Αστα να πανε τυπε,οποτε η Διας μαθαινη οτι ο προεδρος κατεβαινη φυλης στελνουν κλουβες και ζηταδες.

Αστα να πανε τυπε,οποτε η Διας μαθαινη οτι ο προεδρος κατεβαινη φυλης στελνουν κλουβες και ζηταδες.

Γεια σου μακη,εμαθες τα χθεσινα?
Γεια σου μακη,εμαθες τα χθεσινα?.
το γαμημενο συστημα τυπε :SΑστα να πανε τυπε,οποτε η Διας μαθαινη οτι ο προεδρος κατεβαινη φυλης στελνουν κλουβες και ζηταδες.
Την πατανε τυπε ομως,γιατι δεν καπνιζω πουρα και ολο τους ξεφευγωτο γαμημενο συστημα τυπε :S

Καλα ας μην τα ελεγα εγω....τα έμαθα από πολλές πλευρέςκαι μάλλον θα επαναληφθεί το event την επόμενη εβδομάδα όπου είμαστε καλεσμένοι
![]()
Ποιοι εσεις?Να δουμε ποτε θα το κανετε,εμεις καθε μερα σχεδον βγαινουμε!!
Μελη του μπου τυπε!!Ποιοι εσεις?
Α ωραια καλα κανετε, απλα εσεις μπορει να βγενετε 2-3 ατομα που γνωριζεστε πιο καλα!..εγω λεω να κανονησουμε να βγουμε οσοι μπορουμε και θελουμε απο εδω! Apolyto_Arseniko LustForlife και αλλοι!Μελη του μπου τυπε!!

.Το είχα δει σε μια ταινία αλλά δεν θυμάμαι ποια
Εγώ πιστεύω ότι θα ήταν γαμάτο ο κάθε μπουρδελιάρης μέλος του φόρουμ να είχε κι ένα τσιπ,το οποίο θα δίνει στίγμα σε τζι-πι-ες και όποτε πάει ο καθένας μπουρδελότσαρκα ή είναι στούντιο,στριπ κλπ. να βλέπει πόσα μέλη του φόρουμ είναι κοντά του και επι τόπου να μπαίνει δοκιμασία από τους μοντς.Όποιος χάνει θα πεθαίνει από το τσιπάκι-βόμβα που θα σκάει άμεσα![]()
.Το είχα δει σε μια ταινία αλλά δεν θυμάμαι ποια
![]()
![]()
βαλε και καμια φωτο ρε τυπε να κανουμε παιχνιδιμαγκες, μερικως σχετικο.......
29/1 ερχεται η tarja turunen, η μουναρα, πρωην τραγουδιστρια των Nightwish
εγω θα παω, αν παει και κανενας αλλος ας ειδοποιησει, αμα ειναι να παμε καμια μπουρδελοτσαρκα μετα να ξεκαβλωσουμε, γιατι η tarja ειναι πολυ καβλαααααααααααα

βαλε και καμια φωτο ρε τυπε να κανουμε παιχνιδι
ετσι στην ξερα θα την βγαλουμε![]()
φινλανδηρωσσιδι ειναι τυπε?![]()
Για φιλανδη φαινεται..Ισω ειναι σαν τη Τζουλια,ΡωσιδοΦιλανδηρωσσιδι ειναι τυπε?![]()

αληταραφινλανδη
αλλα ειπα ρωσιδι μπας κ απαντησει κανενας χαχαχαχαχα
