You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Σόνια
- Μέλος που άνοιξε το νήμα SPAWN
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 175K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 78 άτομα (9 μέλη και 69 επισκέπτες)
Ρε ΒΑΒΥ δε μας το λες τί είναι αυτό που βγάζει το μάτι ? Παίζεις τώρα ? Τηλεπαιχνίδι είναι?Λελας επανω μονο πρωινες βαρδιες και με κατι καινουργιο που θα σας βγαλει το ματι.
Το καλυτερο κοριτσι ολης της Αθηνας.
Να ειναι καλα η Σονια.

vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
Λελας επανω μονο πρωινες βαρδιες και με κατι καινουργιο που θα σας βγαλει το ματι.
Το καλυτερο κοριτσι ολης της Αθηνας.
Να ειναι καλα η Σονια.
εκλαπη το εξαπτερυγο του πατερ?
Επισκέπτης
Οποιος δεν πληρωση δεν θα μαθει και οχι εμενα βεβαια την ιδια την Σονια.
draxan04
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 426
- Κριτικές
- 55
- Like
- 905
- Πόντοι
- 6.810
Αλήθεια έχουμε τελικά καθόλου νέα?Παιδες μάθαμε αν γύρισε τελικά η Σόνια και αν θα είναι αυριο το πρωι Λέλας?
Επισκέπτης
Μην εισαι τοσο σιγουρος papias.λογω περιοδου πιανει παλι δουλεια τριτη λελας στο πανω η θεα
vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
Μην εισαι τοσο σιγουρος papias.
καλα σου λεει ο σονιας......
Επισκέπτης
Επειδη ο καθε ασχετος μου στελνει PM για την Σονια παιδια νομιζω οτι το κοριτσι θα κατση και αυτη την εβδομαδα. :'(
Θα δουμε ο χρονος θα δειξει. :-
Θα δουμε ο χρονος θα δειξει. :-
vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
Επειδη ο καθε ασχετος μου στελνει PM για την Σονια παιδια νομιζω οτι το κοριτσι θα κατση και αυτη την εβδομαδα. :'(
Θα δουμε ο χρονος θα δειξει. :-
ποια ειναι η σονια?ειναι ομορφη παρουσια?κανει owo?
Επισκέπτης
Δεν ξερω Vasos σε μενα παντως οχι δεν κανει.
Σε αλλους μπορει.
Σε αλλους μπορει.

giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 46
- Πόντοι
- 2.157
Δεν ξερω Vasos σε μενα παντως οχι δεν κανει.
Σε αλλους μπορει.![]()
κι εσυ πού το ξερεις ρε φιλε ? την εχεις παρει ??
Επισκέπτης
Παλια φιλε οταν ειχε πρωτοερθει.κι εσυ πού το ξερεις ρε φιλε ? την εχεις παρει ??
Τωρα δεν εχω ιδεα.
Επισκέπτης
oral withoutΤί είναι το owo ?
Ακάποτο δηλαδή. Ναι , κάνει! Δεν ξέρω αν κάνει σε όλους ή στους γνωστούς μόνο, αλλά κάνει. Πάντως είναι πουστιά κατά τη γνώμη μου να κάνει στους γνωστούς. Να κάνει μόνο στους καθαρούς το δέχομαι. Αλλά μόνο στους γνωστούς? Ε, όχι δα! Και εδώ μέσο?
Είπα "Κατά τη γνώμη μου", μη με φάτε!
Είπα "Κατά τη γνώμη μου", μη με φάτε!
Επισκέπτης
Εγω παντως που ειμαι γνωστος δεν μου εχει τυχη αρα δεν ξερω τι να σου πω.Ακάποτο δηλαδή. Ναι , κάνει! Δεν ξέρω αν κάνει σε όλους ή στους γνωστούς μόνο, αλλά κάνει. Πάντως είναι πουστιά κατά τη γνώμη μου να κάνει στους γνωστούς. Να κάνει μόνο στους καθαρούς το δέχομαι. Αλλά μόνο στους γνωστούς? Ε, όχι δα! Και εδώ μέσο?
Είπα "Κατά τη γνώμη μου", μη με φάτε!
Το ζήτησες και δεν σου έτυχε ? Φυσικά δεν θα σου το προτείνει μόνη της, έτσι ?Εγω παντως που ειμαι γνωστος δεν μου εχει τυχη αρα δεν ξερω τι να σου πω.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 33
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 18
- Εμφανίσεις
- 3K
κυριολεκτικά !!!