!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
ντοινγκoσφπ και παο
ντοινγκoσφπ και παο
Εχεις κανα πρόβλημα φιλαράκιντοινγκ

Ναι αλλά έχεις καπέλο και κασκόλ της ΑΕΚ :-* :-* :-* ;)εγω ψηφισα πανσερραικο.
πρωτη 5αδα επι τοις εκατο στο συνολο του πληθυσμου
Παναθηναικος 28,6%
Ολυμπιακος 22,7%
αεκ 22,7%
παοκ 6,8%
αρης 5,0%
Γιατί αυτό είναιτο σωστό λέμε......Aek...kai liverpool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γιατί αυτό είναιτο σωστό λέμε......
αρα πρεπει να φανει και εδω μεσα αυτο που λες. μετα απο αρκετες ψηφους ωστε το δειγμα να ειναι μεγαλο. συντριπτικη πλειψηφια φυσικα δεν ειναι. ειναι συμφωνα με στατιστικες η πολυπληθεστερη μεριδα(ο ολυμπιακος) αλλα οχι και συντριπτικη πλειοψηφια. και ακολουθει η σειρα οπως ακριβως και στο δικο μας γκαλοπ.Δεν ξέρω για εδώ μέσα όμως στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία είναι Ολυμπιακοί.
Ελα ρε δικε μου και εσυ Μαντσεστερ;Για δεν το λες τοσο καιροΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!

ναζιστης εισαι τυπε;Λατσιο και Ελλας Βερονα στην Ιταλια.
Γουεστ Χαμ Γιουναιτεντ στην Αγγλια
Βαλενθια στην Ισπανια

χαχαχαχαα
οι βαζελοι ειναι πιο πολλοι μπουρδελιαριδες απο τους γαβρους
