Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.897
- Like
- 159.981
Σε ευχαριστώ καρδούλα μου ....![]()
Γυρνα μας έχεις λείψει!!!
Τον Αυγουστο που όλοι θα λείπετε εγώ θα έρθω Αθήνα ....χαχαχαχαχα !Γυρνα μας έχεις λείψει!!!
Μέχρι να γυρίσει καλά να περνάς!!!



Σου την φέραμε,και εμείς Αθήνα θα είμαστεΤον Αυγουστο που όλοι θα λείπετε εγώ θα έρθω Αθήνα ....χαχαχαχαχα !
Σε ευχαριστώ καρδιά μου περνάω πολύ όμορφα!
![]()
Τον Αύγουστο θα είναι πολύ ωραία στην Αθήνα!Σου την φέραμε,και εμείς Αθήνα θα είμαστε





ΧΑ τον Αύγουστο έχω άδεια αλλά θα μείνω ΑθήναΤον Αυγουστο που όλοι θα λείπετε εγώ θα έρθω Αθήνα ....χαχαχαχαχα !
Σε ευχαριστώ καρδιά μου περνάω πολύ όμορφα!
![]()
OOps... Αλλαγές. Το απο Σεπτέμβριο πλησίασε σε Αύγουστο......Τον Αυγουστο που όλοι θα λείπετε εγώ θα έρθω Αθήνα ....χαχαχαχαχα !
Σε ευχαριστώ καρδιά μου περνάω πολύ όμορφα!
![]()
....θα έρθω για τις προετοιμασίας του γάμου μας !.ΧΑ τον Αύγουστο έχω άδεια αλλά θα μείνω Αθήνα![]()
ετοιμασου να μην κλεισεις μπουτι στο μηνα του μελιτος....θα έρθω για τις προετοιμασίας του γάμου μας !.
Εκτός αν το μετάνιωσες
![]()
Γεια σου κουκλάρα Έλενα , μας έχεις λείψει πολύ και νομίζω πως πλέον λείπει κάτι φρέσκο από την κορμάρα σου στο νήμα
Δε πειράζει στειλε εσυ....αν δεν χάσω κιλά φωτό δεν θα δείτε !
Σήμερα απόλαυσα το ψαράκι μου και το βράδυ ένα γιαουρτάκι και νωρίς για ύπνο ....![]()
μια χαρα κορμαρα εισαι.....ανεβασε φωτο χωρις ρουχα ετσι ωστε να τραβηξουν τα βλεματα τα καλουδια σου και οχι τα κιλακια που πηρες....αν δεν χάσω κιλά φωτό δεν θα δείτε !
Σήμερα απόλαυσα το ψαράκι μου και το βράδυ ένα γιαουρτάκι και νωρίς για ύπνο ....![]()
εσύ θα με δεις γυμνή την πρώτη νύχτα του γάμου!μια χαρα κορμαρα εισαι.....ανεβασε φωτο χωρις ρουχα ετσι ωστε να τραβηξουν τα βλεματα τα καλουδια σου και οχι τα κιλακια που πηρες![]()
Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η!
Δεν είσαι από Αθήνα?Τον Αυγουστο που όλοι θα λείπετε εγώ θα έρθω Αθήνα ....χαχαχαχαχα !
Σε ευχαριστώ καρδιά μου περνάω πολύ όμορφα!
![]()
Τίποτε. Οπότε άστον να μείνει με την απορία...ΑΝ απαντήσω τι κερδίζω ???
![]()
