Ίσως για να είναι πληρέστερες οι επιλογες της ψηφοφορίας να προστεθεί και η επιλογή "άλλες φορές η γυναίκα, άλλες φορές ο άντρας". Γενικά, νομίζω είναι λάθος να κάνουμε γενικεύσεις και να λέμε "ο άντρας" έτσι γενικά, ή "η γυναίκα" έτσι γενικά.
Οποιος εχει 1) μονο παρα πολυ αυτοπεποιθηση, 2)μετρια αυτοπεποιθηση και τα περισσοτερα λεφτα...
Και δηστυχως πολλοι μαλακες πατεραδες(οσοι εχουν ρευστο δηλαδη) χωνουν στις κορες τους πολυ χρημα "για να μην εχεις κανεναν μαλακα πανω απο το κεφαλι σου" και ... τα αποτελεσματα ειναι γνωστα..
Καλό είναι να κάνει ο καθένας κουμάντο εκεί που έχει ικανότητες. Με αυτή τη λογική κάποια πράγματα μπορεί να τα διευθετεί ο ένας και τα υπόλοιπα ο αλλος...Κατ' εμέ δεν είναι άσπρο-μαύρο, υπαρχει και το γκρι ;)
Καλό είναι να κάνει ο καθένας κουμάντο εκεί που έχει ικανότητες. Με αυτή τη λογική κάποια πράγματα μπορεί να τα διευθετεί ο ένας και τα υπόλοιπα ο αλλος...Κατ' εμέ δεν είναι άσπρο-μαύρο, υπαρχει και το γκρι ;)