Νέα

Naomi... στην Αθήνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα EasyRider2
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 45
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

EasyRider2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2010
Μηνύματα
257
Κριτικές
38
Like
23
Πόντοι
381


τη κοπελλα τη γνωριζω προσοπικα δεν μηλαει καλα αγγλικα αλλα ειναι αστερι δεν εχω κανει κατι ακομα σεχουαλικο μαζι της

αλλα την εχω δει πολλες φορες στο msn και πιστευω οτι ειναι η ποιο θυλικη επιλογη με καλο εργαλειο

που παιζει στην αθηνα βεβαια οταν θα κανω κριτικη θα ειμαι αντικημενικος δεν θα με επιρεασει η προ σεξ ιντερνετικη γνωριμια
 

TP21S

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2006
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0

τη κοπελλα τη γνωριζω προσοπικα δεν μηλαει καλα αγγλικα αλλα ειναι αστερι δεν εχω κανει κατι ακομα σεχουαλικο μαζι της

αλλα την εχω δει πολλες φορες στο msn και πιστευω οτι ειναι η ποιο θυλικη επιλογη με καλο εργαλειο

που παιζει στην αθηνα βεβαια οταν θα κανω κριτικη θα ειμαι αντικημενικος δεν θα με επιρεασει η προ σεξ ιντερνετικη γνωριμια

Άμα την συναντήσεις βγάλε και καμιά φωτογραφία να την δούμε και εμείς real… γιατί το photoshop πάει σύννεφο…
 

lycienr

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Νοε 2011
Μηνύματα
1.530
Κριτικές
37
Like
1.676
Πόντοι
2.487
Πάντως φαίνεται τούμπανο !!!
 

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.843
Like
3.238
Πόντοι
1.706
δεν ξερω τι λετε....εγω αυτη θελω να ερθει :)

την θεωρω την κορυφαια απο ομορφια....

δεν ειναι ακριβως ετσι, εχει πεσει πολυ επεξεργασια, στο βιντεο φαινεται πως ειναι πραγματικα

εμενα παντως μου αρεσει αυτη:
 
Εγγρ.
7 Δεκ 2007
Μηνύματα
801
Κριτικές
3
Like
149
Πόντοι
6

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.843
Like
3.238
Πόντοι
1.706
Σ'αυτές τις φωτό δεν είναι πάντως και τόσο θηλυκή..

επειδη ουτε τα αυτα που εγραψες δεν θυμασαι ριψε αλλη μια ματια.. γιατι εκτος απο γυαλια θες και χαπακια για το αλτσχαιμερ
 
Εγγρ.
7 Δεκ 2007
Μηνύματα
801
Κριτικές
3
Like
149
Πόντοι
6
Ρε στραβαδι ΑΝΤΡΟΦΕΡΝΕΙ και στις 2 φωτο μεσα στο γκει μπαρ...
Σαν ΠΟΥΣΤΗΣ με περουκα ειναι...Δεν εχει καμια σχεση με τις θεες ΞΕΝΕΣ που ερχονται στην Ελλαδα

Μην αγχωνεσαι δεν παω με ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ τρανς



 
Εγγρ.
7 Δεκ 2007
Μηνύματα
801
Κριτικές
3
Like
149
Πόντοι
6
Για να μην παρεξηγηθώ στο τι ες ντέιτινγκ φαίνεται ΚΑΙ ΓΑΜΩ τα τρανς...
αλλά σε αυτές τις 2 φωτό μου φαίνεται κάτω του μετρίου



ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ ΨΙΛΟΤΡΟΜΑΖΕΙ....
 

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.843
Like
3.238
Πόντοι
1.706
Για να μην παρεξηγηθώ στο τι ες ντέιτινγκ φαίνεται ΚΑΙ ΓΑΜΩ τα τρανς...
αλλά σε αυτές τις 2 φωτό μου φαίνεται κάτω του μετρίου



ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ ΨΙΛΟΤΡΟΜΑΖΕΙ....
τωρα μιλησες σωστα... "μου φαινεται" εμενα μου φαινεται πολυ θηλυκη μια και κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει πεσει φωτοσοπ στις συγκεκριμενες φωτο... και μην ανησυχεις... δεν αγχωνομαι οτι και να γαμας και μην εισαι ετοιμος να παρεξηγηθεις, δεν εχω προθεση να τσακωθω με κανεναν
 
Εγγρ.
7 Δεκ 2007
Μηνύματα
801
Κριτικές
3
Like
149
Πόντοι
6
τωρα μιλησες σωστα... "μου φαινεται" εμενα μου φαινεται πολυ θηλυκη μια και κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει πεσει φωτοσοπ στις συγκεκριμενες φωτο... και μην ανησυχεις... δεν αγχωνομαι οτι και να γαμας και μην εισαι ετοιμος να παρεξηγηθεις, δεν εχω προθεση να τσακωθω με κανεναν

Τώρα μιλάς κι εσύ σωστά!
Εσύ με ειρωνεύτηκες πρώτος με τα γυαλιά αδερφέ, εγώ δεν έχω διάθεση να μαλώσω.  ;)
Αλλά αν μου την πουν θα παρεξηγηθώ!

Δεν βαριέσαι όλα καλά παιχταρά μου!
 

hoty

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
30
Πόντοι
5.825
τωρα μιλησες σωστα... "μου φαινεται" εμενα μου φαινεται πολυ θηλυκη μια και κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει πεσει φωτοσοπ στις συγκεκριμενες φωτο... και μην ανησυχεις... δεν αγχωνομαι οτι και να γαμας και μην εισαι ετοιμος να παρεξηγηθεις, δεν εχω προθεση να τσακωθω με κανεναν
  :knuppel: :rockon: ;)
Τώρα μιλάς κι εσύ σωστά!
Εσύ με ειρωνεύτηκες πρώτος με τα γυαλιά αδερφέ, εγώ δεν έχω διάθεση να μαλώσω.  ;)
Αλλά αν μου την πουν θα παρεξηγηθώ!

Δεν βαριέσαι όλα καλά παιχταρά μου!
:thumbsup:
Δώσε τόπο .... !!!
 

niced

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.709
Κριτικές
8
Like
187
Πόντοι
16
Gay bar μου βρωμάει.... :headbang: :headbang:

Σ'αυτές τις φωτό δεν είναι πάντως και τόσο θηλυκή..

φιλε δεν ειναι γκει μπαρ
ειναι τρανς μπαρ
ξερεις ποσα τετοια υπαρχουν στην ισπανια, γαλλια και αμερικη
(βασικα τα περισσοτερα ειναι κανονικα μπαρ που απλα καποιες μερες της εβδομαδας εχουν θεματικες βραδιες τρανς)

εγω θα διαφωνησω για το αν ειναι θηλυκη στις φωτο
την επαιρνα και επιτοπου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom