Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πορνοδες τιπεπο πο τι καλτιλα χιστεσ ειναι αυτοι!!!!
τι ντεκαμντανσ τιποι!
ξεροχινο με βλακ δραγκον!
οπιοσ ξερισ που ειναι αυτι ι σχολι ασ μασ γραψι!τιν εχουμε πελορια αναγκι αυτι τι καλτιλα!!!

τυπε εμεις τον σιφου αλεξιου τον εχουμε προτυπο πολυ καιρο
εχο ξεροχισι με αυτι τι ντεκαντανσ πολεμικι τεχνι!!!
ο κιριοσ τζον αλεξιου μιποσ ξερουμε που εχι τι σχολι?
εχο πορνοενθουσιαστι ταμαλα!!!![]()
![]()


εχο ξεροχισι με αυτι τι ντεκαντανσ πολεμικι τεχνι!!!
ο κιριοσ τζον αλεξιου μιποσ ξερουμε που εχι τι σχολι?
εχο πορνοενθουσιαστι ταμαλα!!!![]()
![]()

τυπε εμεις τον σιφου αλεξιου τον εχουμε προτυπο πολυ καιρο
στον εβρο δικε μου
να προστατευει τα συνορα οπως δηλωνει![]()
Αμα εχεις εκπαιδευτει απο Λαιμοδετη, δε χρειαζεσαι τιποτα αλλο να μαθεις.πο πο τι καλτιλα χιστεσ ειναι αυτοι!!!!
τι ντεκαμντανσ τιποι!
ξεροχινο με βλακ δραγκον!
οπιοσ ξερισ που ειναι αυτι ι σχολι ασ μασ γραψι!τιν εχουμε πελορια αναγκι αυτι τι καλτιλα!!!
Great respect to his mastership...ι σιφου αρκανς εχει καλυτερη τεχνικη. δερνει και τη μαλακια που τον δερνει.
Great respect to his mastership... http://[URL unfurl="true"]www.emotasia.com/wp-content/uploads/bowing-down-emoticon.gif[/img[/URL]]
[/quote]
πως βρηκες την τεχνικη του αβραμη δε μας ειπες. καταφερε τιποτα ή τον σιδερωσες ευκολα?
Για να τον σιδερωσεις πρεπει να τον πιασεις πρωτα.πως βρηκες την τεχνικη του αβραμη δε μας ειπες. καταφερε τιποτα ή τον σιδερωσες ευκολα?
H A P K I D O
KYRIOI!!!!
δεν ξερο αμα το γραφισ ειρονικα παντοσ το ντασ στριτ φαιτινκ ειναι και γαμο τα σιστιματα.Αμα εχεις εκπαιδευτει απο Λαιμοδετη, δε χρειαζεσαι τιποτα αλλο να μαθεις.
Ο Τζον Λαιμοδετης αποτελει πολιτιστικη κληρονομια...
![]()
εγραπσεσσ παλι !!!!!!!!!! φερτους αυτους για ενα γυρο μουαι ται βοραν και τα ξαναλεμε,,,,,, φιλακιαοποια πολεμική τέχνη έχει και σύστημα μάχης στο έδαφος (παραδοσιακό & brazilian jiu-jitsu, hapkido, παγκρατειο, judo, grapling), είναι πολύ πιο χρήσιμη και αποτελεσματική απο αυτές που διδάσκουν μόνο τεχνικές όρθιας μάχης
Πιτσι, χαιρομαι που η ατραπος του πολεμιστη σε οδηγησε τελικα στον Τζον Λαιμοδετη.δεν ξερο αμα το γραφισ ειρονικα παντοσ το ντασ στριτ φαιτινκ ειναι και γαμο τα σιστιματα.
εκανα χρονια σε καπιον εξουσιοδοτιμενο δασκαλο αλλα οταν διναμε για ζονεσ ερχοταν ο λεμοδετισ.
ο τιποσ ειναι και γαμο τα ατομα.και ξερι πολα σχετικα με αυτοαμινα.
εχο κανι πολα σιστιματα και εχο καταλιξι οτι το πιο αποτελεσματικο ειναι το ντασ στριτ φαιτινκ του τζον λεμοδετι!!!!!
ξεκινισα να κανο απο το γιμνασιο οταν ιμουν ντασ στριτ φαιτιν.Πιτσι, χαιρομαι που η ατραπος του πολεμιστη σε οδηγησε τελικα στον Τζον Λαιμοδετη.
Πραγματικα οι επιδειξεις του παλαιοτερα σε καναλια και φεστιβαλ πολ. τεχνων,
ηταν πολυ ρεαλιστικες και βγαλμενες απο τον δρομο...
ποτε στο δρομο δεν εφαρμοζισ μαχι ιποταγισ.οποια πολεμική τέχνη έχει και σύστημα μάχης στο έδαφος (παραδοσιακό & brazilian jiu-jitsu, hapkido, παγκρατειο, judo, grapling), είναι πολύ πιο χρήσιμη και αποτελεσματική απο αυτές που διδάσκουν μόνο τεχνικές όρθιας μάχης
ποτε στο δρομο δεν εφαρμοζισ μαχι ιποταγισ.
τον αντιπαλο πρεπει να τον εχισ σε αποστασι.
ορθια μαχι γενικα.
αυτο ειναι νομοσ στιν αυτοαμινα δρομου)))
αλλα αυτο που λεσ ειναι σοστο!
καλο ειναι να ξερισ και ορθια μαχι και μαχι ιποταγισ!
Πιτσι, τα αλλα συστηματα που εκανες ποια ηταν και με ποιους δασκαλους...; εαν επιτρεπεται βεβαιως βεβαιως...ξεκινισα να κανο απο το γιμνασιο οταν ιμουν ντασ στριτ φαιτιν.
και εκανα για πολλα χρονια.
καπια στιγμι οταν εχο πορνο ευρο θελο να παο στι σχοολι του λεμοδετι παλι.κολονακι ειναι.
ο τιποσ ειναι τεραστιο ρισπεκτ παντοσ.