Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΟ
γεια σου καυλιαρηΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥΝΑ........
φιλια πολλαΑπλα εχο τρελλαθει με την παρτη σου καυλα!!!!!!!!!!
οκ..σταματαω :-*Να!!! Αυτα κανεις και με τρελλαινεις ρε συ.![]()
σιγουρα...;;;Με τιποτα κουκλα μου. Με ΤΙΠΟΤΑ
σπευδε βραδεως ;)Ωχ τι μου κανεις.
θα τρεχω παρασκευιατικα.....
το γοργον και χαριν εχει... ;) ;)φιλια κουκλε μουΜαλλον ταχεως μου βγαινει!
Στείλε καμια καβλιαρικη φωτο σου να παει το αιμα στο κεφάλι!!!τι κανουν τα καυλακια;
!!!!Στείλε καμια καβλιαρικη φωτο σου να παει το αιμα στο κεφάλι!!!
ενταξει; ;)Στείλε καμια καβλιαρικη φωτο σου να παει το αιμα στο κεφάλι!!!
Καβλα εισαι σκετη! Την έχω δει πολλες φορές αυτή απο την αγγελια σου στο adoos και παντα με καβλωνεις!!!ενταξει; ;)