Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
γεια σου :-* :-*Καλησπέρα Ρομίνα!!
Γεια σασ!Τωρα μεχρι τις 23:00 ειναι η Ρομινακαι μετα η Κατερινα :-* :-* :-*
Πραγματικα εξαρετικες.www.studio55-gr.com/girls][size=12pt]Εδω[/size][/url] μπορειτε να δειτε τις νεεσ φωτογραφιες της Αννα-Μαριας και της Αλεξια! :-* :-* :-*

Εφχαριστο για τα καλα σου λογια :-* :-* :-*Πραγματικα εξαρετικες.
Αν και στην πραγματικοτητα τα κοριτσια ειναι πιο ομορφα...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η αληθεια ειναι........Εφχαριστο για τα καλα σου λογια :-* :-* :-*
Ρομίνα, αν έχεις έναν χρόνο στην Ελλάδα,γράφεις σε αυτό το επίπεδο και προφανώς μιλάς ανάλογα,είσαι αξιέπαινη.Λαμβανομένου υπόψη ότι έχεις παρέλθει την κατά κανόνα μαθησιακή ηλικία.ναι μωρο μονη μου γραφω ..εχω ενα χρονο στιν ελαδα ...![]()
ευχαριστο παρα πολυ! :-*Ρομίνα, αν έχεις έναν χρόνο στην Ελλάδα,γράφεις σε αυτό το επίπεδο και προφανώς μιλάς ανάλογα,είσαι αξιέπαινη.Λαμβανομένου υπόψη ότι έχεις παρέλθει την κατά κανόνα μαθησιακή ηλικία.
Καλά τι βυζάρες είναι αυτές?Μερι τη 23:00 σασ περιμενι η Αννα-Μαρια :-* :-* :-*

Μερι τη 23:00 σασ περιμενι η Αννα-Μαρια :-* :-* :-*

Καλημερα :-* :-* :-*Μήπως μπορούμε να έχουμε καμία φωτογραφία από Ελένη. Γιατί πρέπει να είναι πολύ .....κοπέλα
! :-* :-* :-*Αλλο να τις βλέπεις και άλλο να τις ακουμπας........Καλά τι βυζάρες είναι αυτές?![]()
![]()