baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
καλα τα πατε παντως αν αναλογιστει κανεις τις αντιξωες συνθηκες που αντιμετωπιζεταιΑποτι βλεπω υπαρχουν τουλαχιστο 5 μεχρι στιγμης διεστραμμενα ατομα στο σαϊτ....
![]()
![]()

καλα τα πατε παντως αν αναλογιστει κανεις τις αντιξωες συνθηκες που αντιμετωπιζεταιΑποτι βλεπω υπαρχουν τουλαχιστο 5 μεχρι στιγμης διεστραμμενα ατομα στο σαϊτ....
![]()
![]()

παιζει πολυ ανωμαλια τυπε....καλα τα πατε παντως αν αναλογιστει κανεις τις αντιξωες συνθηκες που αντιμετωπιζεται![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μην μιλας εσυ εχεται πατωσει αν και μπορω να το ομολογησω οτι εισαστε το ωραιοτερο ζευγαρι εβερΠου είσαι σεξούλα???Που είσαι μωρό μου όμορφο??? :'( :'( :'( :'(

μην μιλας εσυ εχεται πατωσει αν και μπορω να το ομολογησω οτι εισαστε το ωραιοτερο ζευγαρι εβερ![]()

Αρχισε η...ανακαμψηηηηΦτάνει που ζούμε τον έρωτά μας μακρυά απο τα φώτα της δημοσιότητας (του bou)..![]()
![]()
και εγω θελω να ζευγαρωθω αλλα δεν μου καθεται καμια τους ακαρδες ελλεηνιδεςΑρχισε η...ανακαμψηηηη![]()
![]()
![]()
![]()
Ελα να παιρνουν σειρα τα επομενα ζευγη

Αστουs αυτουs να κουκουλωθουνκαι εγω θελω να ζευγαρωθω αλλα δεν μου καθεται καμια τους ακαρδες ελλεηνιδες![]()

Αν είσαι υπάκουο παιδί θα σου δώσουμε την Ροχαλα.και εγω θελω να ζευγαρωθω αλλα δεν μου καθεται καμια τους ακαρδες ελλεηνιδες![]()
εισαι αψογος λεμεΑστουs αυτουs να κουκουλωθουν
Θα σε παω σε κατι μασατζιδικα μουρλια ρε
Θα πειs τον Δεσποτη Παναγιωτη![]()
![]()

θα ειμαι καλο παιδι αρκει να μην μου ριξει και αυτη ροχαλαΑν είσαι υπάκουο παιδί θα σου δώσουμε την Ροχαλα.
Ειπαμε....θελω νασαι γαλαντομοs σ αυταεισαι αψογος λεμε
ποιος θα πληρωσει ομως![]()
![]()
θα ειμαι καλο παιδι αρκει να μην μου ριξει και αυτη ροχαλα
![]()
οικονομικη κριση λεφτα τελοςΕιπαμε....θελω νασαι γαλαντομοs σ αυτα
Τσαμπα γαμησι δεν υπαρχει...
Με σχεση η ανευ λεφτα θα πεσουνε...
Μα και σχεση ανευ λεφτα....βαρκα χωριs πανια....οικονομικη κριση λεφτα τελος![]()
Τους ακούτε κορίτσια?Αφραγκα ψάρια είναι όλοι.Πάμε για καρχαρίες καλύτερα στο εξωτερικό.οικονομικη κριση λεφτα τελος![]()
γι'αυτο την βουλιαξαμε την βαρκαΜα και σχεση ανευ λεφτα....βαρκα χωριs πανια....

λεφτα δεν εχω καρδια μου γι'αυτο σου αφιερωνω ενα τραγουδακι να δεις πως εχουμε ρομαντισμο :-*Τους ακούτε κορίτσια?Αφραγκα ψάρια είναι όλοι.Πάμε για καρχαρίες καλύτερα στο εξωτερικό.
Ε οχι κσι ολοι ματμαζελ....Αλλα ξερω γιατι το κανειs....Να βγαλω φανερα την φορ.δηλωση.....Πριτs!!!!!!!!Τους ακούτε κορίτσια?Αφραγκα ψάρια είναι όλοι.Πάμε για καρχαρίες καλύτερα στο εξωτερικό.
εμενα η φορολογικη μου δεν λεει τιποτα αλλα λεει η ακινητη περιουσια μουΕ οχι κσι ολοι ματμαζελ....Αλλα ξερω γιατι το κανειs....Να βγαλω φανερα την φορ.δηλωση.....Πριτs!!!!!!!!

"ψιθυριστα"....Απο μεσα σου βρε.......Ευκαιρια ψαχνει να τα παιξει στο βουνο...Μην τηs βαζειs ιδεεsεμενα η φορολογικη μου δεν λεει τιποτα αλλα λεει η ακινητη περιουσια μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

εεεεεεεεεεεεεεεεεε μια"ψιθυριστα"....Απο μεσα σου βρε.......Ευκαιρια ψαχνει να τα παιξει στο βουνο...Μην τηs βαζειs ιδεεs![]()
![]()
ειπαμε μην την δεσουμε κιολας
εχω μια απορεια που ενδιαφερει αρκετους εδω μεσα και μονο η αλιντισσα ισως να ξερει η καποιος αλλος που παει καζινο αλλα θα ειμαι 