Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
παρε και το πανοραμα..
10-12 δεκεμβρη προημτελικα και 1 μερα εαν χρεαιστει μπαραζ..
14-16 δεκεμβρη ημιτελικος 1
18-20 δεκεμβρη ημιτελικος 2
21-23 Δεκεμβρη τριτη θεση
24-26 δεκεμβρη Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε μαλακες πατε καλα? ουτε 4αδα ο πορνομεταναστης μας? Ο πρωτος εθνικογαμηστης της γης?
α δεν παιζει θα παω να φτιαξω κλωνους...
αντε παλι μανια με τον χιτμαν .. ρε μαλακα, πως να τον βαλω τον χιτμαν ρε βλακα οταν δεν εχει συμετασχει απο την αρχη
οι περισσοτεροι εδω ασχολουνται μονο με πουτανες και δεν εχει κανενα νοημα να μπουν στην ψηφοφορια..ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Ο ΔΡΟΣΕΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ
ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΑΠΥΡΌΒΛΗΤΟ ;;;;;;;;
Προφανώς όσοι δεν μπήκαν στην ψηφοφορία
είναι μερακλήδες
που τον έχουν τον Σταματάκο στα όπα όπα !!!!!!!!
οι περισσοτεροι εδω ασχολουνται μονο με πουτανες και δεν εχει κανενα νοημα να μπουν στην ψηφοφορια..
εγω που εχω παιξει πορνομεταναστη να τερματησει στους πρωτους 4 τι να πω.. :'( :'(Ο Μπολντης πατησε γκαζι βλεπω....![]()
μην τον ξεσυνεριζεσαι λακη.πες τα και ξεσπασε εσυ αγορι μου κανονικα και το δικιο σου θα το βρεις.ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Ο ΔΡΟΣΕΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ
ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΑΠΥΡΌΒΛΗΤΟ ;;;;;;;;
Προφανώς όσοι δεν μπήκαν στην ψηφοφορία
είναι μερακλήδες
που τον έχουν τον Σταματάκο στα όπα όπα !!!!!!!!

πιεξουλη αυτος ο σοτομοτο βλακομοτο πως τον λενε ειναι κλωνος της ντανιελας?εσυ θα ξερεις.μπηκε και με εβρισε χωρις να τον ξερω.δεν τον θυμαμαι δηλαδη.οχι οτι εχει σημασια αλλα για εσωτερικη καταναλωση.Κρίμα που δεν προκρίθηκε ο λίλας. Αν κέρδιζε θα έβαζε την σαμπάνια στη σούφρα του.![]()
κανενας δεν γραφει της μαλακιες που γραφεις εσυ οποτε σταματα την γκρινια..ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ,
ΟΤΙ ΟΣΟΥΣ ΑΦΗΣΕΣ ΑΠ'ΕΞΩ :
1)ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
2)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ
Είσαι μία πούστρα , που αποφάσισε με κριτήριο την ξεσκισμένη σούφρα της!
Όσους σου γρασάρουν τη ροδέλα, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕΣ.
ΕΒΑΛΕΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΕ ΓΑΜΑΝΕ.
εγω που εχω παιξει πορνομεταναστη να τερματησει στους πρωτους 4 τι να πω.. :'( :'(
υγ σας το πα, το πρωταθλημα κρυβει εκπληξεις![]()
κανενας δεν γραφει της μαλακιες που γραφεις εσυ οποτε σταματα την γκρινια..
Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΠΟ 100.000 ΜΕΛΗ
ΜΕΡΙΚΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΞΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
είναι υποπτο ....
Μυρίζει .... πουστιά !!!!!!
Και πουστιά χωρίς πούστη δεν υπάρχει !!!!!!
Θα μας πεις που στον κάρφωσε ο Hitman21 πρώτη φορά ;;;;;
Θα είναι ρομαντική ιστορία ....
ήταν ο πρώτος που σου γράσαρε τη ροδέλα
και σε βοήθησε να "ανακαλύψεις" την σεξουαλικότητά σου
ή υπήρξαν άλλοι πιο πριν ;;;;;
κάποιος από το στενό σου κύκλο μήπως ;;;;
εγω που εχω παιξει πορνομεταναστη να τερματησει στους πρωτους 4 τι να πω.. :'( :'(
υγ σας το πα, το πρωταθλημα κρυβει εκπληξεις![]()
η υποθεση βρωμαει τυπε μου...σηκωνει και τσιγαρο αλλα δεν ειμαι καπνιστης.εσυ ομως δωσε καβλιαρη μου.χτυπα τους εκει που πονανε.Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΠΟ 100.000 ΜΕΛΗ
ΜΕΡΙΚΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΞΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
είναι υποπτο ....
Μυρίζει .... πουστιά !!!!!!
Και πουστιά χωρίς πούστη δεν υπάρχει !!!!!!

η υποθεση βρωμαει τυπε μου...σηκωνει και τσιγαρο αλλα δεν ειμαι καπνιστης.εσυ ομως δωσε καβλιαρη μου.χτυπα τους εκει που πονανε.![]()
![]()
ειπα και εγω.τι στο διαλα.τρωνε μπαν και εμφανιζονται μετα απο κανα χρονο με αλλο κλωνονικ οι πουστηδες? :-Έτσι λένε. Έχει λυσσάξει η τρελιάρα γιατί έχει να φάει πάκικο πούτσο από τότε την παράτησε η φιλενάδα της η Μεμούλα.![]()
![]()
εμενα με βριζει ολη μερα ο μαλακας.. λες και του φταιω εγω που εχει σφαχτει με το μισο σαιτ και του βγαζουν αχτι ψηφιζοντας τον..η υποθεση βρωμαει τυπε μου...σηκωνει και τσιγαρο αλλα δεν ειμαι καπνιστης.εσυ ομως δωσε καβλιαρη μου.χτυπα τους εκει που πονανε.![]()
![]()
εμενα με βριζει ολη μερα ο μαλακας.. λες και του φταιω εγω που εχει σφαχτει με το μισο σαιτ και του βγαζουν αχτι ψηφιζοντας τον..