μαγκες καλημερα καταρχας.προσ ενημεροση ολων ειχα παει πριν 9 μηνες και ξαναπαω σε ενα.1)το καθε ατομο μπορει να κραταει πανω του μεχρι 5 γραμ.απο καθε ειδος φουντας σοκολατας κλπ. εμεις ειμασταν 5 και κρατουσα εγω 25 γραμ. στο μπουφαν μου μας καναν ελεγχο(ευγενεστατοι μπατσοι μας ειπαν οτι ψαχναν για οπλα)και οταν εβαλε το χερι στην μπροστινη τσεπη του μπουφαν μου που ειχα 25 γραμ διαφορα δεν ασχοληθηκε καν.2)εχει απαγορευτει η χρηση βιομηχανικου καπνου οπος προβλεπει η νομοθεσια της καπνοαπαγορευσης σε καθε χωρα αλλα εδω ενω υπαρχουν τα σχετικα αυτοκολητα ειναι για τα ματια του κοσμου και φυσικα στριβεις κανονικοτατα και δεν σου λεει κανεις τπτ.επισκεφτηκα καμια 20αρια κοφι σοπ και σε ενα μονο απαγορευοταν το καπνισμα ΓΕΝΙΚΑ οποτε αγοραζεις και φευγεις.παντος τα περι καπνου αν πατε θα το δειτε εμεις στριβαμε στα μπαρ πανω μπροστα στους ιδιοκτητες.επισης προς ενημεροση μπορει ο καθενας να εχει σπιτι του 5 δεντρακαι η συληψη για μεγαλες ποσοτητες φου ειναι απλα παρεμποριο καθος δεν θεορειται ναρκοτικο και παρανομο.νομιζω πως για ταλλα ναρκοτικα οι ποινες ειναι μεγαλυτερες απο εδω.ααα και μην ακουω βλακειες οτι οι ολλανδοι δεν πινουν.το τσιγαρακι το κατεβαζουν 70%ανεξαρτητου ηλικιας(σε λογικα πλαισια παντα).οστοσο το amsterdam αξιζει να το επισκεφτεις και για αλλους λογους εκτος απο πιομα και γαμησι(δεν μιλαω για μας συναθλητες χεχε)
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).




Εισιτήρια θα πέσουν και άλλο μετά τις γιορτές