Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εγω δεν ειμαι μοντελο...καινουριες εχουν τα μοντελα κι οι θεεςκσινουργια δεν εχεις?
φτιαχτηκα ρε...σ ευχαριστωΕΓΡΑΨΕΣ ΤΩΡΑ....το κανω αυτον τον καιρο στο μαθημα μαζι με το CRY ME A RIVER...KΑΥΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ![]()
χοντρούλη... όλο μασαμπουκιάζεις (κεμπαπ... ναργιλες.... πολύ oral type σε κοβω...)χεχεχεχεκατα τις 2...χτυπαω κατι κεμπαπ τωρα θανατοςεχω ετοιμο και τον ναργιλε μου...μια χαρα
φτιαχτηκα..ευχαριστω
να σου βάλω τον μακαρίτη τον Παβαρότι με τις spice girls να φτιαχτείς τα μάλλα ??φτιαχτηκα..ευχαριστω
ο σπουδαιοτερος τενορος κατ εμε..ευχαριστω πολυ..μου φαινεται θα χυσω σημερανα σου βάλω τον μακαρίτη τον Παβαρότι με τις spice girls να φτιαχτείς τα μάλλα ??
vivaaaaaaaaaaaaa foooor eeveeeeeeeeeeeeeer
ο σπουδαιοτερος τενορος κατ εμε..ευχαριστω πολυ..μου φαινεται θα χυσω σημερα
με υπόκρουση Παβαρότι...γιατι οχι τιμημενε..τιμη μας που καταδεχτηκες το φτωχικο μαςμε τον Λουτσιανο θα χυσεις Tzouli μου ??? αυτες ειναι καυλες!!!
ρομανς προτιμω
Λαγουδάκη, να γίνω σαν τον ντρε ή σαν τον ρουβά?![]()
που να το φανταστω;ευχαριστω παντως σημερα εισαι
για το σώμα μιλούσα!![]()
που να το φανταστω;ευχαριστω παντως σημερα εισαι

ΡΟΥΒΑΣ καλυτεραρομανς προτιμω
κριμα παντως τ αμαξιπάντα είμαι![]()
εχεις πολυ πλακα..ειναι αγχωτικα ομως αυτα τα τραγουδια δεν τ αντεχωπήρε άλλο χαχαχαχαχχαχαχααχχααχ