Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (8 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 221 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    412

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
335
Like
463
Πόντοι
21
Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο ότι παρουσιάζει ένα πληρες πρόγραμμα, μετρημένο μέχρι δεκάρας και με σαφείς και ορισμένες θέσεις, θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;
Ψηφιζουμε το μικροτερο κακο και ο ανταγωνισμος της ειναι ετη φωτος χειροτερος
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.059
Like
2.489
Πόντοι
456
Ψηφιζουμε το μικροτερο κακο και ο ανταγωνισμος της ειναι ετη φωτος χειροτερος
Το ίδιο επιχείρημα λένε και όσοι μη νεοδημοκράτες ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία.
Δεν αναφέρομαι στο ποιος έχει δίκιο επί της ουσίας, αλλά στην ίδια τη φύση του επιχειρήματος.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
335
Like
463
Πόντοι
21
Το ίδιο επιχείρημα λένε και όσοι μη νεοδημοκράτες ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία.
Δεν αναφέρομαι στο ποιος έχει δίκιο επί της ουσίας, αλλά στην ίδια τη φύση του επιχειρήματος.
Αν κοιταξεις τους οικονομικους δεικτες της ΕΕ, οι τωρινοι μας εφεραν στον πατο, ειναι αποδεδειγμενα οι χειροτεροι
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.397
Like
14.082
Πόντοι
3.556
Αν κοιταξεις τους οικονομικους δεικτες της ΕΕ, οι τωρινοι μας εφεραν στον πατο, ειναι αποδεδειγμενα οι χειροτεροι

Καλύτερα δεν μπορουσε να παει η Ελλάδα.Η πτώση εχει δρομολογηθεί από τα μνημόνια.Χειρότερα θα μπορούσε να πάει.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.782
Κριτικές
2
Like
33.803
Πόντοι
9.931
Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο ότι παρουσιάζει ένα πληρες πρόγραμμα, μετρημένο μέχρι δεκάρας και με σαφείς και ορισμένες θέσεις, θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;
εσύ θα ψήφιζες ομοιοπαθητική ?
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.782
Κριτικές
2
Like
33.803
Πόντοι
9.931
νομίζω ότι ένας από τους δυο μας δεν κατάλαβε τον άλλο.

θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;
το ερώτημα είναι αν εσύ θα ψήφιζες έναν που πιστεύει σε ομοιοπαθητική
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.059
Like
2.489
Πόντοι
456
το ερώτημα είναι αν εσύ θα ψήφιζες έναν που πιστεύει σε ομοιοπαθητική
Από την ερώτηση που έκανα στον σεβαστό κωλόγερο, η απάντηση είναι προφανής.
Συνεπώς κάτι άλλο θέλεις να πεις, σε συνέχεια της απάντησης μου.
Είναι εύκολο να το εκθέσεις απευθείας γιατί είμαι αρκετά κουρασμένος;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
από τους άλλους επαγγελματίες κηφήνες σίγουρα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να μην εξαγοραστεί.
Eνταξει, με λίγο τράβηγμα αυτάκι το μάζεψες λίγο γιατί νωρίτερα δήλωνες ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΟΣ πως δεν εξαγοράζεται.


Μια φωνή που δεν μπορεί να εξαγοραστεί θεωρείς ότι δεν είναι χρήσιμη μέσα στην βουλή;

Δηλαδή ποια φωνή είναι χρήσιμη για εσένα;
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.782
Κριτικές
2
Like
33.803
Πόντοι
9.931
Από την ερώτηση που έκανα στον σεβαστό κωλόγερο, η απάντηση είναι προφανής.
Συνεπώς κάτι άλλο θέλεις να πεις, σε συνέχεια της απάντησης μου.
Είναι εύκολο να το εκθέσεις απευθείας γιατί είμαι αρκετά κουρασμένος;
δηλαδή όχι !!! σωστά ?

επειδή είσαι κουρασμένος δες το βιντεάκι να ρηλαξάρεις :D:

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Αρχικά προσπαθείς να με προσεταιρισθείς εις βάρος εκείνου του τύπου, του Σαούλ, που τον έχω αποκλείσει, επειδή γράφει μαλακίες και αφού σού βάζω πάγο, επιτίθεσαι χωρίς να μού προσάπτεις κάτι. Μακρυά... κάνε παρέα με τους ομοίους σου μπλέ ακρδιδοφαταούλες...
Τσακάλι είσαι, πραγματικά, ΛΑΜΠΡΟ ΜΥΑΛΟ. :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.800
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Eνταξει, με λίγο τράβηγμα αυτάκι το μάζεψες λίγο γιατί νωρίτερα δήλωνες ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΟΣ πως δεν εξαγοράζεται.
είμαι 99% σίγουρος ότι δεν μπορεί να εξαγοραστεί

όχι επειδή είναι άγιος άνθρωπος αλλά επειδή ο θάνατος του παιδιού σου είναι 99% σίγουρο ότι είναι πιο σημαντικός από τα λεφτά.

Εσύ μπορεί να θεωρείς ότι θα "τα πάρει" από το ίδιο σύστημα που σκότωσε το παιδί της.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
όχι...απλά τονίζω....ότι και να κάνει

η απάντηση σας θα είναι πάντα μητσοτάκης
Και εσάς ότι και να συμβαίνει η απάντηση σας είναι "Μητσοτάκη γαμιεσαι, ζήτω η Κάρυ".

Συμφωνούμε τελικά.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.059
Like
2.489
Πόντοι
456
δηλαδή όχι !!! σωστά ?

επειδή είσαι κουρασμένος δες το βιντεάκι να ρηλαξάρεις :D:

Μπορούσες λοιπόν να το πεις απευθείας.

Όπως και να έχει, υπάρχει μια έκδηλη μανιχαϊστική θεώρηση των πραγμάτων και από εσένα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φαντάζει αδιανόητο το ότι το να μην υποστηρίζεις το Α, να σημαίνει ότι υποστηρίζεις το Ω.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
είμαι 99% σίγουρος ότι δεν μπορεί να εξαγοραστεί

όχι επειδή είναι άγιος άνθρωπος αλλά επειδή ο θάνατος του παιδιού σου είναι 99% σίγουρο ότι είναι πιο σημαντικός από τα λεφτά.

Εσύ μπορεί να θεωρείς ότι θα "τα πάρει" από το ίδιο σύστημα που σκότωσε το παιδί της.
Δηλαδή εξακολουθείς να πιστεύεις πως ότι κάνει πλέον και όπως έχει εξελιχθεί σαν περσονα, όλα γίνονται για το αδικοχαμένο παιδί της;
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.782
Κριτικές
2
Like
33.803
Πόντοι
9.931
Μπορούσες λοιπόν να το πεις απευθείας.

Όπως και να έχει, υπάρχει μια έκδηλη μανιχαϊστική θεώρηση των πραγμάτων και από εσένα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φαντάζει αδιανόητο το ότι το να μην υποστηρίζεις το Α, να σημαίνει ότι υποστηρίζεις το Ω.
πάντα αφήνω περιθώριο συλλογισμού στον συνομιλητή πριν την κίντερ έκπληξη , είναι θέμα ιπποτισμού :D:

Όπως και να έχει καλό είναι να μην ψηφίζουμε ψέκες αγύρτες ομοιοπαθητικούς
δεν είναι η συντέλεια του κόσμου αν είμαστε κοψοχέρηδες :drooling-face:
Εσύ βέβαια δεν κατηγόρησες την ομοιοπαθητικό Κάρυ προς όφελος του ομοιοπαθητιΚούλη ,στανταράκι τυχαία την έψεξες:angel:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.800
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Και εσάς ότι και να συμβαίνει η απάντηση σας είναι "Μητσοτάκη γαμιεσαι, ζήτω η Κάρυ".

Συμφωνούμε τελικά.
Δεν συμφωνούμε σε τίποτα

και δεν έχω όρεξη για τις μπαρούφες σου στα πολιτικά 12 η ώρα το βράδυ μαν :confused:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Μην ασχολείσαι μαζί μου. Μόνο με αυτά που γράφω. Εάν δεν έχεις κάποιον αντίλογο, βούλωνέ το.
Eνταξει, πάνω σ αυτά που γράφεις λοιπόν, σε αντίστοιχο ύφος, σαλτα και γαμησου.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.800
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Δηλαδή εξακολουθείς να πιστεύεις πως ότι κάνει πλέον και όπως έχει εξελιχθεί σαν περσονα, όλα γίνονται για το αδικοχαμένο παιδί της;
ναι έτσι πιστεύω

δεν έχω κανένα λόγο να μην το πιστεύω

όταν όμως αποδειχθεί ότι έχει πάρει καμιά επιδότηση οπεκεπε με θεία από την Νιγηρία ή αν της βρουν τίποτα αδιευκρίνιστα ποσά ή αν σε 4 χρόνια αποκτήσει +42 ακίνητα

τότε θα συμφωνήσω μαζί σου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom