Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το έχεις εκπαιδεύσει το κωλαράκι σου ραφτράκι!!


Δοξάζω πάντα την αβυσική - τυροπμιχλιασμένη σου, κωλοτρυπίδα..
ΆΠΛΥΤΟ ΤΣΥΡΙΖΟΝΙ ΠΟΥ σε θρέφει με ζωοτροφές ο ΣΟΡΡΟΣ...
ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ του ΤΣΙΠΡΑ
Ρε ππ γαμω την σκατιαρα την πουτανα μανα σου
Ακομα δεν μας ειπες που υπηρετησες στον στρατο και τολμας να κουνιεσει κωλοπροδοτη![]()
![]()
συγγνωμη για την αποχή μιλούσα με τον Ερογλου και τον Ταγίπ τηλεφωνικά.

καλά,πρόσεχε μην καταπιείς (δια του κώλου) την τάπα και τρέχεις σε διανυκτερεύοντα ....

εσύ που δεν υπηρέτησες ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΝΙΕΣΑΙ;;;;;
διοικητη κεντρου φιλε μ ειχα τον Μπικακη στυλιανο αν θυμαμαι καλα σε βιβλιο γκινες ειναι ο τυπος πολυ τρελα κρητικοπουλο παληκαρι δυνατο
Παίδες (Ασπρούλα, ραφτούλα, λαλάκη και λοιπές), βάλτε τα κοντάρια από τις βρομοσημαίες στον κώλο από σήμερα, για καλό κλύσμα.
![]()
![]()
![]()

Παίδες (Ασπρούλα, ραφτούλα, λαλάκη και λοιπές), βάλτε τα κοντάρια από τις βρομοσημαίες στον κώλο από σήμερα, για καλό κλύσμα.
![]()
![]()
![]()

Τι είπες μωρή τσούλα ΛΑΔΩΝΕ την ΟΠΟΥΛΑ ΛΕΜΕ.....
θα σου χώσω το δαχτυλάκι και μετά......... (ακολουθεί εικαστικό)
γιατι δεν εχω γινει ακομα ενας σαπιος κωλογερος οπως εσυ και εχω χρονο να υπηρετησω την χωρα μου.
Εσυ δεν μας λες ομως που πλεον στην ηλικια σου αναγκαστικα θα επρεπε να ειχες υπηρετησει?![]()
Σε τρέλλα Μπαρλέτης, Τσέλκας, Γεωργαντάς (είχε τους ΕΛΔΥΚΑΡΙΟΥΣ), Δημουλιός, Καραβάς (μεγάλος ηγέτης). Πολύ κοντά στους στρατιώτες ήταν ο Αναστασιλάκης, σε κέρδιζε με την ηρεμία του.
Όταν ήμουν εγώ ο Μπικάκης ήταν ακόμη Διοικητής στους νεοσυλλέκτους.
Ρε τί μου θύμησεεεεες...΄
Ανατριχιασα 258 ημουν