Spirou_Patsi40
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 5.278
- Like
- 0
καλησπερα, δοκιμασα βικτωρια σημερα και μπορω να πω οτι αξιζε , πανω απο ολα ειναι ενας καλος ανθρωπος με πολυ χαμογελο, σπαει γρηγορα τον παγο και ερχεται διπλα σου , ειναι σουπερ

Γεια σου !
Επιδρομη σημερα στη Βικτωρια ?
Χαιρομαι που περασατε καλα και σας αρεσε η κοπελα. Αν θυμαμαι καλα εσυ ησουν που με ειχες ρωτησει σε προηγουμενες σελιδες για την Βικτωρια? Το βρηκες ευκολα τελικα με το μετρο το στουντιο ?
Η Τζενη εχει ωραια ποδαρακια για ποδολαγνεια?Εχει φωτογραφια?ΔΙαβασα κριτικη και σκεφτομαι να ερθω αυριο.Ευχαριστω.
Ποσο κανει η ποδολαγνεια σε εσας?Καλησπερα![]()
Η Τζενη εχει πολυ ωραια ποδια και τα εχει παντα περιποιημεναΦωτογραφιες προς το παρον δεν υπαρχουν !
Ποσο κανει η ποδολαγνεια σε εσας?
οκ.λιγο ακριβο μου φαινεται. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(Το προγραμμα της ποδολαγνειας κοστιζει 70 ευρω![]()
δηλαδη εννοεις ποδολαγνεια χωρις σεξ 70 ευρω????μαλλον ειναι αρκετα τσιμπιμενη η τιμη!!!!!!
αν εγω θελω ποδολαγνεια χωρις σεξ ποσο θα με χρεωσεις?
Σε αλλα στουντιο κανουν με 50 ευρω χορεις σεξ.δηλαδη εννοεις ποδολαγνεια χωρις σεξ 70 ευρω????μαλλον ειναι αρκετα τσιμπιμενη η τιμη!!!!!!
ψαξε καλιτερα φιλε!!!