Ko3371
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 101
- Κριτικές
- 5
- Like
- 245
- Πόντοι
- 21
Μόνο παιδική χαρά δεν είναι με τόσο χυσι που έχουμε ρίξει εκείΣημερα 9 το βραδυ μαρτ κοντα στη παιδικη χαρα
Μόνο παιδική χαρά δεν είναι με τόσο χυσι που έχουμε ρίξει εκείΣημερα 9 το βραδυ μαρτ κοντα στη παιδικη χαρα
Έχει δύο σημεία. Το ένα είναι επι της Γ Σεφερη στην παιδική χαρά και το άλλο εδώ: https://maps.app.goo.gl/q5CUdb95TkNnyhSg6?g_st=icΌλο και πιο συχνά βλέπω να αναφέρεται το The Mart εδώ μέσα. Πού ακριβώς γίνεται φάση εκεί;
Έχει κόσμο; και συνήθως τι ώρες μαζεύει;Έχει δύο σημεία. Το ένα είναι επι της Γ Σεφερη στην παιδική χαρά και το άλλο εδώ: https://maps.app.goo.gl/q5CUdb95TkNnyhSg6?g_st=ic
Απ όταν πέσει ο ήλιος και μετά πιστεύω. Έχει επιχειρήσεις γύρω γύρω οπότε λογικά μόλις κλείσουν αρχίζει να μαζεύει. Όσες φορές πήγα πέρασα καλά. Απλά δεν έχει πολλές καβατζες οπότε σε παίρνουν μάτι αρκετοί.Έχει κόσμο; και συνήθως τι ώρες μαζεύει;
Ωραία! Ευχαριστώ για τις πληροφορίεςΑπ όταν πέσει ο ήλιος και μετά πιστεύω. Έχει επιχειρήσεις γύρω γύρω οπότε λογικά μόλις κλείσουν αρχίζει να μαζεύει. Όσες φορές πήγα πέρασα καλά. Απλά δεν έχει πολλές καβατζες οπότε σε παίρνουν μάτι αρκετοί.
Χαρά μου! Καλό βόλι και γράψε μας ένα feedback όταν πας.Ωραία! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Όχι δεν χρειάζεται αμάξι. Υπάρχουν καβατζες που πας και γίνεται παιχνίδι. Οταν πας θα καταλάβεις.και απλα πας και κοβεις βολτες εκει μεχρι να πεσεις πανω σε καποιον που ψηνει φαση; χρειαζεσαι αμαξι για να γινει κατι;
Συμφωνώ! Πλέον είναι από τις καλές πιάτσες.Τα καλυτερα τσιμπουκια σε παντρεμενους εκει στο mart. Εχει σχεδον καθε βραδυ κοσμο πλεον, αξιζει!
Δεν έχω πάει ποτέ τόσο νωρίς αλλά δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει παιχνίδι όσο είναι μέρα.Απογευμα τυπου 5-6 δενε εχει τιποτα?
Πάντα έχεις το νου σου.Ρε παιδιά, να ρωτήσω κάτι που δεν καταλαβαίνω:
Δηλαδή πάτε εκεί, και το κάνετε στα όρθια, σε ανοιχτό χώρο; Και δεν φοβάστε μήπως σας πιάσει κανένας; π.χ. καμιά αστυνομία;
Δεν ξέρω, εγώ σε καμία περίπτωση δε θα χαιρόμουν το σεξ έτσι!Πάντα έχεις το νου σου.
Νταξει, δεν είναι τόσο χάλια όσο το περιγράφεις - ειδικά αν θες ένα γρήγορο ξεκαυλωμα (στα όρθια). Θέμα γούστου καθαρά, οπότε όπως λες κι εσύ… περί ορέξεως.Δεν ξέρω, εγώ σε καμία περίπτωση δε θα χαιρόμουν το σεξ έτσι!
Στο όρθιο, για λίγα λεπτά, και να κοιτάω κάθε τόσο μη με δει κάποιος ή με συλλάβουν! Τελοσπάντων, περί ορέξεως...
Και τώρα καλοκαίρι; Δεν σκάνε άσχετοι;Ελάτε Πειραιά για outdoor...
Στην παραλία της Φρεαττύδας στο τέλος της, στα βραχάκια, γίνεται παιχνίδι πολλά χρόνια και μου κάνει εντύπωση που δεν το βλέπω να αναφέρεται πουθενά. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, τις περισσότερες φορές που έχω πάει κι έχω αραξει, σκάει κόσμος για παιχνίδι.
Πολύ σπάνια. Αλλά έχει 2-3 καβαντζες που καλύπτεσαι και δεν φαίνεσαι, οπότε προλαβαίνεις να μαζευτείς αν σκάσει άσχετος. Αν και οι 9 στους 10 που έρχονται είναι για παιχνίδι πια εκεί.Και τώρα καλοκαίρι; Δεν σκάνε άσχετοι;