Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Οχι ρε παλιουρα ,εγω ειμαι νεουδι για να χτυπησω τετοιες ΚΑΛΛΟΝΕΣ!!!ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ!!!Θα βολευτω με το ΜΠΑΖΟ τη Χρηστιδου...Πάνε για τα Γατάκι, ακόμα υπάρχει δικαίωμα προεγγραφής![]()
![]()
![]()



αλκινοε γαμας καλα γενικα?
είναι μέτρια ποιά.
,
, αυτό foufoutos_30 είναι άλλο θέμα

αυτο,εννοεις το ματι(Καλημέρα φίλε foufoutos_30 , με το πορτοφόλι μας κάτι κάνουμε , γιατί τα οικογενειακάείναι μέτρια ποιά.
Αλλά εκεί που το πορτοφίλι μας, αντικειμενικά είναι πολύ ισχνό, [glow=red,2,300]το,
, [/glow]αυτό foufoutos_30 είναι άλλο θέμα
![]()
![]()
![]()
)? :S Μάλλον μόνοαυτο,εννοεις το ματι()? :S
![]()

2 φορες την εβδομαδα εγωΚαλημέρα φίλε foufoutos_30 , με το πορτοφόλι μας κάτι κάνουμε , γιατί τα οικογενειακάείναι μέτρια ποιά.
Αλλά εκεί που το πορτοφίλι μας, αντικειμενικά είναι πολύ ισχνό, το,
, αυτό foufoutos_30 είναι άλλο θέμα
![]()
![]()
![]()
Εγώ να δεις foufoutos_30 , μόνο ζωρίζομαι,2 φορες την εβδομαδα εγω
και την δευτερη ζοριζομαι
εννοιες πολλες :'(


Aνυπανδρος![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Στην ψυχή πάντα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
Εσύ?
Aνυπανδρος
μεγαλη κουβεντα αυτη φιλε
στην ψυχη παντα ελευθερος
σ ευχομαι να εισαι παντα ετσι
Καλημέρα φίλε foufoutos_30 , με το πορτοφόλι μας κάτι κάνουμε , γιατί τα οικογενειακάείναι μέτρια ποιά.

![]()
ωωωωω....τι στυλ.....και με λευκά μαρτίνια ο Άρβυντας....!!!