kosnik26
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 49.258
- Like
- 52
- Πόντοι
- 366
μην κλεισετε το θεμα μαρεσει ,γουσταρω!![]()
θα ηθελα να εξαιρεθω απο την ψηφοφορια εαν γινεται.
για πες?
μην κλεισετε το θεμα μαρεσει ,γουσταρω!![]()
θα ηθελα να εξαιρεθω απο την ψηφοφορια εαν γινεται.
Ειμαι σιγουρος,οτι ουτε πιπα δεν εχεις παρει ακομα![]()
![]()
![]()

Ειμαι σιγουρος,οτι ουτε πιπα δεν εχεις παρει ακομα![]()
![]()
![]()

για πες?![]()

εχεις γαμάτο αβαταρ!!!!!

δε θελω αλλο να ειμαι εαν μπορει να με εξαιρεσει.
Ειμαι σιγουρος οτι εισαι ευνουχοςείμαι σίγουρος ότι παίρνεις πίπες κάθε μέρα![]()
![]()
![]()

εχεις γαμάτο αβαταρ!!!!!
Ολες αυτες κανα δυο δεν ειναι με διαφορετικα νικ?![]()
![]()
Ειμαι σιγουρος οτι εισαι ευνουχος![]()
δε σε πιασα τι εννοεις.η παπάς-παπάς ή ζευγάς-ζευγάς μικρή...
Ειμαι σιγουρος οτι θα ηθελες πολυ να σε στραπονιαρη η Βιλμα,αλλα ουτε απο στραπον ξερει ουτε απο π@@τσαείμαι σίγουρος ότι θα ήθελες πολύ να είσαι στην ψηφοφορίακαι να την κερδίσεις
![]()
δε σε πιασα τι εννοεις.
Ειμαι σιγουρος οτι θα ηθελες πολυ να σε στραπονιαρη η Βιλμα,αλλα ουτε απο στραπον ξερει ουτε απο π@@τσα κατω των 20 εκ![]()