Νέα

Play-Off Super League 2010

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kanarinas77
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 167
  • Εμφανίσεις 8K
  • Ετικέτες
    superleague
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια ομαδα πιστευετε θα παρει το εισητηριο για τα προκριματικα του Champion

  • Aρης

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΠΑΟΚ

    Ψήφοι: 3 75,0%
  • Ολυμπιακος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΑΕΚ

    Ψήφοι: 1 25,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    4

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Εδω μπορουμε να συζηταμε τα παντα για τα επερχομενα play-off του ελληνικου πρωταθληματος ποδοσφαιρου.4 ομαδες μετεχουν και η πρωτη απο αυτες θα μπορεσει να διεκδικησει την εισοδο της στους ομιλους του Champions League.Ειναι πολλα τα λεφτα..παρα πολλα!!Πειτε τις αποψεις σας,τις γνωμες σας για τις ομαδες και τις προβλεψεις σας..  αρχιζουν τα play-off στο πιο αμφιρροπο και ποιοτικοτερο (τουλαχιστον απο πλευρας ροστερ και ονοματων ποδοσφαιριστων και προπονητων) πρωταθλημα των τελευταιων χρονων στην Ελλαδα.Που πλεον τιποτε δεν ειναι δεδομενο...  ΚΑΛΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.Ασ το διασκεδασουμε ολοι εμεις οι τρελλαμενοι ποδοσφαιροφιλοι
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.148
Like
41
Πόντοι
366
Βάζελος και έχεις το κουράγιο να ασχοληθείς σοβαρά με τα πλέι-οφ? :2funny:
 
OP
OP
K

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Επισης οτιδηποτε τελευταια νεα για ποδοσφαιριστες,προπονησεις,τραυματισμους ποδοσφαιριστων,κινησεις οπαδων κτλ κτλ μπορειται να τα ποσταρετε εδω να ενημερωνομαστε
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
Εχουμε και λεμε Και εμπεδοστε το καλα
Ολυμπιακος πρωτος
παοκ δευτερος
Αεκ τριτη
Αρης 4  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 
OP
OP
K

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Βάζελος και έχεις το κουράγιο να ασχοληθείς σοβαρά με τα πλέι-οφ? :2funny:
γιατι ρε φιλε,νομιζω φετος εχει πολυ ενδιαφερον....οσο καμμια αλλη χρονια..ουτως η αλλως με τι να ασχοληθω? αφου οι δικοι μας απο την κυριακη πανε διακοπες χεχε..  εμενα μ'αρεσει το ποδοσφαιρο και ασε που βλεπω οτι ειναι η πρωτη χρονια που θα ξεφτυλιστει τοσο πολυ ο gay-ρος.. θελω να το απολαυσω και αυτο..
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
Περαστε εσεις τσου-λου τοτε να πεσουμε απο την 12 στην 18 θεση στην καταξη
 
OP
OP
K

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Εχουμε και λεμε Και εμπεδοστε το καλα
Ολυμπιακος πρωτος
παοκ δευτερος
Αεκ τριτη
Αρης 4  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
εγω εχω προβλεψει απλα οτι ο ολυμπιακος θα παει τριτη η τεταρτη θεση.. και πρωτη η παοκ η αρης..αυτα μπορω να προβλεψω
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
Οκ αν περασει ενα απο αυτους τουλαχιστον τα προκρηματικα θα κρατηθω για μην χεσω μια βδομαδα
 
OP
OP
K

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Περαστε εσεις τσου-λου τοτε να πεσουμε απο την 12 στην 18 θεση στην καταξη
φιλε εμαθες ποιους κηνυγαει ηδη απο τωρα η παναθα?????? (βαλε οτι μενει και σισε,σιλβα κτλ κτλ)... ξεφευγει η παναθα..
 

cockpit

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.626
Like
0
Πόντοι
16
Βλέποντας τα πλέυ οφ από μια ουδέτερη ανιδιοτελή σκοπιά βλέπω πρώτο τον ΠΑΟΚ  :grin: :grin: :grin: :grin:
 
OP
OP
K

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Οκ αν περασει ενα απο αυτους τουλαχιστον τα προκρηματικα θα κρατηθω για μην χεσω μια βδομαδα
μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει παοκ και αρη φετος...  μακραν καλυτεροι και οι 2 απο ολυμπιακο. αν δεν μπορεσουν αυτοι να περασουν  τα προκριματικα τοτε 10 φορες δεν μπορει ο γαυρος..
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει παοκ και αρη φετος...  μακραν καλυτεροι και οι 2 απο ολυμπιακο. αν δεν μπορεσουν αυτοι να περασουν  τα προκριματικα τοτε 10 φορες δεν μπορει ο γαυρος..
Εχουμε διαφορα στην καταταξη εσεις θα πατε στο δευτερο γκρουπ και εμεις στο πρωτο,θα πεξετε με βαλενθια,μαντσεστερ σιτυ,καμια γιουβεντους κλπ,ενω εμεις με κατη βουκουρεστι,και τετοια!
 

cockpit

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.626
Like
0
Πόντοι
16
Σοβαρά πάντως θα είναι πραγματικά αμφίρροπα ειδικά αν ο αρης θεσσαλονίκης πάρει το κυπελλο θα παίξει με καλή ψυχολογία. Οπότε αν ξεφύγει από τον σκοπό να κόψει το τσου λου από εμάς, θα κάνει καλά ματς. Επίσης η αεκ είναι πάντα αεκ. Και έχει τους καλύτερους επιθετικούς μακράν. Ο γαύρος πεσμένος αλλά φοβάμαι τα εξωαγωνιστικά. Εμείς ελπίζω να μη θυμηθούμε τα περσινά.
 
OP
OP
K

kanarinas77

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2010
Μηνύματα
339
Like
0
Πόντοι
1
Εχουμε διαφορα στην καταταξη εσεις θα πατε στο δευτερο γκρουπ και εμεις στο πρωτο,θα πεξετε με βαλενθια,μαντσεστερ σιτυ,καμια γιουβεντους κλπ,ενω εμεις με κατη βουκουρεστι,και τετοια!
κοιτα οτι θα ειναι σε καλυτερο γκρουπ δυναμικοτητας ο γαυρος θα ειναι. γιατι λες ομως -->εσεις θα πατε στο δευτερο γκρουπ<-----ποιοι εμεις? τεσπα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom