Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ανάλυσέ το μας εσύ που είσαι αυθεντία σε μπαλλα μπασκετ ποδοσφαιρο τενις πολο μπαντμινγκτον ξιφασκια κλπ.το μπάσκετ ας μην το μπλέκουμε. ΑΛΛΟ άθλημα. τώρα για τις 3 μπαλιές μετά το μπλοκ, πέραν του ότι ισχύει αυτό που σου λέει O Gentleman, σε κόντρα επίθεση, σπάνια γινόταν κομπίνα οποτεδήποτε. μάλλον δεν το ξέρεις καλά το άθλημα
ανάλυσέ το μας εσύ που είσαι αυθεντία σε μπαλλα μπασκετ ποδοσφαιρο τενις πολο μπαντμινγκτον ξιφασκια κλπ.
εγώ τόσα ξέρω τόσα λέω.
αυτό έβλεπα άλλο βλέπω και έτσι το κρίνω.
Αυτο είναι σοβαρό επιχείρημα!ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟ! ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟ!
κάτσε τώρα θα με τρελλάνετε....ουτε τωρα μετραει το μπλοκ για μπαλια...
πώς σου ηρθε αυτο??![]()
κάτσε τώρα θα με τρελλάνετε....
παλιά μπορούσες να κάνεις 4 μπαλλιές. έτσι θυμάμαι.
με αποτέλεσμα ο πασαδόρος να μπορεί να κανονίσει με στρωμένη μπαλλιά τι κομπίνα θα κάνει. δλδ μπρος πίσω ή πίσω απ τα τρία μέτρα ή πλασε....
κοινώς απο όσα έχω καταλάβει απο αυτα που βλέπω τότε και τώρα ο πασαδόρος που ήταν και ο εγκέφαλος της ομάδας έχει υποβαθμιστεί πλέον.
ανακαλώ.μαλακία σου που ειρωνεύεσαι. αν θες να στο αναλύσω, μπορώ, παρότι δεν είμαι αυθεντία σε τίποτα από αυτά που γράφεις. το ποδόσφαιρο το ξέρω λίγο καλύτερα. αυτά που γράφω για το βόλεϋ είναι απλώς τα βασικά
γιατι υποβαθμιστηκε ρε μαλακα...κάτσε τώρα θα με τρελλάνετε....
παλιά μπορούσες να κάνεις 4 μπαλλιές. έτσι θυμάμαι.
με αποτέλεσμα ο πασαδόρος να μπορεί να κανονίσει με στρωμένη μπαλλιά τι κομπίνα θα κάνει. δλδ μπρος πίσω ή πίσω απ τα τρία μέτρα ή πλασε....
κοινώς απο όσα έχω καταλάβει απο αυτα που βλέπω τότε και τώρα ο πασαδόρος που ήταν και ο εγκέφαλος της ομάδας έχει υποβαθμιστεί πλέον.

ρε φιλαράκι δεν ξέρω πείτε μου.εμ, όταν σου λέμε ότι το έχεις καταλάβει λάθος, εσύ μας "κατηγορείς" ως αυθεντίες
ανακαλώ.
εσύ το βλέπεις έτσι εγώ αλλιώς.
και μπορώ να σου πω ότι μικρός έλιωνα στο να βλέπω βόλλευ...
αμαριανάκης μουστακίδης τετζερης γοντικας τριανταφυλλίδης καζάζης κλπ......
αλλο πράμα τότε και εγώ το θυμάμαι άκρως πιο ενδιαφέρον και θεαματικό.
μπορεί και να κάνω λάθος ή να ωραιοποιώ αυτό που βλέπαμε παλιά.
νομίζω όμως ότι τότε δε χρειαζόταν η ίδια δύναμη και σωματική διάπλαση όπως τώρα και έπαιζε μεγάλο ρόλο η αντοχή το δέσιμο των παικτών και η στρατηγική.
αλήθεια τι στρατηγική να ακολουθηθεί σήμερα στο 22 - 16 πχ;
εδώ δες....Τι κολλάτε ρε μαλάκες στην κομπίνα?
Κομπίνα γινόταν παλιά, γίνεται και τώρα.
Είναι καθαρά θέμα πασαδόρου. Το ζήτημα είναι πως κάθε χρόνο βρίσκουν κι έναν νέο κανονισμό για να ξεφτιλίσουν κι άλλο το άθλημα.
Όπως η απαγόρευση της άμυνας με δάκτυλα..
Να μπορείς να βγάλεις άμυνα με πόδια αλλά όχι με δάκτυλα![]()
![]()
παλιά απαγορευόταν να αποκρούσεις με 2 χέρια πρώτη μπαλλιά
ναι γράψε λάθος. εννοώ την υποδοχή και 3 μπαλλιές μετά.χαχαχα, ρε συ, έχεις μείνει πίσω όμως. δες καναν αγώνα και τώρα. ο κανονισμός της επαφής στο μπλοκ που δεν μετρά ως μπαλιά ισχύει ακόμη
Το ζήτημα είναι πως κάθε χρόνο βρίσκουν κι έναν νέο κανονισμό για να ξεφτιλίσουν κι άλλο το άθλημα.
Όπως η απαγόρευση της άμυνας με δάκτυλα..
παλιά απαγορευόταν να αποκρούσεις με 2 χέρια πρώτη μπαλλιά,
προσωπικά θεωρώ μεγάλη μαλακία τις 3 μπαλλιές ...Πάλι θ'απαγορευτεί.
Μαλακία ΙΜΟ..

καθολουνομίζω ότι εδώ διαφωνείτε ριζικά
ναι γράψε λάθος. εννοώ την υποδοχή και 3 μπαλλιές μετά.
έχεις δίκιο.
νομίζω ότι εδώ διαφωνείτε ριζικά
ετσι θυμαμαι.τι εννοείς; ότι κάποτε μετά την υποδοχή επιτρέπονταν 3 μπαλιές; δηλαδή σύνολο είχαν 4;