Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (2 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
ποια γαδα??

αυτός τώρα έχει γίνει η καθαρίστρια της πτέρυγας...ότι του αξίζει δηλαδή

απλά λέω πως και δεν έβαλες το όνομα του πρώτο πρώτο
τα υπόλοιπα τσογλάνια που συμμετείχαν στην ομαδική δολοφονία δεν σου κάνουν ?
μπορεί να ήταν και κανά στράκι γιόκας υπουργού και να το καλύψανε
Μπορεί να βρήκανε τον πιό οικονομικά αδύναμο και να του τα φορτώσανε ... ή να τον πιάσαν ρόιδο ...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
τα υπόλοιπα τσογλάνια που συμμετείχαν στην ομαδική δολοφονία δεν σου κάνουν ?
μπορεί να ήταν και κανά στράκι γιόκας υπουργού και να το καλύψανε
Μπορεί να βρήκανε τον πιό οικονομικά αδύναμο και να του τα φορτώσανε ... ή να τον πιάσαν ρόιδο ...
και αυτοί μου κάνουν και όλοι οι καθυστερημένοι που είναι μάγκες στο γήπεδο αλλά δεν αντέχουν να δουλέψουν ούτε 1 ώρα.

Απλά λέω...αν είναι να υποστηρίξεις τον άνθρωπο που σκοτώθηκε και καλά κάνεις...φαντάζομαι πρώτος πρώτος πρέπει να είναι αυτός που τον σκότωσε

άσχετα από την καταγωγή...το μαλακιστήρι της γειτονιάς τον σκότωσε.

Ποιος γιόκας υπουργού μωρέ...αφού ομολόγησε


και τι να του φορτώσανε??? αν ήθελαν να φορτώσουν σε κάποιον...αυτοί οι αμπντούλ από τη λίστα σου είναι πολύ καλύτερα θύματα....αυτού η οικογένεια του βγήκε και στα κανάλια για να κλαφτεί για τον "γιόκα της" :confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
και αυτοί μου κάνουν και όλοι οι καθυστερημένοι που είναι μάγκες στο γήπεδο αλλά δεν αντέχουν να δουλέψουν ούτε 1 ώρα.

Απλά λέω...αν είναι να υποστηρίξεις τον άνθρωπο που σκοτώθηκε και καλά κάνεις...φαντάζομαι πρώτος πρώτος πρέπει να είναι αυτός που τον σκότωσε

άσχετα από την καταγωγή...το μαλακιστήρι της γειτονιάς τον σκότωσε.

Ποιος γιόκας υπουργού μωρέ...αφού ομολόγησε


και τι να του φορτώσανε??? αν ήθελαν να φορτώσουν σε κάποιον...αυτοί οι αμπντούλ από τη λίστα σου είναι πολύ καλύτερα θύματα....αυτού η οικογένεια του βγήκε και στα κανάλια για να κλαφτεί για τον "γιόκα της" :confused:
όλοι μαζί λέμε σκότωσαν τον Λυγγερίδη , αυτοί στη λίστα συμμετείχαν με χαρτζηλίκι και ανθελληνικά ένστικτα

Καλλιθέα είναι όλοι για Γκουαντάναμο και όχι μόνον Καλλιθέα ,σε όλες τις πλατείες τα ίδια μπάχαλα συμβαίνουν με ναρκωτικά κτλπ
Θα τα βλέπουμε όλο κ πιό συχνά όσο υπάρχει μελετημένη ατιμωρησία διότι η ζουγκλοποίηση συμφέρει τους ολιγάρχες
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
Ο Χριστός και η Παναγία
Έ καλά,δε φαντάζομαι να τρόμαξες κιόλας ...

Στο δίδυμο Σαούλ - Μπαρόκ αναφέρομαι σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες. Ατέρμονες συζητήσεις τουτέστιν, που δε βλέπω να οδηγούν πουθενά. Χιουμοριστικό είναι το ποστ , τρόπος έκφρασης.

Πάντως κατάφερα χθες να στείλω νωρίς τον Σαούλ για νάνι εκτός κι αν κρυφογυρνοβολούσε λουφάροντας σε άλλα νήματα ο ιταμός!!!

Έκτοτε κάνει ότι δε με βλέπει τάχα μου :dunno:

Αυτά πάνω κάτω.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
όλοι μαζί λέμε σκότωσαν τον Λυγγερίδη , αυτοί στη λίστα συμμετείχαν με χαρτζηλίκι και ανθελληνικά ένστικτα

Καλλιθέα είναι όλοι για Γκουαντάναμο και όχι μόνον Καλλιθέα ,σε όλες τις πλατείες τα ίδια μπάχαλα συμβαίνουν με ναρκωτικά κτλπ
Θα τα βλέπουμε όλο κ πιό συχνά όσο υπάρχει μελετημένη ατιμωρησία διότι η ζουγκλοποίηση συμφέρει τους ολιγάρχες
Δεν το καταλαβαίνεις θα στο πω πιο απλά


ο άνθρωπος αυτός πήγε για ένα μεροκάματο και σκοτώθηκε κάνοντας την δουλειά του.

από ένα τσογλάνι κακομαθημένο μπλεγμένο στα γηπεδικά


σταμάτα να χρησιμοποιείς το γεγονός αυτό για τους δικούς σου σκοπούς γιατί είναι ύβρη προς τον δολοφονημένο άνθρωπο

έλεος

και εγώ το λέω που δεν έχω καμία ιδιαίτερη αγάπη για τους ματατζίδες και τις ομάδες αυτές

αλλά λίγο όριο να πούμε
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Έ καλά,δε φαντάζομαι να τρόμαξες κιόλας ...

Στο δίδυμο Σαούλ - Μπαρόκ αναφέρομαι σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες. Ατέρμονες συζητήσεις τουτέστιν, που δε βλέπω να οδηγούν πουθενά. Χιουμοριστικό είναι το ποστ , τρόπος έκφρασης.

Πάντως κατάφερα χθες να στείλω νωρίς τον Σαούλ για νάνι εκτός κι αν κρυφογυρνοβολούσε λουφάροντας σε άλλα νήματα ο ιταμός!!!

Έκτοτε κάνει ότι δε με βλέπει τάχα μου :dunno:

Αυτά πάνω κάτω.
ναι τα κατάφερες άτιμε δεν ήξερα που να κρυφτώ :confused:

δεν κάνω ότι δεν σε βλέπω απλά δεν απάντησα στην τρολιά σου νόμιζα ότι είναι αναμενόμενο?
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Δεν το καταλαβαίνεις θα στο πω πιο απλά


ο άνθρωπος αυτός πήγε για ένα μεροκάματο και σκοτώθηκε κάνοντας την δουλειά του.

από ένα τσογλάνι κακομαθημένο μπλεγμένο στα γηπεδικά


σταμάτα να χρησιμοποιείς το γεγονός αυτό για τους δικούς σου σκοπούς γιατί είναι ύβρη προς τον δολοφονημένο άνθρωπο

έλεος

και εγώ το λέω που δεν έχω καμία ιδιαίτερη αγάπη για τους ματατζίδες και τις ομάδες αυτές

αλλά λίγο όριο να πούμε
δεν ήταν ένα τσογλάνι που έτυχε-έκατσε η κακιά η ώρα
Ήταν πολλά τσογλάνια με πολλούς αλβανούς που έχουν μίσος για το Ελληνικό Εθνόσημο
συν βεβαίως τα χαρτζηλίκια
Πιό λιανά δεν γίνεται , αποδέξου την πραγματικότητα

Και στην Καλλιθέα τα ίδια περίπου μπλεξίματα με ντρόγκια και αλλοδαπούς
Οκέι στη Κρήτη προέκυψε Σκοπιανός μακελάρης δεν ήταν αλμπάνης
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
δεν ήταν ένα τσογλάνι που έτυχε-έκατσε η κακιά η ώρα
Ήταν πολλά τσογλάνια με πολλούς αλβανούς που έχουν μίσος για το Ελληνικό Εθνόσημο
συν βεβαίως τα χαρτζηλίκια
Πιό λιανά δεν γίνεται , αποδέξου την πραγματικότητα

Και στην Καλλιθέα τα ίδια περίπου μπλεξίματα με ντρόγκια και αλλοδαπούς
Οκέι στη Κρήτη προέκυψε Σκοπιανός μακελάρης δεν ήταν αλμπάνης
όχι δεν έτυχε...ήταν κωλοπαίδι και θα το έκανε έτσι και αλλιώς


εγώ άλλο σου λέω....σταμάτα να χρησιμοποιείς τον θάνατο ενός ανθρώπου για τις ρατσιστικές σου ψεκασμένες μαλακίες.

Το να γράφεις από το πουθενά μια λίστα μόνο με αλλοδαπούς με όλα τους τα στοιχεία και να ξεχνάς ακόμα και να αναφέρεις τον δολοφόνο είναι σαν να κατουράς πάνω στο γεγονός.

Για ρώτα την μάνα του...αν την ενδιαφέρουν περισσότερο τα εθνόσημα ή ο δολοφόνος του παιδιού της
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.694
Πόντοι
21.395
Αμοιβαία τα αισθήματα.
Αν και δεν θυμάμαι να έχουμε διαφωνήσει ουσιαστικά ποτέ.

Το γνωρίζω.

Αφορμή για την ερώτηση ήταν μια παλαιότερη ανάρτησή σου, που ήσουν ο μοναδικός που είχες πει το αυτονόητο: ότι χωρίς να γνωρίζουμε πρόγραμμα και μέλη, δεν μπορούμε να κρίνουμε ακόμα.
Με αφορμή αυτό σε ρώτησα αν θα μπορούσες να την ψηφίσεις υπό αυτήν την προϋπόθεση, γιατί πρόσφατα ανακάλυψα το site της με ομοιοπαθητική και λοιπά ανατριχιαστικά.
Καλώς ή κακώς, όταν ήμουν μικρός, ο πατέρας μου με έπαιρνε μαζί του στις προεκλογικές συγκεντρώσεις των τριών κομμάτων, ΕΡΕ, Ένωσης Κέντρου και ΕΔΑ, στο Σύνταγμα κυρίως και άκουγε τα προεκλογικά τους προγραμματα. Έχω μάθει λοιπόν να προσπαθώ να βλέπω και να ακουω τι έχει να πει ο καθένας που ζητάει την ψήφο μου. Τα τελευταία βέβαια χρόνια αυτό δεν ισχύει.
Ακόμα δεν έχω προλαβει να δω αν έχει ανακοινώσει τίποτα σχετικά με πρόγραμμα καί ποιοί είναι οι συνεργάτες της. Όπως επίσης δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για ιατρικές μεθόδους, που καλώς ή κακώς, παραδόξως για την ηλικία μου, προς το παρόν δεν με έχουν απασχολήσει. Το πιθανότερο είναι να μην με εκφράζει, περιμένω όμως να δω και να ακούσω τις θέσεις της.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
ναι τα κατάφερες άτιμε δεν ήξερα που να κρυφτώ :confused:

δεν κάνω ότι δεν σε βλέπω απλά δεν απάντησα στην τρολιά σου νόμιζα ότι είναι αναμενόμενο?
Ότι θέλεις κάνε, σιγά τα ωά.

Αφού είσαι το κέντρο του κόσμου αλλά και αποδέκτης/θύμα της κάθε ρυπαρής πλεκτάνης βεβαίως βεβαίως.

Τί, όχι;
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
όχι δεν έτυχε...ήταν κωλοπαίδι και θα το έκανε έτσι και αλλιώς


εγώ άλλο σου λέω....σταμάτα να χρησιμοποιείς τον θάνατο ενός ανθρώπου για τις ρατσιστικές σου ψεκασμένες μαλακίες.

Το να γράφεις από το πουθενά μια λίστα μόνο με αλλοδαπούς με όλα τους τα στοιχεία και να ξεχνάς ακόμα και να αναφέρεις τον δολοφόνο είναι σαν να κατουράς πάνω στο γεγονός.

Για ρώτα την μάνα του...αν την ενδιαφέρουν περισσότερο τα εθνόσημα ή ο δολοφόνος του παιδιού της
να πας να ρωτήσεις εσύ τη μάνα του χωρίς μεταφραστή ,ώστε να καταλάβει πως είσαι αλβανός

Δεν ήταν αλλοδαποί στο φλου , στη λίστα
Ήταν αλβανοί τύπε !!! Αλβανοί !!! δεν ήταν ούτε πακιστανοί ούτε αφρικανοί !!
Εάν ενοχλείσαι επειδή είσαι αλβανό π-ουτσεκά ,τα παράπονα σου στην ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ και στην Δικαιοσύνη
που δημοσίευσε τα ονόματα των Αλβανών πουτσεκαπουστριδίων :dunno:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Ότι θέλεις κάνε, σιγά τα ωά.

Αφού είσαι το κέντρο του κόσμου αλλά και αποδέκτης/θύμα της κάθε ρυπαρής πλεκτάνης βεβαίως βεβαίως.

Τί, όχι;
δεν έχω θέμα

ρώτα με κάτι που δεν είναι τρολιά να σου απαντήσω
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Ότι θέλεις κάνε, σιγά τα ωά.

Αφού είσαι το κέντρο του κόσμου αλλά και αποδέκτης/θύμα της κάθε ρυπαρής πλεκτάνης βεβαίως βεβαίως.

Τί, όχι;
θύμα δεν είναι ό,τι και να του συμβεί στην Ελλάδα που θερίζει η χοληστερίνη
Όλα να τα αντέξει διότι στη Νιγηρία δουλεύουν πιτσιρίκια για μισό δολλάριο τη μέρα στα ορυχεία των καπιταλιστών
Άντε μάθαμε να δίνουμε πουρμπουάρια στο κάθε πακιστανό που μας φέρνει τα πιτόγυρα , λες κ του ΄πεσε ο κώλος

:coffee:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
να πας να ρωτήσεις εσύ τη μάνα του χωρίς μεταφραστή ,ώστε να καταλάβει πως είσαι αλβανός

Δεν ήταν αλλοδαποί στο φλου , στη λίστα
Ήταν αλβανοί τύπε !!! Αλβανοί !!! δεν ήταν ούτε πακιστανοί ούτε αφρικανοί !!
Εάν ενοχλείσαι επειδή είσαι αλβανό π-ουτσεκά ,τα παράπονα σου στην ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ και στην Δικαιοσύνη
που δημοσίευσε τα ονόματα των Αλβανών πουτσεκαπουστριδίων :dunno:
εγώ φταίω που κάθομαι και σου μιλάω και σοβαρά

ενώ είσαι ένα καύκαλο γεμάτο με τις ιδέες της φασιστο-υπόγας

κάνε προπαγάνδα κανίβαλε στον θάνατο κάποιου που κάηκε ζωντανός με μια φωτοβολίδα μέσα στο πόδι


στα παπάρια σου εσένα το κωλοπαίδι που του την έριξε με την μεγαλύτερη ευκολία λες και παίζει playstation, το έβγαλες και εξιλαστήριο θύμα..εσένα σε καίει η ψύχωση σου με τους αλλοδαπούς
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Ά τώρα κάνεις και παραγγελία το είδος των ερωτήσεων που θα σου κάνω.
αντιθέτως

σου θέτω τα όρια μέσα στα οποία προτίθεμαι να απαντήσω

κατά τα λοιπά...μπορείς να ρωτάς και μέχρι το 2040...δεν θα σου το απαγορεύσω εγώ :coffee:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
κάνε προπαγάνδα κανίβαλε στον θάνατο κάποιου που κάηκε ζωντανός με μια φωτοβολίδα μέσα στο πόδι
δεν φταίει η φωτοβολίδα και δεν ήταν μία !!!
Ήταν πολλές που εκτόξευσαν με μίσος οι αλβανοί και δολοφόνησαν τον ΑΣΤΥΝΟΜΟ
Δεν τα λέω εγώ, η ΓΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ τα λένε

μη κάνεις σαν τους κούληδες που τα βάζουν με τη Κοβέσι ...
ας μην είστε εθισμένοι στο έγκλημα ώστε να κερδίσετε τον σεβασμό ...
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
θύμα δεν είναι ό,τι και να του συμβεί στην Ελλάδα που θερίζει η χοληστερίνη
Όλα να τα αντέξει διότι στη Νιγηρία δουλεύουν πιτσιρίκια για μισό δολλάριο τη μέρα στα ορυχεία των καπιταλιστών
Άντε μάθαμε να δίνουμε πουρμπουάρια στο κάθε πακιστανό που μας φέρνει τα πιτόγυρα , λες κ του ΄πεσε ο κώλος

:coffee:
Έεεεχει και μερικές καλές απόψεις ο άτιμος αλλά άπαξ κι αισθανθεί πως τον πλησιάζουν στο τέριτορυ του βγάνει αγκάθια μη σου πω δαγκώνει κιόλας μην τυχόν και του πάρουν τοτοτοττττ-ό δικό του το πολύτιμό του τη μοναδική ιδιαιτερότητα του τον ιδιάζοντα κοπανιστό αέρα του.

Για τον οποίον φυσικά οι υπόλοιποι δε νομίζω να νοιάζονται γρί.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom