Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
παρασκευη με παρασκευη,2 εβδομαδες ετσι?οκ
δε μου απαντησες για τις μερες ομως
πως τοι εχεις σκευτει ? οπως το ειπα ?![]()
ο γιωτοπουλος ειμαι.....gl ..
ο κουφοντινας της παρεας , τι προκυριξη ειναι αυτη !
17Α προτεινω να ονομαστουμε ,
( 17 αρχιδια θα πει 16 + 1 για να ακριβολογουμε)
ο γιωτοπουλος ειμαι.....![]()
Και δεν εχω καταλαβει πως καθιερωθηκε το 50€ στα στουντιο.
οκ
δε μου απαντησες για τις μερες ομως
πως τοι εχεις σκευτει ? οπως το ειπα ?![]()
λογω που θα τα καρφωσω ολα....αφου θα σας βαλω εσας εκτελεστες και γω θα γραφω προκυρηξεις....Λόγω ηλικίας ή πολιτικής κατεύθυνσης;;;

Και έτσι γίνεται. Αλλά κάλλιστα μπορείς να πας σ' ένα μπαράκι και με τα ίδια λεφτά να βρεις amateur φοιτήτρια...



λογω που θα τα καρφωσω ολα....αφου θα σας βαλω εσας εκτελεστες και γω θα γραφω προκυρηξεις....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Εγώ Βασίλης Ξηρός λόγω ομάδας... το κλείδωσα!

εγω μπορω να ειμαι ο αρτεμης ματσας κ να σας δωσω ολους στεγνα?
![]()
![]()
![]()
![]()

Εσυ παιδι μου μπορεις μετα να πας απο οποιο στουντιο θελεις...πες του πληρωνει οκαραμαν...χμμμ ο χρησοχοιδης!!!![]()

την καλησπερα μου στιν γιαφκα εεεεεε στην παρεα ηθελα να πω ελπιζω να ειστε ολοι καλαεγω μπορω να ειμαι ο αρτεμης ματσας κ να σας δωσω ολους στεγνα?
![]()
![]()
![]()
![]()
deker και εγο ο ζανινο και να τουσ δερνω στα κρατητηρια?γινεται?εγω μπορω να ειμαι ο αρτεμης ματσας κ να σας δωσω ολους στεγνα?
![]()
![]()
![]()
![]()
παντωσ τισ προαλλες που πηγα φριξου 14 εκανα κουβεντα με τιν χριστινα και τισ ειπα οτι δεν πανε καλα τα πραγαματα (λεσ και δεν το ξερει)και οτι τα λεφτα που ζητανε ειναι πολλα για αττην τιν εποχη ακι μοθ ειπε να παω με την γομενα μου τοτεdeker και εγο ο ζανινο και να τουσ δερνω στα κρατητηρια?γινεται?
γεια σοθ ρε δοκιμαζω ζανινο σπεακινγΡε που γεμίσαμε φανατικούς του Ζαννίνο και του Αρτέμη... για να μην αναφερθώ σε οπαδούς της κυβερνώσας αντιλαϊκής και στείρας πολιτικής.
εξαρταται....σου βγαινει πιο φτηνα η γκομενα;παντωσ τισ προαλλες που πηγα φριξου 14 εκανα κουβεντα με τιν χριστινα και τισ ειπα οτι δεν πανε καλα τα πραγαματα (λεσ και δεν το ξερει)και οτι τα λεφτα που ζητανε ειναι πολλα για αττην τιν εποχη ακι μοθ ειπε να παω με την γομενα μου τοτε
αστο φιλαρακι παντρεμενοσ με 2 τεκνα ειμαιεξαρταται....σου βγαινει πιο φτηνα η γκομενα;