Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Όπως η εικονα : ο πωλών της μετρητοίς και ο πωλών επί πιστώσει.................
Τώρα μου ρχεται στο νου : Ο πληρώνων και γαμων........Ο μη γαμων και μανουριαζων!
(της στραβής ψωλής και οι τρίχες της της φταίνε!)
...
Σχόλια κάτω από παλιές κριτικές? Ποιος θα κάτσει να διαβάσει παλιές κριτικές? Χάος. Δε θα γίνεται έγκαιρη η ενημέρωση.
...
Εδώ και πολύ καιρό στο σάϊτ ζούμε καταστάσεις[size=14pt] Δ.Α.Κ. :[/size]Σε ένα site - που όταν γράφτηκα εγώ τουλάχιστον - υπήρχε ελευθερία και αυθορμητισμός, προτείνετε να ζήσουμε καταστάσεις τύπου ΔΝΤ.
Η κρίση του admin επηρεάζεται από την χρηματοδότηση των στούντιο.Αν οι κριτικές επαναλαμβάνονται ανούσια είναι στην κρίση του admin να μην τις εγκρίνει. Και να μην τις ανεβάσει
Θα έκοβες φλέβες από την 10η.... και αν έφθανεςΔιαβάζουμε πλήθος ανούσιων κριτικών. Μπορεί να είναι καινούργιες αλλά ανούσιες. Προτιμώ την 100η κριτική για την ίδια κοπέλα, από ένα μέλος που ξέρει να γράφει και θα δώσει μερικά στοιχεία παραπάνω,
Λάθος.Η πλέον έγκαιρη και άμεση ενημέρωση χωρίς την καθυστέρηση της έγκρισης απο την ομάδα κριτικών γίνεται στα νήματα.Ημερήσιες ενημερώσεις, νήματα των οίκων που εργάζονται οι κοπέλες και νήματα των ίδιων των κοριτσιών.Και αν κάνεις κάθε φορά διαφορετικά πράγματα με την ίδια κοπέλα, όπως πχ μπορεί να συμβεί στο αυταρχικό πρόγραμμα που σου δίνει απεριόριστες δυνατότητες ποικιλίας σε σχέση με το απλό?
Απλά πνίγεται η ενημέρωση.Σχόλια κάτω από παλιές κριτικές? Ποιος θα κάτσει να διαβάσει παλιές κριτικές? Χάος. Δε θα γίνεται έγκαιρη η ενημέρωση.
Μιλάμε για τον κανόνα {Ανώτατο όριο 2 κριτικών ανά ιερόδουλη από κάθε μέλος}.Η κοπέλα με το καιρό αποκτά εμπειρία, εμφανίζεται διαφορετική στους τρόπους και στην συμπεριφορά στο δωμάτιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτή η ανάπτυξη πελατειακής σχέσης μεταξύ κοπέλας - αντρος αφού είναι φυσικότατο. Εγώ το βλέπω και σαν επένδυση, όταν δίνω τα λεφτά μου συνεχώς σε κάποια ίδια κοπέλα, περιμένω και αναβαθμισμένες υπηρεσίες! Δεν καταλαβαίνω που είναι το λάθος σε όλο αυτό.
Ειλικρινά δεν σε περιμένα! Χαίρομαι που το σχόλιό μου στην κριτική σου έπιασε τόπο!Γεια σας.
Υπερβολές χάριν συζήτησης. Κακή πρακτική να ξεκινάς ένα post. Δείχνει προκατάληψη με το καλημέρα. Καλοπροαίρετα θέλω να θεωρήσω ότι απλά αστειεύεσαι. Αλλιώς δεν θα μπορούσα να σου απαντήσω στο υπόλοιπο post.Σε ένα site - που όταν γράφτηκα εγώ τουλάχιστον - υπήρχε ελευθερία και αυθορμητισμός, προτείνετε να ζήσουμε καταστάσεις τύπου ΔΝΤ..
Νομίζω θα προτείνετε και την προσκόμιση δικαιολογητικών σε λίγο για να ανεβάσει κάποιος κριτική ή και ΑΣΕΠ ακόμα. Γραφικότητες.
Εκεί δεν μπορούν να γίνουν και πολλά δυστυχώς. Ας έχουμε παράδειγμα αυτά τα νήματα ούτως ώστε να αποφύγουμε αντίστοιχες δυσσάρεστες καταστάσεις και στα υπόλοιπα σκέλη του site.Εν τω μεταξύ τα threads βρίθουν από ποσταρίσματα-ανοησίες μελών που βαφτίζονται παλιοί ή τιμημένοι και σνομπάρουν τα νέα μέλη που δεν έπεσαν εγκαίρως στην κολυμβήθρα του bou-Σιλωαμ.. Ξανά-γραφικότητες.
Από τη μια μιλάς για λογοκρισία μέσω αυτού που προτείνουμε και από την άλλη περί ανούσιων κριτικών και το χειρότερο; Αναθέτεις σε έναν μόνο άνθρωπο την ευθύνη να διαχωρίσει σωστό με λάθος, κακό με καλό!Αν οι κριτικές επαναλαμβάνονται ανούσια είναι στην κρίση του admin να μην τις εγκρίνει. Και να μην τις ανεβάσει. Διαβάζουμε πλήθος ανούσιων κριτικών. Μπορεί να είναι καινούργιες αλλά ανούσιες. Προτιμώ την 100η κριτική για την ίδια κοπέλα, από ένα μέλος που ξέρει να γράφει και θα δώσει μερικά στοιχεία παραπάνω, παρά 100 καινούργιες διαφορετικές κριτικές από ένα μέλος που απλά παραθέτει σε 2 γραμμές την καινούργια εμπειρία του χωρίς να βγάζεις νόημα.
Αν όντως κάνεις τόσο διαφορετικά πράγματα κάθε φορά, άξια να σχολιαστούν ξανά και ξανά και ξανά δέκα φορές μέσα σ' ένα χρόνο, τότε ο ίδιος ο διαχειριστής θα απαιτήσει να αναρτηθούν οι κριτικές σου κι εμείς όλοι θα σου βγάλουμε το καπέλο.Και αν κάνεις κάθε φορά διαφορετικά πράγματα με την ίδια κοπέλα, όπως πχ μπορεί να συμβεί στο αυταρχικό πρόγραμμα που σου δίνει απεριόριστες δυνατότητες ποικιλίας σε σχέση με το απλό?
Απλά πνίγεται η ενημέρωση.
Έγκαιρη ενημέρωση λαμβάνεις μέσα από τα αντίστοιχα νήματα ενημερώσεων.Σχόλια κάτω από παλιές κριτικές? Ποιος θα κάτσει να διαβάσει παλιές κριτικές? Χάος. Δε θα γίνεται έγκαιρη η ενημέρωση.
Εφόσον δεν καταλαβαίνεις αυτό, πάει να πει ότι δεν έχεις καταλάβει το θέμα ούτε στο ελάχιστο!Η κοπέλα με το καιρό αποκτά εμπειρία, εμφανίζεται διαφορετική στους τρόπους και στην συμπεριφορά στο δωμάτιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτή η ανάπτυξη πελατειακής σχέσης μεταξύ κοπέλας - αντρος αφού είναι φυσικότατο. Εγώ το βλέπω και σαν επένδυση, όταν δίνω τα λεφτά μου συνεχώς σε κάποια ίδια κοπέλα, περιμένω και αναβαθμισμένες υπηρεσίες! Δεν καταλαβαίνω που είναι το λάθος σε όλο αυτό.
Αν δε δω ανταπόκριση πάω παρακάτω.
Εσύ θεωρείς κακεντρέχεια οποιαδήποτε πισινή και αρνητική εντύπωση μπορεί να αποκομίσει ένα μέλος, ενώ τυχούσα προβοκατόρικη διάθεση από μέλη σου φαντάζει δύσκολη, ενώ αν ακόμη τα μέλη είναι παλιά και ενεργότατα, αδύνατη!Έχω ξαναπεί πως υπάρχει μια άκρατη κακεντρέχεια από μεριάς πολλών μελών.
Και; Εδώ το θέμα μας έχει να κάνει με τις κριτικές. Όσοι γράφουν κριτικές ανήκουν στους δεύτερουςπου ανέφερες.Κάποιοι είναι μέλη απλά για να υπάρχουν στο bou και όχι να δίνουν ύπαρξη στο bou.
Οι συναγωνιστές τίποτα δεν έχουν να λύσουν μεταξύ τους. Αυτοί που καπηλεύονται όμως την ενημέρωση και την εγκυρότητα των πληροφοριών δεν έχουν πιστεύεις;Δεν ξέρω τι διαφορές έχουμε να λύσουμε μεταξύ μας, σε ένα σαιτ που όταν πρωτογράφτηκα με σόκαρε και με ενθουσίασε μαζί...και ποστάροντας δειλά..προσπαθούσα να αντλήσω πληροφορίες για να δω που θα πάω να ευχαριστηθώ το σεξ! Αυτός ήταν ο σκοπός μου. Και συνάμα να διασκεδάσω κιόλας, να προβληματιστώ μετέπειτα, να χαβαλεδιασω.
Θα μου ήταν πραγματικά ενδιαφέρον αν μπορούσα να μάθω τι θεωρείς κόπρο του Αυγεία.Και φυσικά μετά, όπως με όλα τα ωραία, ήρθε η αναγνωρισιμότητα, η διαφήμιση, ο εκφυλισμός (?). Νομίζω όμως είναι ακόμα σε περίοδο ακμής. Ο αντισθένης, αν και θα μπορούσε με μια σκούπα να καθάριζε την κόπρο του Αυγεία δηλ όλα τα ανούσια ποστ, τις επαναλαμβανόμενες κριτικές, τους κλώνους κλπ δεν το κάνει για να μη δυσαρεστήσει τα μέλη, και επειδή σε εποχή διαφήμισης δεν είναι συμφέρον. Νομίζω είναι και αρκετά υπομονετικός.
Και οι αντιδραστικοί ανήκουν σαφώς στο ποσοστό των αγάμητων!Συμπερασματικά υπάρχουν αυτοί που γαμάνε. Και αυτοί που δε γαμανε.
Οι δεύτεροι χωρίζονται σε υποκατηγορίες. Όσοι το αποδέχονται και κάνουν υπομονή μέχρι να γαμήσουν. Και όσοι δεν το αποδέχονται και λοιδορούν (ώστε να αυτο-παρηγορηθούν) τους γαμησαντες.
Γι' αυτό θεσπίζουμε κανόνες όσο το δυνατόν πιο αποδεκτούς από τους περισσότερους.Απλά τα πράγματα. Όπως και με όλα στις μη-ιδανικές, μη-ουτοπικές (και άδικες αν θέλετε) κοινωνίες που ζούμε.
Πιστέψατε ποτέ κάτι τέτοιο για 'μενα αγαπημένε μου amjik;ΑΑΑΑγαπημένε Ροκαβλόν χα χα σχολιαστε τώρα
έχετε θέεεεεεεεεεεεεεεμα !!!!!!!!11





tzo το γραψα παραπανω κ το ξαναγραφω...Υπαρχουν κ τα θρεντς οπου οποιοδηποτε μελος μπορει να γραψει κ να συμπηρωσει οτι θελει,ειτε αφορα κριτικη,ειτε αφορα ξεπετα,ειτε αφορα το ιδιο ονομα για διαφορετικη κοπελα,ειτε για τα Θεοφανεια,ειτε,ειτε...κτλ,κτλ...Συμφωνα με τα νεα υποψηφηση τροικανα μετρα αυτη η κριτικη θα ελειπε
Στην ουσια δε λεει και τιποτα η Βερονικα εχεις πολλες και καλες κριτικες
τα αυτονοητα μας ειπε ο τυπος ...
θα μπορουσε ομως να ειναι και καινουρια κοπελα
Δηλαδι αν ξαναπαει στην ιδια ( Βερονικα )
και περασει καλυτερα το ιδο η χειροτερα
η παρει αλλο προγραμμα να μη το πει ?
και αν το πει μετα πως θα μας πει οτι την 4η εφαγε ξεπετα ?
Οποία κορασίς μού προτείνετε γιά σήμερα ???
Ακούω γνώμες !!
Μας ζητας να διαφημησουμε κοπελα ?
ουυ ρε !
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ...
-ειναι τυποι που ουτε καν γραφουν κριτικες αλλα τους τις στελνουν ετοιμες γραμμενες καποιες πορνες και απλα τις αντιγραφουν...
-ειναι τυποι οι οποιοι κονομανε ειτε σε υπηρεσιες ειτε οικονομικα απο ολο αυτο το νταραβερι και αυτο δεν θα ηταν απαραιτητα κακο , μεχρι καποιο σημειο , αλλα πλεον επιρεαζει σοβαρα την αληθεια ωστε να τρωει ο ασχετος αναγνωστης ΣΟΒΑΡΕΣ ηττες...
μερικοι δεν εχετε μαθει 2 πολυ σημαντικα μαθηματα ακομα στη ζωη σας...
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΑ.
χαλαρωστε μερικοι μερικοι που το παιζετε ιστορια γιατι δεν θα ξερετε απο που να κρυφτειτε σε λιγο.
και δεν ειναι ολα ανωνυμα πια...
ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΛΑΛΗΣΑ.
το επομενο ποστ μου για το θεμα θα ειναι ακαταλληλο.μη με αναγκασετε να το κανω.
ΑΥΤΑ.

δε πιστευω να μιλας για μεναΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ...
-ειναι τυποι που ουτε καν γραφουν κριτικες αλλα τους τις στελνουν ετοιμες γραμμενες καποιες πορνες και απλα τις αντιγραφουν...
-ειναι τυποι οι οποιοι κονομανε ειτε σε υπηρεσιες ειτε οικονομικα απο ολο αυτο το νταραβερι και αυτο δεν θα ηταν απαραιτητα κακο , μεχρι καποιο σημειο , αλλα πλεον επιρεαζει σοβαρα την αληθεια ωστε να τρωει ο ασχετος αναγνωστης ΣΟΒΑΡΕΣ ηττες...
μερικοι δεν εχετε μαθει 2 πολυ σημαντικα μαθηματα ακομα στη ζωη σας...
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΑ.
χαλαρωστε μερικοι μερικοι που το παιζετε ιστορια γιατι δεν θα ξερετε απο που να κρυφτειτε σε λιγο.
και δεν ειναι ολα ανωνυμα πια...
ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΛΑΛΗΣΑ.
το επομενο ποστ μου για το θεμα θα ειναι ακαταλληλο.μη με αναγκασετε να το κανω.
ΑΥΤΑ.
σου εχω προταση για ν ειναι ευχαρηστημενοι ολοιjockerx έχεις κουράσει με τις επαναλαμβανόμενες κακοπροαίρετες κρίσεις/θεωρίες σου για τις κριτικές. Δεδομένου ότι το σύστημα κριτικών είναι καθαρότατο, ότι δεν σου έχει αφαιρεθεί ποτέ ούτε σημείο στίξης στις κριτικές σου, και ότι το ίδιο γίνεται για όλους τους άλλους που έχουν γράψει κάτι, οδηγείς κάποιον να πιστέψει ότι κάποιος άλλος λόγος υπάρχει για την εμμονή σου.
Όσο για το όριο των κριτικών, εφαρμόζεται (όπως είχα γράψει) δοκιμαστικά χωρίς να αλλάξουν οι Οδηγίες - κανόνες των κριτικών. Όταν αλλάξουν, θα ισχύσει για πάντα. Αν δεν αλλάξουν, σημαίνει ότι δε θα εφαρμοστεί, επειδή στην πράξη δε "δούλεψε" καλά. Ό,τι είναι, θα το ανακοινώσω.
tzo το γραψα παραπανω κ το ξαναγραφω...Υπαρχουν κ τα θρεντς οπου οποιοδηποτε μελος μπορει να γραψει κ να συμπηρωσει οτι θελει,ειτε αφορα κριτικη,ειτε αφορα ξεπετα,ειτε αφορα το ιδιο ονομα για διαφορετικη κοπελα,ειτε για τα Θεοφανεια,ειτε,ειτε...κτλ,κτλ...
btw ο κουκλακης κανει αξιολογο ρεπορταζ σε επαρχια,οποτε το λιγοτερο τον αδικεις...κ αν εκανε καμμια μαλ@$%# στο παρελθον, δεν θα ειναι υπολογος για παντα...
μου αρεσει που δεν ηθελες να το παμε προσωπικα πριν...Το ξερω για τα θρεντ που λες , εγω τα ανοιξα
Αν γραψεις εκει Δεν ειναι διαφημηση ? οι κριτικες ειναι ?
Συγνωμη αν σου εθιξα τον φιλο αλλα μαλλον προκατελειμενος εισαι
ο Ροκαβλόν που δε με ξερει υποτιθετε , με καλαταβε καλυτερα![]()

Έχουν απαντηθεί αυτά τα ερωτήματα πολλάκις.
Συγκεκριμένα, ο jockerx τα εξηγεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο 8046.
ΝαιΠροφανώς αστειεύεται για τον Κουκλάκη ο συναγωνιστής![]()