Και η Σιλβη εχει σταματησει ?
Καλησπερα δεσποινις.
http://[URL unfurl="true"]www.dastchin.com/images_flowers/actual/bgsingle_red_rose.jpg[/img[/URL]]
[/quote]ναι, και η Συλβια σταματησε :) καλησπερα τσεγιενακο μου :-* :-* :-* :-* :-*
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

