Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτή που μοιάζει με άντρα;η συλβια ειναι ειπαμε
Ή εγω ή ο τζοκερΑυτή που μοιάζει με άντρα;
Ακόρεστε εσύ την φωτογράφισες;

Καλά, βγάλε το χέρι σου/του από τη μούρη της και μετά πες μου.Δεν μοιαζει με ανττρα λεμε.
Ας αφήσουμε την Μαρλέν Ντίτριχ και ας επανέλθουμε στα φλέγοντα του νήματος ζητήματα:Ξανα εδω ειχα ποσταρει, αλλά την εσβησα αφου ειδα οτι ειχες φυγει.
σκέψη ήταν μετά απο πρόταση νομίζω του ροκαβλον , κάτι επίσημο δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου ή νομίζω?Γ. Μπουζιάνη 2-Λίντα:
Αντισθένη, ανακοίνωσες ήδη την απόφασή σου περί ανωτάτου ορίου κριτικών.Ήτοι 2 κριτικές ανά ιερόδουλη από κάθε μέλος.
Ο ICCAROS υπερέβη κατά πολύ το όριο.Πρέπει να διαγραφούν οι πλεονάζουσες κριτικές του.
ναι δεν αντιλέγω , την είχα παρακολουθήσει την "αντιπαράθεση"Επίσημα βάσει εγκυκλίου μετά στρογγυλής του Κράτους σφραγίδος ανακοινώνει η δημόσια διοίκηση.
Ο Αντισθένης δεσμεύτηκε μετά από την δικαιολογημένη απαίτηση αρκετών συναγωνιστών να υπάρξει ανώτατο όριο 2 κριτικών ανά ιερόδουλη από κάθε μέλος.
Στους κανονες εχουν γραφτει κι αλλα πραγματα, τα οποια εχουν προφανως διακοσμητικο λογο και τα οποια δεν τηρουνται απο κανεναν.....ναι δεν αντιλέγω , την είχα παρακολουθήσει την "αντιπαράθεση"
εμένα το ερώτημα μου είναι αν έχει γραφτεί επίσημα στους κανόνες του σαιτ και το έχω χάσει...

Εχει γινει προταση στον Antistheni για maximum 2 κριτικων / ανα κοπελα και ειχε δηλωσει οτι θα το μελετησει.ναι δεν αντιλέγω , την είχα παρακολουθήσει την "αντιπαράθεση"
εμένα το ερώτημα μου είναι αν έχει γραφτεί επίσημα στους κανόνες του σαιτ και το έχω χάσει...
Εχει γινει προταση στον Antistheni για maximum 2 κριτικων / ανα κοπελα και ειχε δηλωσει οτι θα το μελετησει.
Δεν εχει ανακοινωσει ακομα την αποφαση του.Ουτε και εγω τουλαχιστον την εχω δει καπου.
Προσωπικα δεν εχω αντιρηση, και θα προτεινα ομως να ο αριθμος αυτος να εχει και καποιο ευρος χρονου.
Δηλαδη :
Π.χ. Ενα χρονο,δυο χρονια, εξι μηνες(οτιδηποτε αποφασισει)μιας και η εκαστοτε κοπελα ,μπορει να καλυτερεψει/χειροτερψει, ή ακομα η σταθερα καλη /κακη παρουσια της με αυτο τον τροπο να "στανταρονται".
Προσωπικα δεν εχω προβλημα με οτι και εαν αποφασισει.
Ηδη οι τελευταιες μου κριτικες ειναι με κοπελες που συνανταω πρωτη φορα και δεν επαναλαμβανω κριτικες με στανταρακια μου, αφου παρεξηγουνται.

Εχει γινει προταση στον Antistheni για maximum 2 κριτικων / ανα κοπελα και ειχε δηλωσει οτι θα το μελετησει.
Δεν εχει ανακοινωσει ακομα την αποφαση του.Ουτε και εγω τουλαχιστον την εχω δει καπου.
Προσωπικα δεν εχω αντιρηση, και θα προτεινα ομως να ο αριθμος αυτος να εχει και καποιο ευρος χρονου.
Δηλαδη :
Π.χ. Ενα χρονο,δυο χρονια, εξι μηνες(οτιδηποτε αποφασισει)μιας και η εκαστοτε κοπελα ,μπορει να καλυτερεψει/χειροτερψει, ή ακομα η σταθερα καλη /κακη παρουσια της με αυτο τον τροπο να "στανταρονται".
Προσωπικα δεν εχω προβλημα με οτι και εαν αποφασισει.
Ηδη οι τελευταιες μου κριτικες ειναι με κοπελες που συνανταω πρωτη φορα και δεν επαναλαμβανω κριτικες με στανταρακια μου, αφου παρεξηγουνται.
2 κριτικαὶ ἀνὰ ἐργαζομένη ἀνὰ ἔτος εἴπομεν
Στους κανονες εχουν γραφτει κι αλλα πραγματα, τα οποια εχουν προφανως διακοσμητικο λογο και τα οποια δεν τηρουνται απο κανεναν.....
Αυτο σε πειραξε ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ανώτατο όριο 2 κριτικών ανά ιερόδουλη από κάθε μέλος.Τι σημαίνει αυτό;Το ερωτημα ειναι αλλο....
Ακομη κι αν υσχυσει ενα τετοιο μετρο με οριο 2 κριτικες ανα μελος για καθε κοπελα...
Χωρις οριο ποσταρισματος και χωρις διαγραφες κλωνων ....
ΤΙ εμποδιζει τον καθε .......
ΠΡΟΜΟΤΟΡΑ - ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΗ - ΑΓΑΠΗΤΙΚΟ - ΝΤΑΒΑΤΖΗ - ''ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ'' - ΙΕΡΟΔΟΥΛΗ - ΠΡΟΣΤΑΤΗ - ΑΓΑΠΟΥΛΗ
να κανει νεο κλωνο και να γραφει οτι θελει κατα πως τον συμφερει ?
Απλη απορια....
συμφωνω... να μην μπορει νεος μελος να γραψει την πρωτη του ever κριτικη,αν δεν εχει συμπληρωσει ενα αριθμο ποστ σε οποιοδηποτε θρεντ/ανα κατηγορια...κοινως ενας π.χ. προμοτορας να μπορει να γραφτει αλλα να μην μπορει να κανει αναρτηση κριτικης αν δεν συμπληρωσει ενα συμβολικο αριθμο ποστς στα διαφορα θρεντ του σαΐτ...πιστεψτε αποκλειεται να μπει στην διαδικασια να αρχισει να γραφει κ να μετασχει σε συζητησεις για να μπορεσει να αναρτησει την πρωτη του κριτικη...θα βαρεθει,θα σιχτιρησει κ η δουλεια του δεν θα γινει...πουλο θα παρει...
Η αέναη διαλεκτική πάλη μεταξύ τύπου και ουσίας.
Ανώτατο όριο 2 κριτικών ανά ιερόδουλη από κάθε μέλος.Τι σημαίνει αυτό;
[size=14pt]Ο χρήστης ο προορισμένος να διαφημίζει, έχει ημερομηνία λήξης.[/size]
Οι ιδιοκτήτες μπουρδέλων, οι νταβαντζίδες, οι ιερόδουλες, οι τσατσάδες, οι αγαπούληδες και οι χρηματιζόμενοι διαφημιστές ιερόδουλων και μπουρδέλων θα αναγκαστούν να δημιουργούν συνέχεια κλώνους για να γράφουν κριτικές για την ίδια κοπέλα.
Θα πρέπει πάλι από την αρχή οι κλώνος να γράφει για να δείξει επαρκή αριθμό μηνυμάτων και με κάθε τρόπο να παραπλανήσει τους ανυποψίαστους αναγνώστες οτι δεν είναι διαφημιστής.Σκεφθείτε το αυτό στο πολλαπλάσιο και συνέχεια.
Και σε μόλις 2 κριτικές να αχρηστεύεται κατά πολύ ο ρόλος του.Αφού πρέπει να μην ξαναγράψει κριτική για την ίδια κοπέλα.
Και πάλι από την αρχή να πρέπει να ανοίξει άλλον λογαριασμό και να προσπαθεί να πείσει.Και ούτω καθ'εξής....
Ιδού λοιπόν το πρώτο αντικειμενικό κριτήριο εντοπισμού του απατεώνα χρήστη ακόμη και από τον ανυποψίαστο αναγνώστη-επισκέπτη.
μαλακια ειναι ο κανοναςΗ απόφαση για ανώτατο όριο 2 κριτικών ανά ιερόδουλη από κάθε μέλος ισχύει.
Βάσει αυτής ήδη έχει σβηστεί κριτική του Billy7 για την Μπάρμπορα.

συμφωνω... να μην μπορει νεος μελος να γραψει την πρωτη του ever κριτικη,αν δεν εχει συμπληρωσει ενα αριθμο ποστ σε οποιοδηποτε θρεντ/ανα κατηγορια...κοινως ενας π.χ. προμοτορας να μπορει να γραφτει αλλα να μην μπορει να κανει αναρτηση κριτικης αν δεν συμπληρωσει ενα συμβολικο αριθμο ποστς στα διαφορα θρεντ του σαΐτ...πιστεψτε αποκλειεται να μπει στην διαδικασια να αρχισει να γραφει κ να μετασχει σε συζητησεις για να μπορεσει να αναρτησει την πρωτη του κριτικη...θα βαρεθει,θα σιχτιρησει κ η δουλεια του δεν θα γινει...πουλο θα παρει...