Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μπορώ φυγαμεεεεεεεεεεεεεεεε
Κατσε να κανονισουμε μηπως και γίνουμε μεγάλη παρεα για δυο βράδια τρεις ημέρες.

μήπως να κανουμε κρατηση στο μαγαζι για greek night prive?![]()

eεχεις πμ

Ενταξη κανενα προβλημα ειμαι μεσα!!!

ΓΙΩΡΓΆΚΗ ΕΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.σιγα μην το εχω και καμάρι...Σου απάντησα σχετικά,
γι αυτο πρεπει να ανταλάσουμε εμπειριες, η αλεπου 100 ετων το αλεπουδάκι 101 γινετε;;; δεν γινετε.
Ακαποτα και τρεις ωρεσ τον επαιζε συνεχώς στο στομα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΥΓ.: Σιγα μην εκθέσης την παρθένα...................
εδω τοχωριο το εχει τουμπανο και συ κρυφό καμάρι.
μετά τους 300 του Λεωνίδα....πρέπει να γυριστεί νέα κινηματογραφική επιτυχία...οι 300 του μπου στη Σόφιαστειλε πμ να συνενοηθουμε μετα την Δευτέρα εγωειμαι ήδη εδω για ΠΣΚ εκτακτως.
Καθότι ο Λάκης ειχε ερωτικες ανυσηχιες και δεν μπορεί να ξεπεράση το συνδρομο της Ταυλάνδης![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΣΟΦΙΑ ΠΑΛΙ...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΓΙΩΡΓΆΚΗ ΕΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
This is partaμετά τους 300 του Λεωνίδα....πρέπει να γυριστεί νέα κινηματογραφική επιτυχία...οι 300 του μπου στη Σόφια



σιγα μην το εχω και καμάρι...
το ποσα πληρωσες για το τρίωρο δεν γράφεις μόνο
....


Καλημερα.Την ωρα του αγωνα παοκ-πανιωνιος σημερα, συναντησα εναν φιλο που πηγε πριν 1 μηνα να γαμησει σαντασκι!!1 Μου ειπε οτι εχει την γιουφτια...!!2 οτι οι γκομενες στο ξενοδοχειο ηταν χαλια μαυρα!!!! Και οτι για να γαμησεις επρεπε να ζουσες σε σπηλιες!!!,και οτι σε σχεση με την οστραβα τσεχια που πηγε περσι η βουλγαρια ειναι ενα μηδενικο!!!Μου λεει πανε οστραβα και θα γαμας 18χρονα με δερμα τσιτα κοντρα και μουναρες ολες!!! σε σχεση με το σαντασκι..Δεν ξερω αλλα επειδη ειμαι εσωτερικος σεξοτουριστας ειπα να σας πω την εντυπωση του φιλου μου.. Δεν ξερω αν συμφωνειτε, η διαφωνειτε με αυτα που μου ειπε.????
Ναι οκ εκανα λαθος. Τωρα για την βουλγαρια εχω μονο την παλια ταυτοτιτα ,κανει?Η πρεπει να βγαλω την καινουργια? Η θελει διαβατηριο?
Andrea ME ΑΚΟΎς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ρΕ ΣΕΙς ΕΧΩ ΠΑΡΆΠΟΝΟ εκλεκτο μέλος αγνωστου ψευδωνύμου συνευρέθη με την νεαρα ΑΛΕΞ
και παρ ότι την γνωρισε απο τις εδω σελίδες μας δεν μας έδωσε ουδεμία ενημέρωση
ερωτω γιατι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
περιμενω την ενημερωση και την αποψή του δημοσίως ειδεμή δεν θα ενημερώσω ξανά για καμιά θυλικια υπαρξη.
θα σας αφησω να τα ακουμπάτε χοντρα στα μπάζα.
υγ.: Μοικανε μήπως λέω μήπως εισουν εσύ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τοξερα οτι περνας καλα αφου δεν πηρες ουτε τηλεφωνο γιαυτο και δεν τολμησα να σε ενοχλησω Παντα τετοια!Περασα ενα καταπληκτικο 48ώρο Σόφια .- για πρώτη φορά κρατησα στην Σόφια 48ώρες μια συνοδό συνεχώς μαζί μου
χωρις να στερηθώ την δυνατότητα και άλλων επιλογών θυλικής παρουσιας ή εξοδων προς τα ιδρύματα στριπτιζαδικων κλπ΄ ταυτοχρονα με την συνοδό μου αλλά και την παρέα μου.
Τοξερα οτι περνας καλα αφου δεν πηρες ουτε τηλεφωνο γιαυτο και δεν τολμησα να σε ενοχλησω Παντα τετοια!