Τι άλλαξε ρε φίλε ;
Από το 1986 έχω εμπειρίες.
Το 1990 άλλαξε η κατάσταση με τις ανατολικές.
Το 2007 που μπήκαν στην Ε.Ε. βουλγαρία και ρουμανία .... ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ....
γιατί έρχονταν ρουμάνες και βουλγάρες (σε μεγάλο ποσοστό τσιγγάνες) , ΝΟΜΙΜΑ , οπότε το επίπεδο εμφάνισης έπεσε κατακόρυφα,
ενώ μέχρι τότε από το 1990 έρχονταν από πρώην ΕΣΣΔ.
Μετά το 2010 με την κρίση .... ΟΙ ΜΟΥΝΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ ΛΙΓΟΣΤΕΨΑΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ , αφού τα φράγκα των ελλήνων λιγόστεψαν και η πελατεία μίκρυνε πολύ.
Η νοοτροπία πάντα ήταν σκατένια, γιατί ο έλληνας είναι πολύ ληγούρης, αφού οι ελληνίδες γαμιούνται λιγότερο από όλες τις άλλες γυναίκες και το μουνί είναι υπερτιμημένο.
Υπάρχουν και άπειροι μαλάκες που πετάνε χρήμα που βγήκε εύκολα, από το δημόσιο , οικοπεδοφάγοι λόγω υδροκεφαλισμού της αττικής κτλ .... και η πιάτσα στην ελλάδα πάντα πρέπει να ήταν από τις πιο σκατένιες.
Εκτός αττικής, ακόμη πιο δράμα.