pantremenos(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 6.478
- Like
- 13
- Πόντοι
- 66
Συγχωρούνται!!!Το γαμήσατε το θεμα του ανθρώπου ζωντόβολα![]()
Νομιζω οτι είναι η 1η τους φορα!
Συγχωρούνται!!!Το γαμήσατε το θεμα του ανθρώπου ζωντόβολα![]()
καυλα είναι.ομορφοπαιδο βλεπω ο λαγουδακης![]()
![]()
Το γαμήσατε το θεμα του ανθρώπου ζωντόβολα![]()
οχι σαν και εμενα τυπε
![]()
ο αντωνάκης είναι σοβαρός δεν μοιάζει στον άλλον τον ληγμένο που είπε λεφτα υπάρχουν και έπιασε τα τρύπια αρχιδια τουψηλε μηπως εισαι ο σαμαρας που πριν απο λιγο δηλωσε οτι θα παταξει τους μπαχαλακηδες?![]()

ο αντωνάκης είναι σοβαρός δεν μοιάζει στον άλλον τον ληγμένο που είπε λεφτα υπάρχουν και έπιασε τα τρύπια αρχιδια του![]()
![]()
![]()
..τρελο ηλιοκαμμενο αγορι Βαλτος απο τις γυναικες εισαι?ο αντωνάκης είναι σοβαρός δεν μοιάζει στον άλλον τον ληγμένο που είπε λεφτα υπάρχουν και έπιασε τα τρύπια αρχιδια του![]()
![]()
![]()

γκρικ καμακι στις ελληνικες παραλιες τυπε![]()
..τρελο ηλιοκαμμενο αγορι
![]()
τυπε απ'οτι βλεπω η διοικηση σημερα δειχνει ανοχη,οποτε λεω να ανοιξω και εγω ενα θρεντακι επι της ευκαιριαςγκρικ καμακι στις ελληνικες παραλιες τυπε![]()
δικε μου εχει αρχισει ο χαμος για παρτυ μαςτυπε χαραμιζεστε εδω μεσα..καθε βραδυ πρεπει να βγαινετε παρεα οι δυο σας για καμακιουρες θα κανουν τα θηλυκα
![]()

ο αντωνάκης είναι σοβαρός δεν μοιάζει στον άλλον τον ληγμένο που είπε λεφτα υπάρχουν και έπιασε τα τρύπια αρχιδια του![]()
![]()
![]()
βαροθρεντ?τυπε απ'οτι βλεπω η διοικηση σημερα δειχνει ανοχη,οποτε λεω να ανοιξω και εγω ενα θρεντακι επι της ευκαιριας![]()
προσπαθησα να το κρατησω σε ενα επιπεδο αλλα .....Το γαμήσατε το θεμα του ανθρώπου ζωντόβολα![]()
εχεις προβλημα με το συντακτικοβαροθρεντ?
δικε μου ουτε 5 λεπτα θα μεινει στο σαιτ![]()
τυπε εχουν βαροαλερτεχεις προβλημα με το συντακτικο
λες να τους ξυπνησω απο τον λιθαργο![]()
τυπε απ'οτι βλεπω η διοικηση σημερα δειχνει ανοχη,οποτε λεω να ανοιξω και εγω ενα θρεντακι επι της ευκαιριας![]()
τυπε ξερεις τι αλητες που ειναι μερικοιΕυχαριστώ αγόρια. Ευτυχώς που ξεκαθάρισα ότι έχω σοβαρή πρόταση γιατί διαφορετικά ο καθένας θα έγραφε ότι μαλακία του ερχόταν.
ναι αλλα εγω θα ζηταω να μου δωρισουν δυο πουτανες διχως ανταλλαγματατυπε θες να κανεις κ συ καμια σοβαρη προταση?![]()