Επισκέπτης
Θα ήθελα να βάλω ένα θέμα . Πόσο κοστίζουν δύο μορφές μπαλαμουτιάσματος! Καταρχήν θα ήθελα να πω ότι είχα σκάσει χοντρά λεφτά σε στριπτητζάδικα την περίοδο 1998-2000. Δεν κατηγορώ όσους πάνε σε τέτοια μαγαζιά, ούτε θέλω σε καμία περίπτωση να το παίξω ηθικός! Απλά τώρα όπως το βλέπω, θεωρώ ότι ήταν χαμένα λεφτά όσα είχα δώσει σε κάρτες χορού. Γιατί τα είχα σκάσει ; Για να μπαλαμουτιάζω μουνάρες. Αν υπολογίσεις όμως πόσο κοστίζει αυτό το μπαλαμούτιασμα διαπιστώνεις ότι είναι το πιο ακριβό που υπάρχει τελικά. Αν πάρεις ένα καλό CG μπορείς να το μπαλαμουτιάζεις επίσης και μάλιστα στο κρεβάτι σου, στο μπάνιο ή όπου γουστάρεις. Επιπλέον τα βγάζει σίγουρα όλα και έχει κάνει και μπάνιο, οπότε δεν έχει τα ίχνη από τα χέρια των προηγούμενων πελατών όταν την μπαλαμουτιάζεις! ʼλλο αβαντάζ είναι ότι την μπαλαμουτιάζεις όντας γυμνός κι εσύ, ενώ στο στριπτιτζάδικο ακόμη κι αν παίξει φράπα, μάλλον δεν μπορείς να έχεις βγάλει το σώβρακο και να το έχεις βάλει στη ντουλάπα! Πιστεύω λοιπόν ότι η περίπτωση των CG είναι καλύτερη ακόμη και για μπαλαμούτιασμα !!!
Τι λέτε;
Κάθε γνώμη δεκτή ....
Τι λέτε;
Κάθε γνώμη δεκτή ....