Επισκέπτης
ο μαλακας ο θεοφιλοπουλος μετα το 10λεπτο εχει καταπιει τη γλωσσα του



ΜΑΓΚΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΣΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Kαικε η τηλεοραση μου πριν λιγο !!!!!
δωστε μου λινκ να δω το ματς απο ιντερνετ με ελληνικη περιγραφη

ημαρτον ρε αλεκο ...ειπαμε μας εχεις σπασει τα νευρα

ηρθεεγω θα βαλω ψιλα στο Χ στο ημιχρονο (σκετο)
κανω μια γυρα να βρω τη καλυτερη αποδοση και χωνομαι![]()

2-1 ... αντε ρε manu ...
φορτσα μπαρτσα
μια ομαδα υπαρχει στο γηπεδο μην βιαζομαστε μαγκες ο κωλοφαρδος ο τσιχλας μπορει να ισοφαρισει χωρις ευκαιρια![]()
φορτσα μπαρτσα
μια ομαδα υπαρχει στο γηπεδο
![]()
πιο πιθανο το 3-1 απο το 2-2 ... οποτε με την μπουφου τελειωσαμε ... οτι εβγαλα , εβγαλα ...

για να παρετε λεφτα ακουστε τον ενα και μοναδικο αλεκο
μπαρτσελονα μαντζεστερ
2 - 2 ακριβες σκορ
καλα ρε ποθστη οι σπικερ οι δικοιμας ειναι για τον πουτσο καβαλα τελειοσ!!!!!!!!!!
τα ιδια και στο μουντιαλ τα ιδια και τορα και τουσ πληρονουμε κιολας
