Γιατί δεν μας εξηγείς τι ακριβώς θες να πεις και να κατονομάσεις και μερικά άτομα στα ίσια? Ντρέπεσαι? Εμείς είμαστε all ears πάντως!!!
Tα μέλη αυτά πρέπει αυτοβούλως και δημοσίως να βγουν και να αποκυρήξουν τα πεπραγμένα.
Δεν φτάνει να τιμωρηθούν. Πρέπει να το ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ότι ελάθευσαν(στυλ 1984).
3 φορές Απεταξάμην

) αφ'ενός γα να δείξουμε τη μεγαλοψυχία του bourdela.com
και αφ'εταίρου να τουσ επαναφέρουμα στον ίσιο δρόμο!
λίγο κανένα τρίμηνο τώρα που είναι και καλοκαιράκι, και μετά...........