Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Να τη χαίρεσαι. Κράτα τη να μη σου φύγει.
Το απόλυτο χάος. Καμμία λογική σειρά. Σε φαντάζομαι να μιλάς και να φτύνεις, φωνάζοντας για να επιβάλεις την άποψή σου. Δεν είσαι όμως στη λαϊκή. Η δύναμη της συνήθειας μήπως;
Την έχεις την ξένη ορολογία είναι προφανές. Αλλά πως επιτρέπεις κάτι τέτοιο στον εαυτό σου; Εσυ να χρησιμοποιείς λέξεις που δεν είναι ελληνικές; Τι θα πουν οι φίλοι σου οι ναζιστές;
Έτσι νομίζεις
Να και οι απειλές.
Gabor έχεις σοβαρό πρόβλημα.
Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι το πρόβλημά σου σχετίζεται με το περιορισμένο των πνευματικών σου δυνατοτήτων. Το οποίο δυσκολεύεσαι να αποδεχτείς.
Προτείνω ξύδι.
Περαστικά σου.
Gabor ο αλτρουϊσμός της ιδεολογίας σου και το βάθος της σκέψης σου μας έχουν συγκινήσει αφάνταστα.
Εσένα ποιός σου μίλησε ρε?????. Τι πετάχτηκες σαν το σκατό.????????
Ποιός νομίζεις ότι είσαι????
Αχθος αρούρης είσαι και τίποτα πάλλο πάρε το απόφαση και ξεκόλα??? που θα με πεις εμένα ναζιστή. Κάνε μου την χάρη σε παρακαλώ.
Με γνωρίζεις?????
Εγώ προσωπικά ούτε θέλω.
Είπες ότι δεν θα ξανααπαντήσεις.
Γιατί ρίχνεις και το επίπεδό σου αυτό το λιγοστό που έχεις????
Την μπανάνα σου και στο κλουβί σου ρε
Εκτός αν συντρέχει λόγος να το κάνω. Το πιθανότερο.
???!!?!?!?!?!?! αηντεεεεεεεεε !!! Ξεφυγαμε... Χαλαρωστε λιγακι ρε.. Gabor μην ωριεσε κι εσυ ρε ψηλε ασε να λενε.. προφανως τους προκαλεσες για να λενε! sincity, todok, δεν ειναι και ο καλυτερος τροπος αυτος για να πεισουμε τον αλλο οτι εχουμε δικιο. αφηστε αλλους να ριχνουν το επιπεδο τους, αυτους που νομιζουν οτι ανηκουν στη αρια φυλη.
Αν είναι έτσι τότε μάλλον πήγαινε να ρίξεις καμμία βομβίτσα μπας και ξελαμπικάρεις.
Μόνο σκέψου ότι με την αναθεώρηση του Συντάγματος ενδέχεται να ξεπαγώσουν την θανατική ποινή οπότε μάλλον με τέτοια μυαλά θα βρεθείς με μία ένεση στο χέρι προς τον άλλο κόσμο.
Γι΄αυτό πρόσεχε αγαπητέ η εξουσία ΠΟΤΕ δεν έχασε, αλλά και ΟΥΤΕ θα χάσει. Πάρε το απόφαση.
Εκτός αν δεν αρέσουν και αυτοί οπότε τότε είσαι ΑΝΘΕΛΛΗΝ.Μακρία πήγες στην αρία φυλή. Τους Σπαρτιάτες έπρεπε να θυμηθείς αφού δηλώνεις και ΕΛΛΗΝ.
Εκτός αν δεν αρέσουν και αυτοί οπότε τότε είσαι ΑΝΘΕΛΛΗΝ.
Εμένα μου αρέσει το παστίτσιο.
Είμαι ανθέλλην;
Aφού πρώτα ταυτίζεις τη διαφωνία στο κατεστημένο με τις βόμβες και την ποινικοποιείς, καταλήγεις στο ιδεολογικό σου υπόβαθρο.
Εμένα μου αρέσει το παστίτσιο.
Είμαι ανθέλλην;
Σε τέτοια σύγχηση που βρίσκεσαι μάλλον είναι λογικό να μπερδέψεις το παστίτσιο με τους Σπαρτιάτες. Προχώρα γραφικέ.
Βλέπω όταν έρθουν να γαμήσουν τη δική σου γυναίκα οι "θεματοφύλακες" που υμνείς να λες "περιμένετε, γαμήστε κι εμένα!".
Μάθε ορθογραφία πρώτα. Δεν έχεις πάει σχολείο;
Όπα φάουλ.
Δεν σε καταλαβαίνω εδώ. Υπονοείς ότι όλοι όσοι υποστηρίζουν αυτά που υποστηρίζει ο GABOR είναι γκέυ, ενώ όσοι υποστηρίζουν τα δικά σου άντρακλες; Υπάρχουν δηλαδή γκέυ και μάτσο ιδεολογίες;
Δεν το ήξερα ότι αν γραφτείς στην αριστερά σου δίνουν τζάμπα τεστοστερόνη...