davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Φυσικα... Φορμα... κινητρο..εδρα.. ανανεωσε ο νταγκλις..Η ομαδα εχει παρει ψυχολογια.. παιζει για την φανελα... οι παικτες με τον νταγκλις στον παγκο και με τις 2 μεταγραφες 60 εκατομμυριων σουαρεζ καρολ αναπτερωθηκαν ψυχολογικα... και τωρα βλεπουν τον μεγαλυτερο αγγλικο συλογο οτι τον προσεχουν οι διοικουντες ...Εκει που ηθελε να φυγει ο πεπε ρεινα τωρα λεει δεν παω πουθενα.. και ανυπομονει για την καινουργια χρονια... για του χρονου.... Προιστορια...Φορμα...Κινητρο(βεβαια κινητρο εχει και η αντιπαλος μην τρωτε παπα που λεει ο ρετναπ το χασαμε το παιχνιδι κτλ ειναι αγγλια παιζουν για την φανελα δεν δινουν ματςχρηστο να ριξω απο τωρα τη λιβε , που ειναι ακομα στο 1.8 ?
που εισε αδερφε εση??? τιρασπολ ετοιμος????Για σημερα βλεπω
202 Ανζε - Αζαζιο over
203 Εβιαν - Τρουα 1
208 Σενταν - ναντ 1
213 Ρεντινγκ - Καρντιφ 2
214 Γκαλγουει - Μποεμιαν 2
που εισε αδερφε εση??? τιρασπολ ετοιμος????
την εβιαν καληψε τη στο χ αμα θες και γω αδερφε γαμισετα ειμαι αυτον τον καιρο στοιχημα ποκα κολιτσινα παπα ειμαι!!!!!Πλακα μας κανεις συντροφε ? Με την αφραγκια που εχει πεσει αυτη την εποχη με το ζορι παω για κανα ουζο στις παραλιες της Αχαιας, που λεφτα για Τιρασπολ.
εκεινο το κρασι που μου λεγες το φιλαξες η το κανες κουπονια???

την εβιαν καληψε τη στο χ αμα θες και γω αδερφε γαμισετα ειμαι αυτον τον καιρο στοιχημα ποκα κολιτσινα παπα ειμαι!!!!!![]()
![]()
εκεινο το κρασι που μου λεγες το φιλαξες η το κανες κουπονια???
![]()
![]()
![]()
ειναι το πιο φορτομενο παιχνιδι της ημερας ολα ειναι ανοιχτα θα πεσουν κορμια !! αντε να δουμε σημερα!!!!!!!! και η καρντιφ πεζει επιθεση ξηλοκοπτικηΚρασι μου εχει μεινει πανω απο 400 κιλα. Σκεφτομε οταν ξαναρθω Αθηνα να ανοιξω thread <δινω κρασι δωρεαν>. Και να ερθουν οσοι θελουν στην Ιερα οδο να το μοιρασω.
Αν καποιο φοβαμε για Χ ειναι το 213.
το στησιμο της χρονιαςοι ιταλοι δεν παιζονται ...
κανει το 0-2 η σιενα και μετα τους αφησαν να βαλουν 3 γκολ ... τους κοιτουσαν ...![]()

ενγκριθικε η αιτηση και πιρα και την βιζα σημερα!!! αλλα το φχαριστηθικα που κουβαδιαστηκαν ολα τα αγκλοπουστακια!!! αν και αυριο με παει ετσι περνο και την υπικοοτητα!!!!! ολεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!
αβανα !!! το καλοκαιρη !!!! παρασκεη και δεκατρις θα πιγενο το σκηλο βολτα στανταρ!!!!!!!!!!
ελ νταβαριεντο ντελ κουβανο!!!!! βιβα ρεβολουτιονε κουμπανερο!!!!!!