Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Βρίσε τον κ ας μην κατάλαβες...go go go velvy!!!!Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το αν είναι καλό μάθημα για μένα, αλλά δε θα ασχοληθώ και παραπάνω.

σε συμπαθω παντως παρολο που με πειραζεις συνεχεια
To θεμα ειναι οτι αυτη η σταση ειναι το φυσικο photoshop.Το 2006, που είναι οι φωτογραφίες, ήταν 20χρονών κοριτσάκι, λογικό να μην έχει, τώρα αν έχει και δεν το "κρύβει", τι να πώ?
Είναι καλό μάθημα για σένα Velvy?

Πες τα επιχειρηματα σου.
Πλαστικο νομιζω οτι ειναι το στηθος.Πάντως η Δούκισσα Νομικού είναι πολύ ωραία κοπέλα, ότι και να λέμε τώρα.. Εχει φυσική ομορφιά, φαίνεται αυτο, πολύ όμορφα χαρακτηριστικά προσώπου, ωραίες γραμμές στο σώμα της.
Πιστεύω και το στηθός της είναι στο ιδανικό μέγεθος για το σώμα της.
Τώρα το τι κάνει και τί λέει είναι άλλο θέμα.
Μπορεί ο καθένας μας να έχει διαφορετικές προτιμήσεις ως προς το άλλο φύλο, αλλά το ωραίο πρέπει να αναγνωρίζεται.
σιγά που σε πειράζω ρε μανσε συμπαθω παντως παρολο που με πειραζεις συνεχεια;)
τι να πει κι ο παπαζόλης που του 'χω κάνει το κωλοτρυπίδι σαν δίευρω

Αυτός πίσω ο Σάκης είναι ε;;;
Αέρα μου τα χεις κάνει.σιγά που σε πειράζω ρε μαντι να πει κι ο παπαζόλης που του 'χω κάνει το κωλοτρυπίδι σαν δίευρω
![]()
![]()

σιγά που σε πειράζω ρε μαντι να πει κι ο παπαζόλης που του 'χω κάνει το κωλοτρυπίδι σαν δίευρω
![]()
![]()

Πλαστικο νομιζω οτι ειναι το στηθος.
Αλλα και αν ειναι, τουλαχιστον εχει βαλει το καταλληλο μεγεθος για αυτην.
δεν ασχολούμαι με τα καμπανέλια σου γούμαν την τρύπα σου μ'ενδιαφέρει να ταΐζωΑέρα μου τα χεις κάνει.![]()
![]()
![]()
Μαλάκα καύλωσα.δεν ασχολούμαι με τα καμπανέλια σου γούμαν την τρύπα σου μ'ενδιαφέρει να ταΐζω![]()

πουτανακι εδω εισαι?σιγά που σε πειράζω ρε μαντι να πει κι ο παπαζόλης που του 'χω κάνει το κωλοτρυπίδι σαν δίευρω
![]()
![]()
Το έγραψαν πιο πάνω, από συνέντευξή της, ότι είναι σιλικόνη. Αλλά είναι όντως το ιδανικό γι'αυτή.
Πολύ πιο ομορφη η Αραβανή.
Στη φώτο με το Σάκη είναι πριν βάλει.. το μετά φαίνεται στην πρόσφατη πασαρέλα με τα cupcakes..