Νέα

Κάρτες χορού και ... CG !!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 34
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Θα ήθελα να βάλω ένα θέμα . Πόσο κοστίζουν δύο μορφές μπαλαμουτιάσματος! Καταρχήν θα ήθελα να πω ότι είχα σκάσει χοντρά λεφτά σε στριπτητζάδικα την περίοδο 1998-2000. Δεν κατηγορώ όσους πάνε σε τέτοια μαγαζιά, ούτε θέλω σε καμία περίπτωση να το παίξω ηθικός! Απλά τώρα όπως το βλέπω, θεωρώ ότι ήταν χαμένα λεφτά όσα είχα δώσει σε κάρτες χορού. Γιατί τα είχα σκάσει ; Για να μπαλαμουτιάζω μουνάρες. Αν υπολογίσεις όμως πόσο κοστίζει αυτό το μπαλαμούτιασμα διαπιστώνεις ότι είναι το πιο ακριβό που υπάρχει τελικά. Αν πάρεις ένα καλό CG μπορείς να το μπαλαμουτιάζεις επίσης και μάλιστα στο κρεβάτι σου, στο μπάνιο ή όπου γουστάρεις. Επιπλέον τα βγάζει σίγουρα όλα και έχει κάνει και μπάνιο, οπότε δεν έχει τα ίχνη από τα χέρια των προηγούμενων πελατών όταν την μπαλαμουτιάζεις! ʼλλο αβαντάζ είναι ότι την μπαλαμουτιάζεις όντας γυμνός κι εσύ, ενώ στο στριπτιτζάδικο ακόμη κι αν παίξει φράπα, μάλλον δεν μπορείς να έχεις βγάλει το σώβρακο και να το έχεις βάλει στη ντουλάπα! Πιστεύω λοιπόν ότι η περίπτωση των CG είναι καλύτερη ακόμη και για μπαλαμούτιασμα !!!

Τι λέτε;
Κάθε γνώμη δεκτή ....
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
60
Πόντοι
4.095
Sorry, αλλά η ερώτηση είναι ρητορική, σωστά?
 

Επισκέπτης
Sorry, αλλά η ερώτηση είναι ρητορική, σωστά?

Το θέμα το έβαλα κυρίως με διάθεση αυτοσαρκασμού/αυτοκριτικής. Το καλοκαίρι του '98 κάτι τηλέφωνα από CG που είχαν είχαν καεί. Έψαχνα να βρώ νέα, αλλά πρέπει να με κυνηγούσε φοβερή γκαντεμιά. Ακόμη και στα 35.000δρχ που ήταν η ψηλότερη ταρίφα που πετύχαινα τότε σε αγγελία στη Χρυσή, μου έστελναν όλο κάτι βρώμες. Μετά από κάποια τέτοια αηδιασμένος, είχα μπει στο παλιό αφροδίτη που μόλις είχε ανοίξει (αριστερά στη συγγρού καθώς πάμε προς παραλία, κάτω από το ξενοδοχείο) και εκεί δεν είχε πολύ κόσμο, οπότε είχα γίνει ... παράγοντας του μαγαζιού. Είχα ξοδέψει χοντρά λεφτά ειδικά το πρώτο καλοκαίρι. Μετά το μετάνιωσα, ειδικά όταν βρήκα ένα νέο τηλέφωνο που έστελνε γαμώ τα μουνιά με 35χιλιάρικα.

Είναι κάτι πιτσιρικάδες στη γειτονιά μου με τους οποίους συζητάμε γενικά τέτοια θέματα και βλέπω ότι κάνουν τις μαλακίες που έκανα κι εγώ τότε και προσπαθώ να τους αποτρέψω από τα strip. Πολλά λεφτά για το τίποτε. Κάπως έτσι έβαλα και το θέμα ...
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
13
Πόντοι
6
Έχεις δίκιο, απλά αν κάποιος συνδιάσει την νυχτερινή έξοδο με κόλπα τέτοια συστηματικά είναι βαρύ στην τσέπη και φυσικά δεν είναι ολοκληρωμένο. Αλλά άν θέλουμε να βγαίνουμε και να εξιταριζόμαστε είναι άλλο καπέλο και δεν συγκρίνεται με το σεξ αλλά με γενικά σπάταλο προφίλ νυχτερινής εξόρμησης όπως μπουζούκια και καζίνο. Όλα με μέτρο πρέπει. Γυναίκες, μουσική, τζόγος + νύχτα είναι εθιστικά πράγματα. Βέβαια κατά καιρούς κάποιες ψυχολογικές τάσεις επιβάλλουν και άρση σοβαρότητας για παλάντζο.
 

cptn_mac

Μέγας
Εγγρ.
2 Μαΐ 2006
Μηνύματα
2.445
Κριτικές
37
Like
135
Πόντοι
4.837
Νομίζω το καλύτερο θα ήταν στριπτιζάδικο με δυνατότητα να πάρεις κάποια που σου αρέσει είτε στο μαγαζί είτε στο χώρο σου, οπότε θα είχες εκτιμήσει τι παίζει και δεν θα ήταν γουρούνι στο σακί. Δυστυχώς αυτά γίνονται σε πολλές άλλες χώρες αλλά όχι στη δική μας...
 

Excalibur

Τιμημένος
Εγγρ.
29 Αυγ 2005
Μηνύματα
8.502
Κριτικές
55
Like
5.109
Πόντοι
15.565
Δυστυχώς αυτά γίνονται σε πολλές άλλες χώρες αλλά όχι στη δική μας...

Τελικά cptn-mac , εχεις πολυ δικιο .

Εδώ μας εχουν βρει πολυ κοροιδα και γελάνε πίσω απο την πλατη μας .

Δυο επισκέψεις στην Ισπανία πριν κανα χρόνο , σε πολυ χλιδάτο μαγαζι στην Βαρκελωνη , 3 ΄"δορυφορικές¨πιστες , μια κεντρική με live sex , lesbo show κλπ , 200 τεμάχια ( Ναι καλα διαβάσατε ) ποτα 10 ε , και 150 για 1/2 ή 200 Ε για ωρα εντος του καταστήματος

Και μετα εμείς πετάμε 200 -300 σε καθε επίσκεψη σε στριπτιτζαδικα , απλα για να πιάσουμε κανένα κολαράκι και να κανουμε χαβαλε

ρε για πολυ μαλάκες μας περνανε

 

studian

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
9
Πόντοι
16
Δεν μας περνάνε για πολύ μαλάκες. Είμαστε!! Στον Έλληνα αρέσει η καψούρα, η φάση, ο χαβαλές. Δεν τον ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, το τέλος της διαδικασίας. Στην Ισπανία που ανέφερε ο προλαλήσας σύντροφος, αλλά και στην Κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), για να μην μιλήσω για Ανατολική Ευρώπη, ο πελάτης όταν πάει σε τέτοιο μαγαζί πάει για να περάσει καλά με μια κοπέλλα μέχρι τέλους. Όταν εδώ η πλειοψηφία πάει για το μπίρι-μπίρι, την καψούρα και τον έρωτα κορόιδα είναι αυτές να του δίνουν γαμήσι; Αφού χωρίς γαμήσι βγάζουν ένα σωρό λεφτά, γιατί να το δώσουν. Και στην μειοψηφία που ζητάει γαμήσι πάλι δεν το δίνουν αφού τα λεφτά τα έχουν βγάλει από τους πολλούς.

Οι ίδιες κοπέλλες στις προαναφερθείσες χώρες θα το δώσουν γιατί διαφορετικά θα μείνουν χωρίς δουλειά.
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.315
Like
785
Πόντοι
96
Και στη Β. Αμερική (ΗΠΑ, Καναδά) ισχύουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που αναφέρει ο συναγωνιστής Studian.

Και ο γίγαντας ελληνικός λαός θεωρεί εαυτόν εξυπνότατο και γάτο και λέει αυτούς "αμερικανάκια".....
 

kifinas

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.422
Like
2
Πόντοι
16
οτι συμφέρει η βίζιτα απο το χούφτωμα δεν χρειάζεται ανάλυση αλλα είναι τι γουστάρεις!
δεν κατάλαβα δηλαδή, γιατί είμαστε μαλάκες οι έλληνες που γουστάρουμε τον χαβαλέ όπως είπε κάποιος σύντροφος?
απο τα κάμποσα άσχημα που έχουμε σαν λαός αυτό το βρίσκω προτέρημα! αν δεν το είχαμε θα είχαμε σαλτάρει.
μου πήγε ο αλογοσκούφης το φπα 19%? θα πάω baby gold να χουφτόσω να ξεχαστώ ή θα πάρω τζενιφεράκι για πισοκωλλητό.
Σε τέτοια θέματα δεν με ενδιαφέρει "το αποτέλεσμα, το τέλος της διαδικασίας"!
την γουστάρω την μαλακία και το μπλα-μπλα! με ενα ποτό αγοράζω 10 λεπτά μαλακισμένης κουβέντας έχοντας ένα μωρό στα γόνατά μου χουφτώνοντας τον κωλαράκο της, κάτι που δεν μπορώ να το κάνω με την γυναίκα/γκόμενά μου.
στην τελική με τα 100 που θα σκάσω σε ενα CG για 1 ώρα με τα ίδια φράγκα την βγάζω με 5 ποτά και 5 χωρούς για 3-4 ώρες.
την επόμενη βδομάδα ίσως αναρωτηθώ γιατί έδωσα την κατοσταρούμπα στις καριόλες και δεν αγόρασα τον σκληρό για το pc που έχει τιγκάρει απο mp3, αλλά στα παπάρια μου, έτσι γουσταρα εκείνο το βράδυ έτσι έπραξα. δεν τα κλαίω!
θέλω να γαμίσω? χτυπάω τηλεφωνάκι. θέλω να χουφτώσω και το μπλα μπλα μου? πάω στο σωληνάδικο.
δεν έχει "είναι μαλακία/είναι σωστό".
το να κάτσω να σκεφτώ "το αποτέλεσμα, το τέλος της διαδικασίας" μου κάνει πολύ μιζέρια
 

studian

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
9
Πόντοι
16
Περί ορέξεως κολοκυθόπιττα! Δεν θα ήταν πιο καλά όμως να αγόραζες 10-20 λεπτά μαλακισμένης κουβέντας, να της χούφτωνες το κωλαράκι και μετά να την πήγαινες στο ιδιαίτερο για ένα γαμησάκι; Λέω εγώ τώρα! Σου ακούγεται μίζερο το σενάριο; Γιατί να μένεις στην κουβεντούλα και στο κωλαράκι;
 

kifinas

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.422
Like
2
Πόντοι
16
το σενάριο είναι πολύ καλό!
απλά (έτσι όπως το έθεσες) αρνούμαι να μπω στην διαδικασία τι συμφέρει πιο πολύ και αυτό να κάνω!
άλλωστε δεν πάω μόνο για το χούφτωμα γουστάρω να δω και το show στην πίστα.
είναι σαν την tv αν γουστάρω να δω κάτι ελαφρύ θα βάλω survivor πχ δεν θα κάτσω να αναλύσω τι μαλακία βλέπω!
όπως θεωρω μαλακία να δίνει κάποιος 400 να πάρει κινητό επειδή έχει κάποια καριολίκια παραπάνω απο το δικό μου που έχει 150 και κάνω την δουλειά μου, αλλα εφόσον έτσι γουστάρει?
 

Excalibur

Τιμημένος
Εγγρ.
29 Αυγ 2005
Μηνύματα
8.502
Κριτικές
55
Like
5.109
Πόντοι
15.565
Προσωπική παντα αποψη. Το στριπτιτζαδικο ειναι ο μεγαλυτερος χαβαλες που μπορει να γίνει .
Εχω ρίξει απίστευτα γελια και εχω κανει πολλες πλάκες ( οχι χοντραδες ) και γενικά εχω περάσει πολυ καλα σε παρομοια μαγαζια.

Το θέμα είναι γιατι στηγαμοελλάδα να μην εχω τη δυνατότητα να πηδηξω κιόλας ?
Δηλαδη οι τσεχοι , οι γερμανοι οι Ισπανοι ειναι πιο μαγκες απο μας ?

Δεν σημαινει οτι απαραιτητα θα το κανω αλλα θέλω να εχω τη δυνατοτητα
 

studian

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
9
Πόντοι
16
Το θέμα δεν είναι τι συμφέρει πιο πολύ. Τουλάχιστον εγώ δεν το έθεσα έτσι. ʼλλωστε για παράδειγμα στην Ελβετία κοστίζει τρελλά λεφτά το άθλημα. Απλώς έκανα ένα σχόλιο στο πως έχει διαμορφωθεί η συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες. Και την αγορά αυτήν την διαμορφώσαμε εμείς. Είναι δικαίωμα αναφαίρετο του καθενός πάντως να ξοδεύει τα λεφτά του όπως αυτός γουστάρει.

Σαν λαός μας αρέσει το νταραβέρι, η σχέση, το πάρε-δώσε. Δηλαδή αυτή καθ'εαυτή η διαδικασία ασχέτως αποτελέσματος. Το ταξίδι και όχι η Ιθάκη για να θυμηθώ και τον μεγάλο ποιητή. Και πολλές φορές το ταξίδι όντως είναι σημαντικότερο από τον προορισμό. Όμως η λέξη 'σημαντικότερο' δείχνει σύγκριση ανάμεσα σε δύο πράγματα. Πως θα ήταν το ταξίδι αν δεν ξέραμε τον προορισμό για να συγκρίνουμε και να πούμε ότι το ταξίδι είναι σημαντικότερο; Δεν πρέπει να υπάρχει στο βάθος του ορίζοντα ο προορισμός (το γαμήσι) έστω και ως δυνατότητα;

Ελπίζω να μην σας κούρασα.
 

kifinas

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.422
Like
2
Πόντοι
16
αυτο που με έκανε να απαντήσω ήταν ο χαρακτηρισμός "είμαστε μαλάκες οι έλληνες που κλπ κλπ"΄! όχι δεν το πήρα προσωπικά απλά δεν μαρέσει να βάζω ταμπέλες για τα γούστα των άλλων!
έτσι το κατάλαβα!
το να είχα την δυνατότητα να γαμίσω στο καπάκι, μαζί σου και γαμώ τα υπουργεία μας που δεν μπορούμε
το να χαλάσω 100-200 ανάλογα ποσο αντέχει η τσέπη του καθενός για ενα απλά μπαλαμούτι, εφόσον έτσι την βρίσκει, και να κάνω σύγκριση με πήδημα, εκεί με βρίσκεις αντίθετο
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
63
Πόντοι
66
Προσωπική παντα αποψη.
Δεν σημαινει οτι απαραιτητα θα το κανω αλλα θέλω να εχω τη δυνατοτητα

Εγώ απαραίτητα θα το κάνω, και δε με πειράζει να μην έχω τη δυνατότητα. Αρκεί να το κάνω.

Πάντα προσωπική άποψη.
 

Υπουργός

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Σεπ 2006
Μηνύματα
3.634
Κριτικές
41
Like
2.121
Πόντοι
8.235
Και την αγορά αυτήν την διαμορφώσαμε εμείς.

Φιλαρακο εγω δεν συμφωνω οτι τη σημερινη κατασταση στα strip την εχουμε διαμορφωσει εμεις :sunglasses:

Συναδελφοι οι Ελληνες ( και ειδικα εμεις εδω σε αυτο το forum που ειμαστε brothelaholic ) το μυαλο τους το εχουν συνεχεια στην ...... τρυπα.Αλλωστε και ο εγκριτος σεξολογος Ασκητης ειχε πει οτι οι Ελληνες δεν ειναι ερωτικοι σαν αντρες αλλα σκεφτονται συνεχεια την ερωτικη πραξη :dancing: :dancing: :dancing:

Eγω νομιζω οτι οι μαγαζατορες φταινε / μπορει και καμια αστυνομια,Τμημα Ηθων να μην επιτρεπει να γινεται αυτο το αλισβερισι.Τωρα γιατι γινεται αυτο δεν ξερω να σας πω.

Νομιζω αλλωστε ρε παιδια οτι για μια εποχη - νομιζω 1993 καπου εκει - στα strip επεφτε γαμιση ( μεσα ή εξω δεν ξερω ).Ετσι ειχα ακουσει δεν μιλαω βασει δικων μου εμπειριων / ας με διορθωσει καποιος αν λεω μαλακιες.
 

Excalibur

Τιμημένος
Εγγρ.
29 Αυγ 2005
Μηνύματα
8.502
Κριτικές
55
Like
5.109
Πόντοι
15.565
Προ διετίας ήμουν στην Πράγα στο Darlings . Τι εστι απλα ψάξτε  και θα καταλαβετε
Με πλησίασε μια τύπισα που φανηκε γνωστη απο το παλιο το afrodite , της ειχα κανει καποιες καταθεσεις αλλα το επαιζε παρθενα . Στην Πράγα ηταν evrything goes as long as you have the money !!!

Ερωτηση κρισεως , αφου τα ιδια ταλεντα ειναι εδω και εξω αφου η μπιζνα ειναι ιδια εδω και εξω , απλα δεν καταλαβαινω γιατι ΟΧΙ ΠΗΔΗΜΑ εδω .

 

kifinas

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.422
Like
2
Πόντοι
16
την πρώτη χρονιά που ήρθε το euro, στο mousses πήδηξα μια με 150! έχει ένα prive δωματιάκι κοντά στην είσοδο! το σκηνικό ήταν ότι πας στο prive και ανοίγεις σαμπάνια. προφανώς η γκόμενα είχε ανάγκη τα φράγκα, της είχα ξεκαθαρίσει οτι prive χωρίς πήδημα δεν μπαίνω.
το ρίσκαρα και έκατσε! οκ 150 για πήδημα ήταν υπερβολικά εκεί μέσα στο καναπεδάκι και με το άνχος μην μπει ο σερβιτόρος αλλα μέσα στην σούρα μου σκέφτηκα, "τα 150 για μπουκαλάκι στον Πλούταρχο ήταν, ο Πλούταρχος όμως θα μου πάρει πίπα?  :cheesy:
απο εκεί έμεινε και η ατάκα "πάρτε πουτάνες τάλαρα"
 

Επισκέπτης
κ στην ελλαδα υπαρχουν μαγαζια που μπορεις να δεις κ μετα να αποφασισεις αν θες να πηδηξεις στο δωματιακι η να την παρεις την γκομενα κ να πατε σε συνεργαζομενο ξενοδοχειακι...Κονσομασιον τα ελεγαν στην εποχη του πατερα μου κ τοτε υπερλειτουργουσαν κ τα ηξερε ο λαος....τωρα ομως που ο πολυς ο κοσμος δν εχει χρημα κ τα λαμογια τα στρουμφ κυνηγουν αυτους που δν λαδωνουν,τα μαγαζια αυτα εγινα (ημι)-υπογεια κ συνεχιζουν να λειτουργουν ομως εχουν στανταρ πελατες κυριως ατομα της νυχτερινης ζωης...(κυριως μαγαζατορες σκυλαδικων...τραγουδιστες-σκυλια κλπ)...αν μπειτε στο κυκλωμα θα περασετε καλα ομως ειναι δυσκολο να χωθει καποιος ο οποιος στις 3 το πρωι πρεπει να σπιτι γιατι το πρωι εχει δουλεια ή η γυναικα-γκομενα περιμενει με την παντοφλα....Αυτα τα ολιγα απο μενα...Νομιζω οτι καλυτερα ειναι να ψαξετε περισσοτερο κατι που σας ενδιαφερει κ απασχολει πριν γραψετε αρνητικα γι αυτο...
 

Επισκέπτης
Αφου λοιπον στον υπολοιπο "πολιτισμενο" κοσμο γαμανε στα στριπτηζαδικα, ας προσπαθησουμε το ιδιο και εδω. Οταν λοιπον μας ξαναπλησιασει κοπελλα σε μαγαζι ας της απαντησουμε "κοριτσι μου για να χαλασω 200 ευρω για σενα σημερα πρεπει να σε γαμισω"...Στην αρχη θα μας περασουν για γραφικους, και μετα πιθανως θα γελασουν με τις φιλες τους λεγοντας "κοιτα τι μου ειπε ο μαλακας.." Ομως οταν τους το πουνε καμμια 20αρια ατομα κατι θα αρχιζει να αλλαζει.

Ηδη τα στριπτηζαδικα περνανε περιοδο ισχνων αγελαδων, οι queens των μαγαζιων που μεχρι περυσι εκαναν χαλαρα γυρω στις 50 καρτες χορου καθε βραδυ τωρα παλευουν για να κανουν τις μισες.

Ειμαστε αυτοι που εχουν το χρημα στο πορτοφολι και κανονας ειναι οτι "ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ.."
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom