gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.570
- Κριτικές
- 475
- Like
- 513
- Πόντοι
- 4.906
ναι ρε εμεις βαλαμε ουμπουντουChronium - άρα μιλάς για Linux. Καλά εκεί είναι μια χαρά τα πράγματα - εδώ μιλάμε για Windowz Μεγαλέφα (hard core καταστάσεις).![]()
ναι ρε εμεις βαλαμε ουμπουντουChronium - άρα μιλάς για Linux. Καλά εκεί είναι μια χαρά τα πράγματα - εδώ μιλάμε για Windowz Μεγαλέφα (hard core καταστάσεις).![]()
To Chromium τρέχει και στα windows. Αφού έχει τον ίδιο κώδικα με το Chrome, μόνο τα χρώματα στο λογότυπο αλλάζουν.Chronium - άρα μιλάς για Linux. Καλά εκεί είναι μια χαρά τα πράγματα - εδώ μιλάμε για Windowz Μεγαλέφα (hard core καταστάσεις).![]()
Πολύ μου αρέσουν αυτά τα ανάποδα greeklish.ναι ρε εμεις βαλαμε [size=12pt]ουμπουντου[/size]...καθιστε εσεις στα παραθυρια.....

Δεν το ήξερα - θα δω αν έχει κάτι έτοιμο που να τρέχει με τη μία, γιατί δεν είμαι για τρελό ψάξιμο. Πάντως η 10.04 είναι αστέρι - την έχω στο netbook.To Chromium τρέχει και στα windows. Αφού έχει τον ίδιο κώδικα με το Chrome, μόνο τα χρώματα στο λογότυπο αλλάζουν.
Το λέει και εδώ.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως το net applications βγάζει τον ΙΕ να έχει 60% & τον Firefox 25%. Τον τελευταίο χρόνο, 8/10 άτομα που ξέρω χρησιμοποιούν Firefox. Μόνο ορισμένα κακογραμμένα εταιρικά site απαιτούν πλέον ΙΕ. Νομίζω πως το 48%/32% αντίστοιχα που δίνει το w3counter είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.ε ναι ισως και να ξεφυγα λιγο...
τελος παντων το μονο που ηθελα να προσθεσω ειναι οτι καλο θα ηταν να μπορει να βαλει καποιος πανω απο μια επιλογες και τι λειτουργικο παιζει στο μηχανακι του... γιατι νομιζω οτι το γκαλοπ δε βγαινει σωστο ετσι
Δεν το ήξερα - θα δω αν έχει κάτι έτοιμο που να τρέχει με τη μία, γιατί δεν είμαι για τρελό ψάξιμο. Πάντως η 10.04 είναι αστέρι - την έχω στο netbook.![]()

Δε σου είπα? ;) Αν βρω άκρη με την κάρτα τηλεόρασης, θα βάλω Ubuntu και στον i7.![]()

Πήρατε χαμπάρι ότι είμαστε off-topic?Θα μου πεις και τι δεν είναι εδώ μέσα?
Για browsers μιλούσαμε, όχι για καλιστεία Mac-PC. ;)
Λοιπόν McLein, βάλε όλους τους browsers και παίξε μπάλα μόνος σου. Από λειτουργικό όμως περίμενε να βγει κανα SP για Win 7 - γιατί πέρα απ' τα γραφικά, από σταθερότητα μπάζει άσχημα ακόμα.![]()
κυριως χρησιμοποιω τον chrome απλα καποιες ιστοσελιδες 8ελουν mozillaΠοιος ο λόγος να χρησιμοποιείς 3 διαφορετικούς;;;
Υ.Γ.Εγώ απλά Mozilla Firefox.-
πες μου ΤΙ να αγοράσω ΤΩΡΑ και ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ...και το αγοράζω ΤΩΡΑ.
δεν με απασχολεί το κόστος...το αποτέλεσμα παίζει σημαντικότατο ρόλο.
Παιρνεις mac kαι ησυχαζεις
4 χρονια δεν μου χει κολλησει ουτε μια φορα ...
Ολοι προωθειτε τα Mac, iPhone κτλ, αλλα δεν αναφερεστε στην πολιτικη της Apple οσων αφορα τους πελατες της.
Πειτε τους τι πληροφοριες ζητανε για να γραφτεις στο iTunes, για να βαλεις μια κωλοεφαρμογη στο iPhone.
Πειτε τους για το iPhone που οταν πρωτοβγηκε μετα απο λιγες εβδομαδες εριξαν την τιμη, ληστευοντας ετσι χιλιαδες καταναλωτες. Χιλιες φορες καλυτερα PC με Linux, παρα Αpple.
Απαντησα σε αυτο που ρωτησε
Και ξαναλεω : 4 χρονια που χρησιμοποιω mac δεν μου χει κολλησει ουτε μια φορα ...
Ξεκολα, και γω εχω μακ, εχω και το envy που εγραφα πιο πανω... το να πεις την αποψη σου δεν ειναι κακο, ουτε θα πει οτι προωθεις καποια εταιρια.
αλλωστε η apple εχει κανει πολυ καλη δουλεια και, ναι, εχει καποιες παραξενιες. Δε βλεπω που ειναι το προβλημα.
Απο την ωρα που πηρα το μακ και το φυτεψα στο σπιτι, δεν εχω ξανα ασχολιθει για ΤΙ ΠΟ ΤΑ... τρεχει οπως την πρωτη μερα μετα απο 3 μηνες συνεχεια ανοικτο.
Και κατι ακομα, διαβαζω αυτα που γραφονται πιο πανω και με πιανει η καρδια μου για δυο λογους... πρωτα τα λεφτα που φτανει ενα PC που κατα την αποψη καποιων ειναι αξιομαχο και μετα γιατι μιλανε οι περισσοτεροι για το τι κανει το PC και ποσο γαμαει... Μα το ριμαδι το θες να κανει μια δουλεια, οχι να τρεχει καλα τα 7, vista ή XP... θελεις να τρεχει για καποιο λογο οχι να τρεχει για να τρεχει...!!
Τελος παντων
Μιλωντας για την apple να σου πω οτι ειναι η εταιρια που εφτιαξε το ipod και το iphone που ΟΛΟΙ θα ηθελαν να εχουν φτιαξει. και θα σε ρωτησω κατι πολυ απλο, νομιζεις οτι αν η microsoft ή η HP ειχε κατι τετοιο στα χερια της θα ηταν πιο "ευγενικη"??!? πραγματικα το πιστευεις αυτο?
τι σας αρεσει απο αυτο το λειτουργικο δεν μπορω να καταλαβω.Δε σου είπα? ;) Αν βρω άκρη με την κάρτα τηλεόρασης, θα βάλω Ubuntu και στον i7.![]()

Το iPhone δεν το εχω για τοπ προιον.....