ειδατε βρε?Κατά φωνή και ήδη ανέβηκε...
για σας μεριμνω.
ειδατε βρε?Κατά φωνή και ήδη ανέβηκε...
![]()
Κουκλα ειναι εδω...πολυ ωραιο καθημερινο νρυσιμο...


Αν την είχαμε δεί απο κονταρε αλανια την εχετε δει απο κοντα??
ενα κεφαλι σαν κουλουρα κεφαλογραβιερας εχει..ασε που ειναι ηλιθιοφατσα..
το μονο θετικο ηταν οι συνεχως καβλωμενες ρωγες της
στο bou θα γράφαμε ;)