ειναι για ψυχανωμαλους τελικα. συνταγη για λαγανα σε σαιτ για γυναικες και γαμησια. Ολοι κατα διαολου παμε...
Για διαβασε σχολια για την συνταγη και μετα μιλας.
Σχόλιο από Riniw , 20.02.07
Καλη σαρακοστη να εχουμε που ειναι και επικαιρο.Να ρωτησω κατι:εκανα τη συνταγη και ηταν παρα μα παρα πολυ ωραια.Να ρωτησω ομως:εκανα το προζυμη και το αφησα 12 ωρες.Πρεπει οντως ομως να ειναι τοσο;Φουσκωσε στις 3-4 ωρες και μετα επεσε.Μου φανηκε δε σα να εκοψε νερο.Το εφτιαξα και εγινε πολυ ωραια και φουσκωσε και αρκετα στο ψησιμο.
Σχόλιο από Sitronella , 20.02.07
Έτσι πρέπει να γίνει. Φουσκώνει όλο αυτό και μετά πέφτει (γι'αυτό άλλωστε πρέπει να το αφήσεις 12 ώρες).
Δεν έγινε πολύ ωραία η λαγάνα σου μετά; Εδώ έφτιαξα διπλή δόση και εξαφανίστηκαν όλες μέσα σε μια μέρα!
Σχόλιο από Riniw , 20.02.07
Εγινε παρα μα παρα πολυ ωραια.Απλα φοβηθηκα μηπως εκανα κατι λαθος.Εφτιαξα την Κυριακη μια δοση και εξαφανιστηκανε.Τη Δευτερα οπως καταλαβαινεις εκανα κι αλλες.Πολυ καλη συνταγη.Μπραβο.
Σχόλιο από FILITSA , 07.01.08
Φανταστική λαγάνα...Ψήθηκε τέλεια από μέσα και από έξω ξεροψήθηκε και έγινε τραγανή.Όπως του φούρνου.Εξαφανίστηκαν όλες.
Σχόλιο από Σφακιανός , 05.03.08
Sitronella Καλιμέρα απο την Κίνα. Την καθαρή Δευτέρα θα φτιάξω τη Λαγάνα σου και θα τη φάνε καλεσμένοι μας εδώ (είμαστε 3 Έλληνες, όλοι κι'όλοι), κνέζοι και απο την πρεσβεία μας στο Πεκίνο. Πιστεύω να με ωγάλεις ασπροπρόσωπο, χεχε, ώρα καλή
Σχόλιο από kid X , 06.03.08
Η λαγανίτσα για 'μενα είναι το καλύτερο ψωμί! το φτιάχνω και τον υπόλοιπο χρόνο!!
Σχόλιο από zoe , 08.03.08
Φτιάξτε τη ,προλαβαίνετε!Εφτιαξα μια δόση για δόκιμη χθες .Έβγαλα 3 μικρές λαγάνες και 6 κουλουράκια θεσσαλονίκης.Φ α ν τ α σ τ ι κ ά!!!!!!Όσοι έφαγαν δεν το πίστευαν ότι τα έφτιαξα εγώ.Ευχαριστώ.Όσο για το θαυμασμό που διέκρινα στο βλέμμα τους ... όλα τα λεφτά.Πάμε για άλλες (πολλές) αύριο...
Σχόλιο από TSOFAGR , 10.03.08
Afto pu me fovizi stin sintagi,ine eki pu les oti tin magia tin dialioume se zesto nero.Apo oti ksero i magia sto zesto nero,xani tin dinami tis.Opos kai na exi tora to ekana.Avrio tha fani!!!
Σχόλιο από ifil , 10.03.08
Οι δικές μου ψήνονται ! Σε λίγο τα αποτελέσματα !!
Σχόλιο από ifil , 10.03.08
Σαν γεύση και εμφάνιση , πολύ καλές ! Όμως να πω ότι (είμαι αρχάρια) μου κολλήσαν στο ταψί που τις έψησα ...

μήπως πρέπει να το είχα αλήψει με λίγο λάδάκι ή κατι τέτοιο ??
Σχόλιο από MAGEIRISSA , 10.03.08
Τέλειες,μόλις τις έβγαλα και η μια φαγώθηκε αμέσως,καλύτερες απ'τις αγοραστές! Ευχαριστούμε για την υπέροχη συνταγή!
Σχόλιο από mama , 10.03.08
Δεν έχω λόγια....ήταν το κάτι άλλο...
Μπράβο στην δημιουργό μπράβο και στην sitronella που μας έδειξε την συνταγή...
Θα την κάνω συχνά...
Σχόλιο από Sitronella , 10.03.08
ifil εγώ δεν το λαδώνω το ταψί. Το στρώνω με λαδόκολα.
Σχόλιο από evdoba , 10.03.08
Kαι εγώ αυτές τις λαγάνες έφτιαξα. Με αλεύρι αλλατίνη και ελαιόλαδο. Έγιναν θαύμα και εξαφανίστηκαν οι πρώτες κατευθείαν... Νάσαι καλά Sitro με την αμεσότητα που παρέχεται εδώ!
ΚΑλή Σαρακοστή!
Σχόλιο από evdoba , 10.03.08
Ουπς, δεν ψήφισα πριν.
Την δεύτερη δόση που έκανα την άφησα παραπάνω στο φούρνο και έγιναν πιο τραγανές από έξω. Και μέσα αφράτες.
Σχόλιο από ifil , 10.03.08
Σ'ευχαριστώ sitronella !!
