α να χαθεις βλαχε, κρυε,λαικε.. ποτε δεν θα γινεις ανθρωπος σαν εμενα
ρε αν δεν εισαι λιγο αδερφη σημερα εισαι χαμενος απο χερι![]()

α να χαθεις βλαχε, κρυε,λαικε.. ποτε δεν θα γινεις ανθρωπος σαν εμενα
ρε αν δεν εισαι λιγο αδερφη σημερα εισαι χαμενος απο χερι![]()

εξπλειν το λιγο δικε μου ?ρε αν δεν εισαι λιγο αδερφη σημερα εισαι χαμενος απο χερι![]()
παει ο Ταφ.θα ρθω , προσεχε.
εδω ειμαιπαει ο Ταφ.
θα στο πω με απλα λογια να το παρεις χαμπαρι μαν..εξπλειν το λιγο δικε μου ?
ελα ρε μαν.. ο καθενας εχει κολληματαδεν μπορω να καταλαβω το κολλημα σου ρε συ..![]()
ειπα θα ρθω κ χαθηκεςεδω ειμαι![]()
ειναι λιγο αγοραφοβικος αλλα ειναι απο τα καλυτερα παιδια κ γαυρος.δεν μπορω να καταλαβω το κολλημα σου ρε συ..![]()
ρε μαν ειπαμε ανορθογραφος αλλα οχι και δισλεκτικοςρε γιδοβοσκός είσαι γι'αυτό ντρέπεσαι να μιλήσεις![]()
![]()
![]()
οι δυσλεκτικοι ντρεπονται να μιλησουν ?ρε μαν ειπαμε ανορθογραφος αλλα οχι και δισλεκτικος![]()
![]()
για εξπλειν λιγο το πρωτο γιατι απο γραματικη ειμαι τοσο καλος οσο και στο να κανω τον αντραειναι λιγο αγοραφοβικος αλλα ειναι απο τα καλυτερα παιδια κ γαυρος.
μην τον πειραζετε.

το παλι με αρεσεειπα θα ρθω κ χαθηκες
παλι.
και κουκλοςειναι λιγο αγοραφοβικος αλλα ειναι απο τα καλυτερα παιδια κ γαυρος.
μην τον πειραζετε.
και ντρεπονται και δεν μπορουν...οι δυσλεκτικοι ντρεπονται να μιλησουν ?
θεα παρακαλωτο παλι με αρεσεκαι κουκλος
![]()
ναι εχεις δικιο...και ντρεπονται και δεν μπορουν...
καλε,ξεπατωθηκεςγια εξπλειν λιγο το πρωτο γιατι απο γραματικη ειμαι τοσο καλος οσο και στο να κανω τον αντρα![]()
![]()

ξεχνας μια βραδυα στο αμνηζια...το παλι με αρεσεκαι κουκλος
![]()