Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τυποι εχω προβλημα με το msn.
Εχω διαφορους λογαριασμους και οι μισοιμπενουνεμπαινουνε κανονικα και ορισμενοι μου βγαζουν αυτο το μηνυμα!
Ξερετε τι φταιει?....Λογικα αν ειχε προβλημα το msn δε θα μπορουσα να μπω με κανεναν!
Δοκίμασε να μπεις στους λογαριασμούς που δεν μπαίνεις από το msn χωρίς αυτό.Τυποι εχω προβλημα με το msn.
Εχω διαφορους λογαριασμους και οι μισοι μπενουνε κανονικα και ορισμενοι μου βγαζουν αυτο το μηνυμα!
Ξερετε τι φταιει?....Λογικα αν ειχε προβλημα το msn δε θα μπορουσα να μπω με κανεναν!
φιλαρακο δεν ειναι τιποταΤυποι εχω προβλημα με το msn.
Εχω διαφορους λογαριασμους και οι μισοι μπενουνε κανονικα και ορισμενοι μου βγαζουν αυτο το μηνυμα!
Ξερετε τι φταιει?....Λογικα αν ειχε προβλημα το msn δε θα μπορουσα να μπω με κανεναν!
Γκουχ γκουχ. Στείλε με pm username και password να δοκιμάσω εγώ από δω.

Τυποι εχω προβλημα με το msn.
Εχω διαφορους λογαριασμους και οι μισοι μπενουνε κανονικα και ορισμενοι μου βγαζουν αυτο το μηνυμα!
Ξερετε τι φταιει?....Λογικα αν ειχε προβλημα το msn δε θα μπορουσα να μπω με κανεναν!
Οοοο παιζει να ειναι αυτο γτ μου λεει κιολας οτι εχει βγει νεα version!μαλλον χρειαζεται αναβαθμιση το μσν σου!!!κατεβασε πιο προσφατη εκδοση!
Οοοο παιζει να ειναι αυτο γτ μου λεει κιολας οτι εχει βγει νεα version!
σε οποια βερσιον και να παιζει σε βαζει μεσα .ας δοκιμασει ενα cc cleaner!Δεν είναι αυτό, βάζω και στοίχημα. Φέρε να στο φτιάξω εγώ ρε...
κανε φορματ και καθαρισε cookiesKαποιες φορες μπαινει αλλα μετα τις 30 προσπαθειες!
ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ COOKIES?κανε φορματ και καθαρισε cookies
ρε κουμπαρε παρε το ερορ κοουντ και βαλτο στο γκουκλε να δεις ακριβως που ειναι το θεμα.... ολο τα αλλα ειναι μαλακιες
Στο ντουλάπι με τις φρυγανιές.ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ COOKIES?![]()
μπρρρρρρρρρρρρρρρρ....ψυχρα σημεραΣτο ντουλάπι με τις φρυγανιές.![]()
