Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ο.κ ρε μητσο69. αλλά γράψε κάτι πιο κατατοπιστικό. π.χ. Έκανε ακάποτο,γλυφομούνι, φιλί με γλώσσα?? Τι συμπτώματά είχε δηλαδή? Ξέρεις τέτοια πραγματάκια για να δώσεις λίγο έμφαση και εγκυρότητα στο post. Γιατί για εμένα αυτό είναι πολύ σοβαρό θέμα και πρέπει αν είναι αλήθεια να προστατευτούμε.
Και επί σεις πρέπει να κάνει και θέμα στο γραφείο.
Are you sure !!!
http://[URL unfurl="true"]www.imagerous.com/images/11674377453841969806.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
pia einai auth?
σιγα καλε 15 βρηκες οχι 1015Έκανα τη μαλακια να γράψω μια καλή κριτική για τη ΒΑΛΕΡΙΑ και βρήκα το μπελά μου ….ανοίγω τα e-mail σήμερα το βραδύ και βρίσκω 15 !!!! pm για το τηλέφωνο της. Ήμαρτον ρε παιδία πρέπει να πάρω γραμματέα για να απανταω ? Δεν ψάχνει κανείς το tread ?
Πάντως μην ανησυχείτε θα είναι εδώ για 1 με 2 μήνες
Σκέπτομαι σοβαρά να ζητήσω ποσοστά από το γραφείο….!!

Σκέπτομαι σοβαρά να ζητήσω ποσοστά από το γραφείο….!!


σιγα καλε 15 βρηκες οχι 1015![]()
![]()
Σκέπτομαι σοβαρά ότι θα πάρεις τα ποσοστά σου σε αμελέτητα...![]()

[URL unfurl="true"]http://carmen2alina.slide.com/[/url]
Μα καλά τι συμβαίνει τέλος πάντων;;;;
Μια έρχεται η Arianna, μια φεύγει η Cristina, και τανάπαλιν...
Εάν γνωρίζει κάποιος περισσότερες λεπτομέριες για το φύγε~εσύ/έλα~εσύ ας ενημερώσει...

Are you sure !!!
http://[URL unfurl="true"]www.imagerous.com/images/11674377453841969806.jpg[/img[/URL]]
[/quote]αυ΄τή ποια είναι?
ρε μεγάλε είσαι τόσο μάγκας να ειρωνεύεσαι τον ΠΡΟΕΔΡΟ?????Μαγκα ψιλιαζομαι οτι ειναι η τηλεφωντρια η στεφανια!αυτος ο τρεσουρας απο οτι διαβαζω ειναι πολυ μπιχτης,ισως την καταφερε
μεσα επεσεςΜαγκα ψιλιαζομαι οτι ειναι η τηλεφωντρια η στεφανια!αυτος ο τρεσουρας απο οτι διαβαζω ειναι πολυ μπιχτης,ισως την καταφερε
αμα είσαι "μαθημένος" πρόσεξε μήπως σε λίγο είσαι και γαμημένος!!!!!!οπα ρε μαγκα δεν ειρωνευομαι κανεναν!εγω ειμαι μαθημενος οτι ειναι να το λεω στα ισα!
thanks πλεζουρα!!!!