Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ααααααααααααααααα πολυ κουραστικος εισαι μωρε παιδακι μου....ειπαμε:θα παω πρωτος εγω,θα την παρω και θα φυγουμε....
θα σας παρει και θα σας σηκωσει ολους ε.....Ρε Μαριαννα δε γινεται να συναντηθεις με επιλεγμενα μελη προσωπικα και οχι ολοι μαζι / ετσι ειναι καλυτερα / και αν υπαρξει χημεια να το .... τριψουμε το πιπερι![]()
![]()
![]()
την βρηκα ;)λες να τη ψαχνεις?
θα σας παρει και θα σας σηκωσει ολους ε.....
η Μαριαννα ειπαμε ειναι δικια μου..ΤΕΛΟΣ!!!
παιδια ειπα κατι ειναι συναντηση για μελη!το καταλαβατε΄????
παλια στο τεξας...τωρα βρηκα το μωρο μου....Εσυ δεν εισαι ρε φιλε που ψαχνεις για τρανς ???? / σε παρακαλω πολυ ...
ακουσε εδω ειπα κατι σε πολλα σαιτς γινεται μια συναντηση να γνωριστουν τα μελη!!!
παιδια ειπα κατι ειναι συναντηση για μελη!το καταλαβατε΄????
mia παλια αγγελια που δεν εχει καμια σχεση με το θρεντ αυτο!Άσχετο: Ποιά αγγελία είναι αυτή;
μαριαννα2004.< αποσυρω εντελως την αγγελια οπου εχω δημοσιευσει στο φορουμ στις 19.4.2007.σας ευχαριστω εκ των προτερων για την κατανοηση σας.>
Σχετικό: Μαριαννάκι μήπως θα'πρεπε να κλείσεις αίθουσα κάπου; Πού θα χωρέσει αυτή η λαοθάλασσα;
mia παλια αγγελια που δεν εχει καμια σχεση με το θρεντ αυτο!
καλα υπουργε δε θα κατσω να με διαβαλλεις ετσι!δεν εχεις κανενα δικαιωμα!αποσυρω τη συναντηση και κλειδωνω το θρεντ!Μηπως Μαριαννα ειναι κι αυτη η συναντηση σαν την αγγελια σου αλλα συγκεκαλυμμενη ????
Καιρος να πεσουν οι μασκες / και πες οτι γινεται η συναντηση : τι θα συζητησεις με τα παιδια / που παιζει καλος φραπες / οι Ελληνιδες δεν εχουν φτασει σε αυτο το επιπεδο / να ησουνα καμια Ρωσσιδα θα το καταλαβαινα ....
καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοκαλά λέει ρε μαλάκες. η συνάντηση είπε ότι θα είναι για μέλη. οι... άλλοι γιατί ασχολείστε?
καλα υπουργε δε θα κατσω να με διαβαλλεις ετσι!δεν εχεις κανενα δικαιωμα!αποσυρω τη συναντηση και κλειδωνω το θρεντ!