Λογικά η γκόμενα πρέπει να είναι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα sex.
Τι της βρίσκουν της κωλόγριας οι γυναίκες ρε πούστη μου...![]()
![]()
![]()
Του Καρβέλα;Άσ' το Κρητικέ μάλλον δεν έχεις δει φωτογραφίες απ' τα νιάτα της...
Του Καρβέλα;
![]()
![]()
![]()
Θυμάμαι όταν τα εiχε με τον Καρβελα to 2003 έμεναν όλοι μαζί στο σπίτι της Βίσσης! Λογικά η γκόμενα πρέπει να είναι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα sex.
Θέλεις να υποεννοήσεις οτι έκαναν τρίο με την Βίσση;
Φιλε μονο το να μένεις στο ιδιο σπιτι με την πρωην γυναικα σου και τη νυν γκομενα σου και να ακουει ο ενας τα γαμήσια του άλλου είναι λίγο...περίεργοΘέλεις να υποεννοήσεις οτι έκαναν τρίο με την Βίσση;

Παιδαράς...Χα χα λάθος διάβασα το post σου με συντομία και δεν κατάλαβα ότι αναφερόσουν στον ΚαρβέλαΠάντως μια και το ανέφερες πάρε μια σπάνια φωτογραφία του Καρβέλα απ' τα νιάτα του
Ρε μην λετε βλακειες η βισση δεν εκανε ποτε οργια...ειναι πολυ πουριτανη σε αυτα!!!
