respect sτην Καϊλή .Τουλάχιστον βλέπουμε και κατι όμορφο κάθε πρωί, και όχι Δεινόσαυρους
;)
..sto καλό Γιωργάκη .....και μην μας γράφεις
υγ.
Πάντως να παραδεχθούμε οτι οι < Ελεεινίδες > έκαναν την διαφορά . Μπράβο τους . Αλλοι έχουν τόνομα και άλλοι την χάρη
λοιπον παει και ο ΓΑΠ μασ αφησε χρονους. 3 λυσεις υπαρχουν α) εκλογες και επειδη δεν προκειται κανενα κομμα να εχει πλειοψηφια ξανα εκλογες και παρατεταμενη περιοδος πολιτικης ασταθειας και πιθανον χρεοκωπια β) να βγαλει το ΜΠΑΤΣΟΚ νεο αρχηγο να του δωσουν ψηφο εμπιστοσυνης και οι 152 και να συνεχισει το ΜΠΑΤΣΟΚ αλλα δυο χρονια κυβερνηση να μας γαμαει αλλα χωρις να υπαρχει ελπιδα (καθοτι αχρηστοι και ανικανοι) 3) να ξεκουνηθει ο Προεδρος της Δημοκρατιας (που τετοια τυχη) να δωσει εντολη σχηματισμου κυβερνησης σε προσωπο κοινης αποδοχης (Παπαδημος ή καποιος τετοιος?) να βαλει το μαχαιρι στο λαιμο σε ολα τα κομματα να τον στηριξουν και να πορευτουμε με αυτον ( το γαμησει παλι θα το φαμε αλλα μπορει ετσι τουλαχιστον να δουμε ενα φως στην ακρη του τουνελ μετα απο 5-6 χρονια)
Ακόμη, το Βατοπέδι δεν ήταν σκάνδαλο, ο Αλογοσκούφης πρέπει θα προταθεί για Νόμπλελ Οικονομίας και ο Καραμανλής δεν είναι χοντρός, απλώς χοντροδείχνει.
Λέγε, λέγε χασοδίκη στο τέλος θα τα πιστέψεις κι'εσύ.