giorgos58
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 13.713
- Κριτικές
- 1
- Like
- 8
- Πόντοι
- 166
Η λουκουμιταμαμ ;)
Η λουκουμιταμαμ ;)
σουτζουκ λουκουμ ;)Η λουκουμι
Καλυτερα νομιζω σ'αρεσει ο ζωντανοςσουτζουκ λουκουμ ;)
και το ζεστο

το διχως αλλο..αν ειναι κ δυο ακομα καλυτερα ;)Καλυτερα νομιζω σ'αρεσει ο ζωντανοςκαι το ζεστο
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

οκ καυλα μου ;)baby soy exw steilei pm an exeis xrono diavaseto giannis
σε ψαχνε η λιλα...
![]()
![]()
![]()
ποια κιουρια?Ξέρετε κάτι καί δέν μάς τό λέτε άγαπητέ γιά τήν κυρία ????

ποια κιουρια?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μπατσος ή μπουτζος?Μέ τίς μεταλικές χειροπέδες ..........

δεν με θελει..εσενα θελειΝα πάρεις και τη Τζουλίτσα μαζί βρε γαϊδούρι!