giorgos58
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 13.713
- Κριτικές
- 1
- Like
- 8
- Πόντοι
- 166
Και να ειναι λιγο αγριοι να δης πως καβαλικευουννα ρωτησεις στη Κρητη που θα πας...![]()
θα σου πουνε αυτοι ...
βρε την Αννα να μην ξερη τι σημαινη αυτη η λεξη
Μια ισιαμονο να μου το βαλη στα ισια... γιατι αμα μου το βαλη στραβα το στεφανι την γαμησα
μια στραβα
για να το νιωθης καλυτερα