heimweh_64
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 3.622
- Κριτικές
- 6
- Like
- 303
- Πόντοι
- 296
Για να βοηθήσω τη σκέψη ή τον προβληματισμό απάντησε στο τηλέφωνο η . Είναι γραφείο, bla bla bla τα γνωστά, Ελληνίς με 130€ (πάρα πολλά) άνευ πίσω κίνησης. Το αφήνω γι'άλλους.
Το άλλο δεν απαντεί.
Το πίσω σύστημα θυμίζει τη γνωστή μαίρη, αλλα λείπει η δερματοστυξία. Ποιός ξέρει, ίσως και να είναι μούφα η φωτό.

Ξέρουμε κάτι για κάποια " Natali Hott " Την βρήκα στο facebook είναι λέει ουκρανέζα "model". Έχει και τηλ. Την βρήκα και στο