Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
ποια γαδα??ρώτα στη ΓΑΔΑ
αυτός τώρα έχει γίνει η καθαρίστρια της πτέρυγας...ότι του αξίζει δηλαδή
απλά λέω πως και δεν έβαλες το όνομα του πρώτο πρώτο
ποια γαδα??ρώτα στη ΓΑΔΑ
τα υπόλοιπα τσογλάνια που συμμετείχαν στην ομαδική δολοφονία δεν σου κάνουν ?ποια γαδα??
αυτός τώρα έχει γίνει η καθαρίστρια της πτέρυγας...ότι του αξίζει δηλαδή
απλά λέω πως και δεν έβαλες το όνομα του πρώτο πρώτο
και αυτοί μου κάνουν και όλοι οι καθυστερημένοι που είναι μάγκες στο γήπεδο αλλά δεν αντέχουν να δουλέψουν ούτε 1 ώρα.τα υπόλοιπα τσογλάνια που συμμετείχαν στην ομαδική δολοφονία δεν σου κάνουν ?
μπορεί να ήταν και κανά στράκι γιόκας υπουργού και να το καλύψανε
Μπορεί να βρήκανε τον πιό οικονομικά αδύναμο και να του τα φορτώσανε ... ή να τον πιάσαν ρόιδο ...
όλοι μαζί λέμε σκότωσαν τον Λυγγερίδη , αυτοί στη λίστα συμμετείχαν με χαρτζηλίκι και ανθελληνικά ένστικτακαι αυτοί μου κάνουν και όλοι οι καθυστερημένοι που είναι μάγκες στο γήπεδο αλλά δεν αντέχουν να δουλέψουν ούτε 1 ώρα.
Απλά λέω...αν είναι να υποστηρίξεις τον άνθρωπο που σκοτώθηκε και καλά κάνεις...φαντάζομαι πρώτος πρώτος πρέπει να είναι αυτός που τον σκότωσε
άσχετα από την καταγωγή...το μαλακιστήρι της γειτονιάς τον σκότωσε.
Ποιος γιόκας υπουργού μωρέ...αφού ομολόγησε
και τι να του φορτώσανε??? αν ήθελαν να φορτώσουν σε κάποιον...αυτοί οι αμπντούλ από τη λίστα σου είναι πολύ καλύτερα θύματα....αυτού η οικογένεια του βγήκε και στα κανάλια για να κλαφτεί για τον "γιόκα της"![]()
Έ καλά,δε φαντάζομαι να τρόμαξες κιόλας ...Ο Χριστός και η Παναγία

Δεν το καταλαβαίνεις θα στο πω πιο απλάόλοι μαζί λέμε σκότωσαν τον Λυγγερίδη , αυτοί στη λίστα συμμετείχαν με χαρτζηλίκι και ανθελληνικά ένστικτα
Καλλιθέα είναι όλοι για Γκουαντάναμο και όχι μόνον Καλλιθέα ,σε όλες τις πλατείες τα ίδια μπάχαλα συμβαίνουν με ναρκωτικά κτλπ
Θα τα βλέπουμε όλο κ πιό συχνά όσο υπάρχει μελετημένη ατιμωρησία διότι η ζουγκλοποίηση συμφέρει τους ολιγάρχες
ναι τα κατάφερες άτιμε δεν ήξερα που να κρυφτώΈ καλά,δε φαντάζομαι να τρόμαξες κιόλας ...
Στο δίδυμο Σαούλ - Μπαρόκ αναφέρομαι σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες. Ατέρμονες συζητήσεις τουτέστιν, που δε βλέπω να οδηγούν πουθενά. Χιουμοριστικό είναι το ποστ , τρόπος έκφρασης.
Πάντως κατάφερα χθες να στείλω νωρίς τον Σαούλ για νάνι εκτός κι αν κρυφογυρνοβολούσε λουφάροντας σε άλλα νήματα ο ιταμός!!!
Έκτοτε κάνει ότι δε με βλέπει τάχα μου
Αυτά πάνω κάτω.
δεν ήταν ένα τσογλάνι που έτυχε-έκατσε η κακιά η ώραΔεν το καταλαβαίνεις θα στο πω πιο απλά
ο άνθρωπος αυτός πήγε για ένα μεροκάματο και σκοτώθηκε κάνοντας την δουλειά του.
από ένα τσογλάνι κακομαθημένο μπλεγμένο στα γηπεδικά
σταμάτα να χρησιμοποιείς το γεγονός αυτό για τους δικούς σου σκοπούς γιατί είναι ύβρη προς τον δολοφονημένο άνθρωπο
έλεος
και εγώ το λέω που δεν έχω καμία ιδιαίτερη αγάπη για τους ματατζίδες και τις ομάδες αυτές
αλλά λίγο όριο να πούμε
όχι δεν έτυχε...ήταν κωλοπαίδι και θα το έκανε έτσι και αλλιώςδεν ήταν ένα τσογλάνι που έτυχε-έκατσε η κακιά η ώρα
Ήταν πολλά τσογλάνια με πολλούς αλβανούς που έχουν μίσος για το Ελληνικό Εθνόσημο
συν βεβαίως τα χαρτζηλίκια
Πιό λιανά δεν γίνεται , αποδέξου την πραγματικότητα
Και στην Καλλιθέα τα ίδια περίπου μπλεξίματα με ντρόγκια και αλλοδαπούς
Οκέι στη Κρήτη προέκυψε Σκοπιανός μακελάρης δεν ήταν αλμπάνης
Καλώς ή κακώς, όταν ήμουν μικρός, ο πατέρας μου με έπαιρνε μαζί του στις προεκλογικές συγκεντρώσεις των τριών κομμάτων, ΕΡΕ, Ένωσης Κέντρου και ΕΔΑ, στο Σύνταγμα κυρίως και άκουγε τα προεκλογικά τους προγραμματα. Έχω μάθει λοιπόν να προσπαθώ να βλέπω και να ακουω τι έχει να πει ο καθένας που ζητάει την ψήφο μου. Τα τελευταία βέβαια χρόνια αυτό δεν ισχύει.Αμοιβαία τα αισθήματα.
Αν και δεν θυμάμαι να έχουμε διαφωνήσει ουσιαστικά ποτέ.
Το γνωρίζω.
Αφορμή για την ερώτηση ήταν μια παλαιότερη ανάρτησή σου, που ήσουν ο μοναδικός που είχες πει το αυτονόητο: ότι χωρίς να γνωρίζουμε πρόγραμμα και μέλη, δεν μπορούμε να κρίνουμε ακόμα.
Με αφορμή αυτό σε ρώτησα αν θα μπορούσες να την ψηφίσεις υπό αυτήν την προϋπόθεση, γιατί πρόσφατα ανακάλυψα το site της με ομοιοπαθητική και λοιπά ανατριχιαστικά.
Ότι θέλεις κάνε, σιγά τα ωά.ναι τα κατάφερες άτιμε δεν ήξερα που να κρυφτώ
δεν κάνω ότι δεν σε βλέπω απλά δεν απάντησα στην τρολιά σου νόμιζα ότι είναι αναμενόμενο?
να πας να ρωτήσεις εσύ τη μάνα του χωρίς μεταφραστή ,ώστε να καταλάβει πως είσαι αλβανόςόχι δεν έτυχε...ήταν κωλοπαίδι και θα το έκανε έτσι και αλλιώς
εγώ άλλο σου λέω....σταμάτα να χρησιμοποιείς τον θάνατο ενός ανθρώπου για τις ρατσιστικές σου ψεκασμένες μαλακίες.
Το να γράφεις από το πουθενά μια λίστα μόνο με αλλοδαπούς με όλα τους τα στοιχεία και να ξεχνάς ακόμα και να αναφέρεις τον δολοφόνο είναι σαν να κατουράς πάνω στο γεγονός.
Για ρώτα την μάνα του...αν την ενδιαφέρουν περισσότερο τα εθνόσημα ή ο δολοφόνος του παιδιού της

δεν έχω θέμαΌτι θέλεις κάνε, σιγά τα ωά.
Αφού είσαι το κέντρο του κόσμου αλλά και αποδέκτης/θύμα της κάθε ρυπαρής πλεκτάνης βεβαίως βεβαίως.
Τί, όχι;
θύμα δεν είναι ό,τι και να του συμβεί στην Ελλάδα που θερίζει η χοληστερίνηΌτι θέλεις κάνε, σιγά τα ωά.
Αφού είσαι το κέντρο του κόσμου αλλά και αποδέκτης/θύμα της κάθε ρυπαρής πλεκτάνης βεβαίως βεβαίως.
Τί, όχι;

Ά τώρα κάνεις και παραγγελία το είδος των ερωτήσεων που θα σου κάνω.δεν έχω θέμα
ρώτα με κάτι που δεν είναι τρολιά να σου απαντήσω
εγώ φταίω που κάθομαι και σου μιλάω και σοβαράνα πας να ρωτήσεις εσύ τη μάνα του χωρίς μεταφραστή ,ώστε να καταλάβει πως είσαι αλβανός
Δεν ήταν αλλοδαποί στο φλου , στη λίστα
Ήταν αλβανοί τύπε !!! Αλβανοί !!! δεν ήταν ούτε πακιστανοί ούτε αφρικανοί !!
Εάν ενοχλείσαι επειδή είσαι αλβανό π-ουτσεκά ,τα παράπονα σου στην ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ και στην Δικαιοσύνη
που δημοσίευσε τα ονόματα των Αλβανών πουτσεκαπουστριδίων![]()
αντιθέτωςΆ τώρα κάνεις και παραγγελία το είδος των ερωτήσεων που θα σου κάνω.

τι φταίω εγώ ο φιλήσυχος νοικοκυραίος Έλληνας που η φάρα σου ρέπει στο έγκλημαστο ΡΑΜΑ τη φασιστο-υπόγα
δεν φταίει η φωτοβολίδα και δεν ήταν μία !!!κάνε προπαγάνδα κανίβαλε στον θάνατο κάποιου που κάηκε ζωντανός με μια φωτοβολίδα μέσα στο πόδι
Έεεεχει και μερικές καλές απόψεις ο άτιμος αλλά άπαξ κι αισθανθεί πως τον πλησιάζουν στο τέριτορυ του βγάνει αγκάθια μη σου πω δαγκώνει κιόλας μην τυχόν και του πάρουν τοτοτοττττ-ό δικό του το πολύτιμό του τη μοναδική ιδιαιτερότητα του τον ιδιάζοντα κοπανιστό αέρα του.θύμα δεν είναι ό,τι και να του συμβεί στην Ελλάδα που θερίζει η χοληστερίνη
Όλα να τα αντέξει διότι στη Νιγηρία δουλεύουν πιτσιρίκια για μισό δολλάριο τη μέρα στα ορυχεία των καπιταλιστών
Άντε μάθαμε να δίνουμε πουρμπουάρια στο κάθε πακιστανό που μας φέρνει τα πιτόγυρα , λες κ του ΄πεσε ο κώλος
![]()