vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
Λαμβανοντας υποψη το πρωινο θρεντ του μεγιστου DIKY(παληκαρι που εισαι εσυ
!)ανοιγω ενα αντιστοιχο θρεντ το οποιο πιστευω αντιστοιχει καλυτερα σε μας του ς striplagniacs!αργκο που σκοτωνει ετσι?
....ποσες φορες λοιπον εχετε βρεθει στην κατω πορτα της πολυκατοικιας σας ή στην εισοδο της μονοκατοικιας σας και εκει που η ωρα εχει παει 00.00 και ειστε ενα βημα πριν το σπιτι σας ,σας σφηνωνετε σαν μακρυ καυλι η ιδεα να τρεξετε σε ενα στριπ και να απολαυσετε την υπεροχη παρεα των αγαπημενων μας κοριτσιων.....ενα ερωτημα που σκοτωνει,ενα θρεντ που ξανασπαει καρυδια,κασιους,φουντουκια και ολα τα ξηροκαρπια που τρωτε στα στριπ(εγω τα αποφευγω μετα τα ρεπορταζ του κ.ευαγγελατου περσυ),αλλα και μετα απο τοτε που ειδα την παρασκευη τους να γινεται υπο αθλιας συνθηκας και με χερια που μολις ειχαν βγει απο τη ξυσμενη και ιδιαιτερως βλεννογονο μυτη ενος σερβιτορου(δεν λεω που...)... 
!)ανοιγω ενα αντιστοιχο θρεντ το οποιο πιστευω αντιστοιχει καλυτερα σε μας του ς striplagniacs!αργκο που σκοτωνει ετσι? 