Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αν βαρεθηκες να απαντας το σεβομαι.Να αναφερω κι εδω, για τους πολυπληθεις φιλους που λογω καποιας παρεξηγησης νομιζουν οτι εχω το τηλεφωνο της Μαρινας και μου στελνουν πμ ζητωντας το, ότι ΔΕΝ το εχω.
Φιλικά προς ολους.
.
Αληθεια δεν το εχω.αν βαρεθηκες να απαντας το σεβομαι.
μαγκες το χει και ο Παπαζολης να ξερετε.
δικε μου το χει ο παπαζολης που το πηρε απο τον σταμ που του το δωσε ο αλεξnio μηπως το χεις εσυ φιλε?εχω καψωσει
Ειναι ακυρο αυτο που λες φιλε μου... ΣΜΝ και pepsi δεν πανε μαζι...Αν και είχαν αρχίσει να μου τρέχουν τα σάλια, δεν μου άρεσε καθόλου ότι επιδίδεται σε coca cola απολαύσεις. Είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα για ΣΜΝ αν πίνει την coca cola από το ίδιο καλαμάκι... αν καταλάβατε τι εννοώ... παρόλα αυτά λέω να την δοκιμάσω αλλά με όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Κρίμα και ήθελα να δοκιμάσω το νινάκι της... τελικά τις πιο μεγάλες απολαύσεις δεν μπορείς ποτέ να τις ευχαριστηθείς χωρίς άγχος και πιθανές επικείμενες επιπλοκές.
Μοναχοφάης.Σε μένα είπε ότι βαρέθηκε να του το ζητούν και δεν το ξαναδίνει.αν βαρεθηκες να απαντας το σεβομαι.
δικε μου το χει ο παπαζολης που το πηρε απο τον σταμ που του το δωσε ο αλεξ
αλλα δεν μου το δινει γτ με εχει αχτι :-
Τι καθηκια ειστε ρε.Μοναχοφάης.Σε μένα είπε ότι βαρέθηκε να του το ζητούν και δεν το ξαναδίνει.

δλδ αν καταλαβα καλα το τηλ το εχουν stam90 alex71 pz89
Κουφάλακαι οι κολλητοι αυτων.
ναι αλλα αφου το χει αυτος τωρα γιατι δεν το μοιραζει ?Μοναχοφάης.Σε μένα είπε ότι βαρέθηκε να του το ζητούν και δεν το ξαναδίνει.
Τα τηλέφωνα δεν τα μοιράζει με π.μ....ναι αλλα αφου το χει αυτος τωρα γιατι δεν το μοιραζει ?
ναι αλλα αφου το χει αυτος τωρα γιατι δεν το μοιραζει ?
δεν ειναι αυτο ρε φιλε ειναι γνωστο οτι ο συγκεκριμενος ειναι παλιοπουστας.κατι αλλο παιζει...γιατι θελει μονο αυτος να γαμαει το θεομουνο το μαρινακι κ κανενας αλλος
εξηγησουΤα τηλέφωνα δεν τα μοιράζει με π.μ....
εξηγησου