Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αν λες για εμενα, κανεις λαθος!γαυροι πελατες και φετος!!!!!!!!!!!!! καλα δεν εχετε βαρεθει????????
οχι φιλε μου δεν αναφερομουν σε σενα!ενα απλο σχολιο εκανα για να πειραξω λιγο τους ολυμπιακους!Αν λες για εμενα, κανεις λαθος!
Για όσους δεν γνωρίζουν
Η μεταγραφή του Γιασιτσκεβίτσιους είναι η ακριβότερη οικονομικά από όσες έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλαδα
Δεν είναι όμως το μεγαλύτερο όνομα ....σαφως έπεται των Ντομινικ Γουίλκινς,Αλεξάντερ Βολκόφ και Ζάρκο Πάσπαλιε (με βάση την προσφορά τους σε Εθνικό και συλλογικό επίπεδο)
Και φυσικά έπεται του μεγάλου Νικ
Οπωσδήποτε στο μπάσκετ ένας κούκος φέρνει τις περισσότερες φορές την Άνοιξη πράγμα που δεν ισχύει στο ποδόσφαιρο
Παρ' όλα αυτά και το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα άρα χρειάζεται πάνω απ' όλα ομάδα
Κυρίως όταν έχεις αντιπάλους δυνατούς
Αν λοιπόν οι Παναθηναϊκοί θεωρούν ότι θα κάνουν περίπατο στο Ελληνικό πρωτάθλημα (που δεν έκαναν πέρυσι) ή στο Ευρωπαϊκό (που ούτε εκεί έκαναν πέρυσι) κάνουν λάθος.
Ας κόψουν λοιπόν από νωρίς την Φανφαρολογία για να μην θυμηθούν μέρες Ντομινίκ και πραγματικά πελατειακές σχέσεις 73-38

....αυτο ειναι λοιπον το δωρο που μας ειχαν επιφυλαξει οι πιο αρρωστοι Παναθηναικοι στον πλανητη οι Γιαννακοπουλαιοιγια τα 100 χρονια που κλεινει η ομαδα μας φετος ...θεμα ωρων , συμφωνα με τα εκθειαστικα αρθρα των Ισπανικων εφημεριδων , ειναι η επισημη ανακοινωση για την δευτερη μεγαλυτερη μεταγραφη στην ιστορια του Παναθηναικου μετα απο αυτην του Dominique Wilkins...μεγαλη κινητοποιηση παρατηρειται για τα εισιτηρια διαρκειας των οποιων οι τιμες ειναι 150 , 200 , 650 , 800 , 2000 , 4000 για VIP κλπ κλπ αναλογα με την θεση . Με ενα εισιτηριο διαρκειας παρακολουθεις ολα τα εντος εδρας παιχνιδια του ΠΑΟ...το σιγουρο ειναι οτι ο πανισχυρος ΠΑΟ , οταν με το καλο ολοκληρωθει η μεταγραφη του Σαρας , ειναι ικανος να μας προσφερει θεαματικο και γρηγορο μπασκετ στο κλειστο του ΟΑΚΑ...ε , ρε ξεφρενα παρτυ που θα γινουν και φετος στις κερκιδες...το εχουμε πει και το ξαναλεμε : Παυλο και Θαναση , ο Θεος να ανταποδιδει στις οικογενειες σας την χαρα που εχετε δωσει στον απλο φιλαθλο του Παναθηναικου...
κλαψε αγορι μου, κλαψε!!!!κι εμεις φετος δε θα σε αφησουμε παραπονεμενο!!!βρεεεεε ξυπνηστε σας κοροιδευαν οι αγγελοπουλοι οτι θα τον παρουν και το πιστεψατε θυματα!!!!!οπως και τον περπερογλου αλλωστε!!Για όσους δεν γνωρίζουν
Η μεταγραφή του Γιασιτσκεβίτσιους είναι η ακριβότερη οικονομικά από όσες έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλαδα
Δεν είναι όμως το μεγαλύτερο όνομα ....σαφως έπεται των Ντομινικ Γουίλκινς,Αλεξάντερ Βολκόφ και Ζάρκο Πάσπαλιε (με βάση την προσφορά τους σε Εθνικό και συλλογικό επίπεδο)
Και φυσικά έπεται του μεγάλου Νικ
Οπωσδήποτε στο μπάσκετ ένας κούκος φέρνει τις περισσότερες φορές την Άνοιξη πράγμα που δεν ισχύει στο ποδόσφαιρο
Παρ' όλα αυτά και το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα άρα χρειάζεται πάνω απ' όλα ομάδα
Κυρίως όταν έχεις αντιπάλους δυνατούς
Αν λοιπόν οι Παναθηναϊκοί θεωρούν ότι θα κάνουν περίπατο στο Ελληνικό πρωτάθλημα (που δεν έκαναν πέρυσι) ή στο Ευρωπαϊκό (που ούτε εκεί έκαναν πέρυσι) κάνουν λάθος.
Ας κόψουν λοιπόν από νωρίς την Φανφαρολογία για να μην θυμηθούν μέρες Ντομινίκ και πραγματικά πελατειακές σχέσεις 73-38
..Φράγκι ετοιμάσου...Εχεις 3 κούπες να σηκώσεις στο τέλος του χρόνου...

Για όσους δεν γνωρίζουν
Η μεταγραφή του Γιασιτσκεβίτσιους είναι η ακριβότερη οικονομικά από όσες έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλαδα
Δεν είναι όμως το μεγαλύτερο όνομα ....σαφως έπεται των Ντομινικ Γουίλκινς,Αλεξάντερ Βολκόφ και Ζάρκο Πάσπαλιε (με βάση την προσφορά τους σε Εθνικό και συλλογικό επίπεδο)
Και φυσικά έπεται του μεγάλου Νικ
Οπωσδήποτε στο μπάσκετ ένας κούκος φέρνει τις περισσότερες φορές την Άνοιξη πράγμα που δεν ισχύει στο ποδόσφαιρο
Παρ' όλα αυτά και το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα άρα χρειάζεται πάνω απ' όλα ομάδα
Κυρίως όταν έχεις αντιπάλους δυνατούς
Αν λοιπόν οι Παναθηναϊκοί θεωρούν ότι θα κάνουν περίπατο στο Ελληνικό πρωτάθλημα (που δεν έκαναν πέρυσι) ή στο Ευρωπαϊκό (που ούτε εκεί έκαναν πέρυσι) κάνουν λάθος.
Ας κόψουν λοιπόν από νωρίς την Φανφαρολογία για να μην θυμηθούν μέρες Ντομινίκ και πραγματικά πελατειακές σχέσεις 73-38

ρε φιλε γραφε εσυ σε φορουμ γιατι εγω εχω κουραστει...μιλαμε πονανε το ποδια μου...απο οακα σε ομονοια και παλι τα ιδια 3 φορες..ασε που την τελευταια μετα απο ομονοια πηγα και divanni να χαιδεψω την ευρωκουπα και να μιλησω με κανα παικτη...ξεποδαριαστηκα μιλαμεΓια όσους δεν γνωρίζουν
Η μεταγραφή του Γιασιτσκεβίτσιους είναι η ακριβότερη οικονομικά από όσες έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλαδα
Δεν είναι όμως το μεγαλύτερο όνομα ....σαφως έπεται των Ντομινικ Γουίλκινς,Αλεξάντερ Βολκόφ και Ζάρκο Πάσπαλιε (με βάση την προσφορά τους σε Εθνικό και συλλογικό επίπεδο)
Και φυσικά έπεται του μεγάλου Νικ
Οπωσδήποτε στο μπάσκετ ένας κούκος φέρνει τις περισσότερες φορές την Άνοιξη πράγμα που δεν ισχύει στο ποδόσφαιρο
Παρ' όλα αυτά και το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα άρα χρειάζεται πάνω απ' όλα ομάδα
Κυρίως όταν έχεις αντιπάλους δυνατούς
Αν λοιπόν οι Παναθηναϊκοί θεωρούν ότι θα κάνουν περίπατο στο Ελληνικό πρωτάθλημα (που δεν έκαναν πέρυσι) ή στο Ευρωπαϊκό (που ούτε εκεί έκαναν πέρυσι) κάνουν λάθος.
Ας κόψουν λοιπόν από νωρίς την Φανφαρολογία για να μην θυμηθούν μέρες Ντομινίκ και πραγματικά πελατειακές σχέσεις 73-38
"Παύλο Θεε πάρε την ΠΑΕ"
Ο βάζελος βέβαια πήρε το πολυπόθητο τριπλ κράουν 10 χρόνια μετα τον γαβρο
Το 73-38 παραμένει ακόμα
Το κλειστό δεν γεμίζει ούτε με πεντάδα του ΝΒΑ
Η λεωφόρος δεν γεμίζει ούτε με τον γαύρο
Βρε κακομοίρηδες αν σας έπαιρνε και το μπασκετάκι ο γαβρος με τι θα παρηγοριόσασταν ?
Μαντηλάκι είναι το μπάσκετ αι καλά που το βρίσκετε κι αυτό για να κλαίτε
παναθες ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ να παρετε 15οοο διαρκειας στο μπασκετ!!!ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ να στηριξετε τον κοντο.....
Τους γαύρους φίλε,ειδικά εσείς δεν τους λυπάστε...τους φοβάστε....καλύτερος ψηλός ήταν ο Ζίζιτς δλδ και όχι ο Μπουρούσης....πήρατε τον Σάρας,συμφωνώ πολύ μεγάλη μεταγραφή,αλλά πήραμε τον καλύτερο και ποιό ελπιδοφόρο γκάρντ της Ευρώπης....που τον ήθελε ο Ζότς σαν τρελλός....έχουμε πλειάδα μεγάλων παιχτών στην ρακέτα(Τζέικ-Μπουρούσης-Βασιλόπουλος-Μαυροκεφαλίδης-Σόφο),έχουμε παιχταρά στο 3(Γούντς),παιχταρά στο 2 (Μάτσε) στον άσσο υπάρχουν Μπλάκνεϊ και Τεόντοσίτς και αναμένουμε τον 3ο και υπάρχουν ακόμα Βασιλειάδης,Πρίντεζης(έγινε ντράφτ στο ΝΒΑ) και ο Σειμπούτις....δεν καταλαβαίνω την μεγάλη χαρά σας.....και την μεγάλη απόσταση που βλέπεται....και άσε να δούμε τις ισορροπίες που θα έχετε...καθώς Σπανούλης,Διαμαντίδης,Γιασικεβίτσιους,Βούγιανιτς και Μπετσίροβιτς πρέπει να μοιράζονται...40 λεπτά....άσε να δούμε...και μην ξεχνάτε ότι αυτός ο Ολυμπιακός είναι ο ποιό δυνατός της τελευταίας 10ετίας τουλάχιστον....μην τα βλέπεται όλα εύκολα....θα δείξει....και πέρσι τα βλέπατε και αν δεν ήταν η διαιτησία πρωτάθλημα δεν βλέπατε...και το ξέρετε αυτό....Πραγματικα σας λυπαμαι εσας τους γαυρους αυτη την περιοδο - δεν μπορειτε να σταυρωσετε τεταρτο ξενο στο βολλευ, φερνετε κατι ανεκδιηγητους αμερικανους τυπου Ρομπερτς στο μπασκετ , οπου ο καλυτερος και πιο ελπιδοφορος σας παικτης παραμενει στα ... 170 κιλα, και ενω ταυτοχρονα οι κοντοι προσθετουν τον καλυτερο παικτη της Ευρωπης και τον καλυτερο δικο σας ψηλο στην περυσινη πρωταθλητρια Ευρωπης ομαδα του ΠΑΟ, και στο ποδοσφαιρο δεν ξερετε αν πρεπει να ζητωκραυγασετε για το 6-1 στο "παραρτημα" η αν θα ξαναφατε καμια τριπλη π....α απο την Βερντερ και θα ξανασιχτιριζετε τον sir Takis...
Ευτυχως που υπαρχει και το πολο και δερνετε κανεναν και ξελαμπικαρετε!
Αληθεια, ο Πρωταθλητης εκεινο το προσυμφωνο του Σαρας με τον Ολυμπιακο που το εχει καταχωνιασει???